Forfatter Emne: Terror.  (Læst 4876 gange)

Offline Katten (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Terror.
« Dato: Januar 07, 2015, 01:34:40 pm »
Ja så skete det, det er ikke for sjov at vi er mill af Europære der vil have stoppet den muslimske invation af EUropa, dette her får naturligvis en mod reaktion, drab på uskyldige med maskinpistoler midt i Paris, nu skal politikerne altså til at vågne op inden dette her kommer helt ud af kontrol, hadet ligger lige under overfladen, vi er mange der advaret om dette i årevis, situationen i Europas ghettoer er ikke holdbar, og hvis nogen tror at det stopper her, så skal de have deres hovedet undersøgt, sørgeligt at man ikke vil lære af historien, Mellemøsten brænder, hvad med EUropa, ??? hvor længe!!!.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2015, 02:38:16 pm af Katten »

Anklageren

• Gæst
Det er synd for franskmændene
« Svar #1 Dato: Januar 07, 2015, 01:37:45 pm »
Det eneste der brænder i Norden er vist moskeerne, men der var engang en muslim, som sprængte sig selv i luften i Stockholm.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2015, 01:47:48 pm af Anklageren »

Walthermanden

• Gæst
Sv: Terror.
« Svar #2 Dato: Januar 07, 2015, 02:33:18 pm »
Citér
Ja så skete det, det er ikke for sjov at vi er mill af Europære der vil have stoppet den muslimske invation af EUropa, dette her får naturligvis en mod reaktion, drab på uskyldige med maskinpistoler midt i Paris, nu skal politikerne altså til at vågne op inden dette her kommer helt ud af kontrol, hadet ligger lige under overfladen, vi er mange der advaret om dette i årevis, situationen i Europas ghettoer er ikke holdbar, og hvis nogen tror at det stopper her, så skal de have deres hovedet undersøgt, sørgeligt at man ikke vil lære af historien, Mellemøsten brænder, hvad med EUropa, ??? hvor længe!!!.

Jeg tror ikke, at politikerne vågner op, i den forstand du mener det. De er lige så sovset til i bange knæfaldsmentalitet overfor islam som de to skribenter, der svarede dig inden mig. Jeg kan se i både Jyllands-Postens og BTs forsideartikler, at gerningsmændene i Paris forsigtigt benævnes "terroristerne". Ja, gu' er det terror, men de tør altså ikke så meget som hviske, at de godt ved, hvad det er for terrorister.
De danske aviser nævner dog, at der blev råbt "profeten er hævnet" og det sædvanlige "allahu Akbar" i de sekunder angrebet blev udført.
Mere tid behøvede islams tropper i Paris ikke.
Mindst 12 døde, 10 ansatte på Charlie Hebdo og 2 politibetjente. Adskillige såret.

Årets første islam-angreb i Europa kom efter syv dage. Men det bliver ikke det sidste.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2015, 02:37:00 pm af Walthermanden »

Offline Albert Johansen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid Amarone
    • Vis profil
    • FUQ
Anklageren?
« Svar #3 Dato: Januar 07, 2015, 02:41:20 pm »
Jeg gad da skam godt se, hvordan Anklageren vil få dette vendt til noget positivt.  :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen

Offline slrepsac

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Ateist
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 07, 2015, 02:44:32 pm »

Ja det er sørgeligt, at nogen stadig mener det er ok at tirre en flok, som man ved griber til vold.
Hvorfor skulle de overhovedet lave satire med lige det emne?
Jeg er ikke tilhænger af hverken islam, eller andre underlødige trosretninger, men lad nu for fanden være med at hælde benzin på bålet.
Det er lidt selv at bede om det - mener jeg.

Jeg kunne brække mig over din kommentar. 12 mennesker er blevet slået ihjel af islamister, og du mener, at de selv var ude om det. Den dag vi bukker under for islam bliver i sandhed en sort dag for Danmark og vesten. Jeg håber typer som dig får noget rygrad og fatter at problemet ikke er folk der tegner, men folk der slår folk ihjel på grund af tegninger. Hvis du ikke mener man må kritisere religion, så er du i sandhed en slave af islam, selvom du ikke selv ved det. Hvis ikke vi står fast på vores principper, så kan vi lige så godt bare bukke os forover.
- “That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.”
- "Religion poisons everything!"
    ― Christopher Hitchens

Offline Katten (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 07, 2015, 02:58:28 pm »
 Ingen muslim skal bestemme hvad der skal stå i en Europæisk avis eller et magasin eller på nettet eller på TV, ytringsfriheden skal ingen fra Mellemøsten  bestemme over, vi kommer alle til at tage stilling om EUropas fremtid med mill af muslimer, og mill der vil ind i Europa, dette er ikke holdbart, snart kan udviklingen ikke længer stoppes, og så er vi ved civilisationernes sammenstød, vores politikkerne må simpelthed stoppe med at bilde sig ind at det hele nok skal gå, kan man slet ikke se hvad der er ved at ske i Sverige Tyskland og nu i Paris, vågn op før det er point of no return.

