Forfatter Emne: Int fora  (Læst 625 gange)

Krøngel

• Gæst
Int fora
« Dato: December 03, 2017, 07:09:01 pm »
For a  par uge siden fik jeg besked at her er et international fora, men jeg tvivler om det er rigtigt
Tigermanden og politisk ukorrect kan jeg får til at bo i Danmark " i de top 6 postere", resten bor i Grønland,Thailand og Philipine, men sprøglig virker det som om alle bor i Danmark
hvordan hænger det sammen

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Int fora
« Svar #1 Dato: December 03, 2017, 07:24:17 pm »
Måske udgiver folk sig bare for at være mere berejste end de i virkeligheden er.

Krøngel

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 03, 2017, 07:38:33 pm »
Måske udgiver folk sig bare for at være mere berejste end de i virkeligheden er.

FF miles går en ikke berejste

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 03, 2017, 08:17:01 pm »
Af de nuværende Top 10-postere er det vist kun Carlo, Anklageren og Phil, der hævder at bo i udlandet. Og Carlo ved jeg ikke helt, om jeg tror på. Phil og Anklageren tror jeg dog taler sandt. Carlo virker fuld af fup (da han det ene øjeblik hævder at være i Thailand og det næste hævder at sidde og nyde en slåskamp i Sønderjylland).

Ellers er det mit indtryk, at langt de fleste herinde holder til i Danmark. Tigermanden burde dog overveje at flytte til Afghanistan eller Saudi-Arabien, siden han foretrækker arabisk kultur.

Krøngel

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 03, 2017, 10:17:12 pm »
Af de nuværende Top 10-postere er det vist kun Carlo, Anklageren og Phil, der hævder at bo i udlandet. Og Carlo ved jeg ikke helt, om jeg tror på. Phil og Anklageren tror jeg dog taler sandt. Carlo virker fuld af fup (da han det ene øjeblik hævder at være i Thailand og det næste hævder at sidde og nyde en slåskamp i Sønderjylland).

Ellers er det mit indtryk, at langt de fleste herinde holder til i Danmark. Tigermanden burde dog overveje at flytte til Afghanistan eller Saudi-Arabien, siden han foretrækker arabisk kultur.

Mange år tilbage da internet var i støbeskeen var jeg med i et gruppe, "Over the backfence" hyggeligt mente jeg, men så kom der nogen som gik after de unge pige, og så var det slut

Fornemmelse, "feeling" here, er det er like.s og være Large "berejst" som er vigtigt, og det er noget som jeg ikke savner, jeg savner en hjemmevære, lidt HYGGE, ikke splitelse "hvilken race r- bedre"
Plat er i hojsædet her

Godt Jul

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: December 04, 2017, 12:59:15 am »

Mange år tilbage da internet var i støbeskeen var jeg med i et gruppe, "Over the backfence" hyggeligt mente jeg, men så kom der nogen som gik after de unge pige, og så var det slut

Fornemmelse, "feeling" here, er det er like.s og være Large "berejst" som er vigtigt, og det er noget som jeg ikke savner, jeg savner en hjemmevære, lidt HYGGE, ikke splitelse "hvilken race r- bedre"
Plat er i hojsædet her

Godt Jul

Okay. Vi ses, Krøngel. For du er vel snart tilbage igen. :yes:

Hvis ikke, så på forhånd god Jul.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Kan I huske starten på Internettet?
« Svar #6 Dato: December 04, 2017, 01:42:13 am »
Ved starten af Internettet lavede jeg hjemmesider, grafisk design og databaser som selvstændig erhvervsdrivende. Det er ikke engang 25 år siden, at Netscape kom med den første browser, men før det, var der usenet, som var forløberen for