Anklageren

• Gæst
Snup en tudekiks
« Svar #6 Dato: Januar 07, 2015, 07:40:19 pm »
Jeg kunne brække mig over din kommentar. 12 mennesker er blevet slået ihjel af islamister, og du mener, at de selv var ude om det. Den dag vi bukker under for islam bliver i sandhed en sort dag for Danmark og vesten. Jeg håber typer som dig får noget rygrad og fatter at problemet ikke er folk der tegner, men folk der slår folk ihjel på grund af tegninger. Hvis du ikke mener man må kritisere religion, så er du i sandhed en slave af islam, selvom du ikke selv ved det. Hvis ikke vi står fast på vores principper, så kan vi lige så godt bare bukke os forover.

Nu har vi måttet lytte til, at Socialdemokratisk Ungdom i Norge selv var ude om, at 69 af deres medlemmer blev skudt på Utøya.

Min datter kunne lige så godt have været med på den sommer lejr, så jeg føler ikke, at den ene galning er bedre end den anden.

Offline slrepsac

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Ateist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 07, 2015, 08:17:07 pm »
Til anklageren
Min kommentar var ikke rettet mod dig. Jeg sympatiserer på ingen måde med Breivik, og hans handlinger var på ingen måde bedre end den islamisterne foretog i dag. Jeg er ikke højreorienteret, jeg står bare op for liberale værdier, som jeg ikke mener islam repræsenterer.
Folk der mener at dem på Utoya selv var ude om det, har lige så lidt tid at spilde på som folk der sympatiserer med islamisterne side i dag.

Til landboen
Okay jeg indrømmer at typer som dig nok ikke var det udtryk. Det undskylder jeg for. Men i hvert holder jeg fast ved at folk der går på kompromis med ytringsfriheden fordi islamisterne kræver særbehandling, har overgivet sig til en totalitær ideologi der i sidste ende ønsker at ødelægge alt hvad vi sætter pris på ved demokratiet.
Ja du har ret til din mening, men lad være med først at sige, at tegnerne selv var ude om det, og så bagefter blive fornærmet over, at folk synes det er en mærkelig udtalelse.

- “That which can be asserted without evidence, can be dismissed without evidence.”
    ― Christopher Hitchens

Evalu

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 07, 2015, 08:20:20 pm »
Jeg kunne brække mig over din kommentar.

Hører du til den gruppe debattører, der forsvarer ytringsfriheden......men kun for debattører, som du er enig med?

Offline slrepsac

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Ateist
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 07, 2015, 08:36:09 pm »
Jeg kunne brække mig over din kommentar.

Hører du til den gruppe debattører, der forsvarer ytringsfriheden......men kun for debattører, som du er enig med?

Hvornår har jeg sagt at han ikke har ret til sin mening? Jeg er tager kraftig afstand fra hans kommentar. Dette er ikke det same som, at han ikke har ret til at ytre den.
    ― Christopher Hitchens

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 07, 2015, 10:59:00 pm »

Det satiriske julehæfte Svikmøllen - kan fejre sit 100 års jubilæum, og ingen er blevet skudt endnu...

Det var ikke kun islam satiremagasinet Charlie Hebdo, gjorde grin med, det var også jøder og kristne, men de behøver ikke slå ihjel, for deres Gud, det er ham der skal dømme - ikke os !

Anklageren

• Gæst
Der er stærke følelser på spil
« Svar #11 Dato: Januar 07, 2015, 11:42:33 pm »
Til anklageren
Min kommentar var ikke rettet mod dig. Jeg sympatiserer på ingen måde med Breivik, og hans handlinger var på ingen måde bedre end den islamisterne foretog i dag. Jeg er ikke højreorienteret, jeg står bare op for liberale værdier, som jeg ikke mener islam repræsenterer.
Folk der mener at dem på Utoya selv var ude om det, har lige så lidt tid at spilde på som folk der sympatiserer med islamisterne side i dag.

Til landboen
Okay jeg indrømmer at typer som dig nok ikke var det udtryk. Det undskylder jeg for. Men i hvert holder jeg fast ved at folk der går på kompromis med ytringsfriheden fordi islamisterne kræver særbehandling, har overgivet sig til en totalitær ideologi der i sidste ende ønsker at ødelægge alt hvad vi sætter pris på ved demokratiet.
Ja du har ret til din mening, men lad være med først at sige, at tegnerne selv var ude om det, og så bagefter blive fornærmet over, at folk synes det er en mærkelig udtalelse.

Der er nogen, som nu ønsker at optrappe provokationerne af islamisterne ved at fylde pressen med flere krænkende tegninger og tegneserier, fordi de ønsker at Jyllands Posten og andre vestlige mål også skal angribes, så vi kan komme nærmere den "borgerkrig", som de går og drømmer om.

De ønsker flere terrorhandlinger, så folkestemningen kan vende, og det store flertal endelig kan indse, at de har haft ret hele tiden, og så vi endelig kan få sat gang i "udrensningen".

Man kan godt argumentere for, at det netop er de rasende, som smider sig ned på ryggen for terroristerne, for det er jo netop den reaktion, som terroristerne har udført terrorhandlingen for at opnå.

Man kan også sige det på den måde, at de har samme mål (=kamp).

Dem tror jeg så ikke længere, at du hører til, for en liberal tankegang er normalt forholdsvis tolerant.

Der er også den modsatte lejr med danskere, som ønsker at fremme islam i Danmark = "en muslim er en ven, som du ikke har mødt endnu" - som om muslimer er bedre end andre.

Terroristernes (og nationalisternes) værste fjende er det kølige overblik.

Spørgsmålet er også, hvad det er, som fundamentalisterne vil opnå?

Fundamentalisternes værste mareridt er, at muslimerne får smag for den vestlige livsstil, hvor frihed, penge eller Hollywood-drømme bliver sat  højere end islam, så tilhængerne mister troen - og det er nok en væsentlig årsag til, at de ønsker konfrontationer.

« Senest Redigeret: Januar 07, 2015, 11:55:40 pm af Anklageren »

Offline slrepsac

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Ateist
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 08, 2015, 12:30:38 pm »
Jeg ønsker ikke tegnerne genoptrykt, fordi jeg vil have flere terrorhandlinger. For det første ønsker jeg det for at vise solidaritet med Frankrig. For det andet ønsker jeg det, for at markere at vi ikke bukker under for den slags trusler.

Jeg er meget tolerant, men jeg er ikke så tolerant, at jeg tolererer intolerance. Hvis nogen kritiserer homoseksuelles rettighed, ytringsfriheden, ligheden mellem kønnene, religionsfrihed eller andre grundlæggende frihedsrettigheder, så møder de modstand fra min side. Og så er jeg ligeglad med om de er muslimer og det står i en gammel bog.

Terroristernes største venner i vesten er folk, der er for tolerante overfor deres intolerance.
    ― Christopher Hitchens

marlejule

• Gæst
Til Landboen
« Svar #13 Dato: Januar 08, 2015, 04:37:29 pm »
Til Landboen

"Det er lidt selv at bede om det"
"Ytringsfrihed min bare r.."

Til Landboen.
Din bare røv kan være glad for at vi ikke bor i det middelaldersamfund som muslimerne vil indføre.

Din bare røv kan være glad for at vi (stadig) må sige, skrive og tegne hvad vi vil og hvis vi gør noget ulovligt, bliver vi ikke slået ihjel.

Hvis samfundet bøjer sig for terroeristerne kan du godt kysse din bare røv farvel.

M!

El_Nino

• Gæst
« Svar #14 Dato: Januar 08, 2015, 05:58:41 pm »

Ja det er sørgeligt, at nogen stadig mener det er ok at tirre en flok, som man ved griber til vold.
Hvorfor skulle de overhovedet lave satire med lige det emne?
Jeg er ikke tilhænger af hverken islam, eller andre underlødige trosretninger, men lad nu for fanden være med at hælde benzin på bålet.
Det er lidt selv at bede om det - mener jeg.

Det er jo for p..... en del af vor rettigheder tale- trykke- og forsamlingsfrihed, og det SKAL INGEN TURBAN eller KALOTbærer bestemme og så ved jeg godt du sikkert vil sige "Så er man også selvom det" eller lignende :focus: :hairy: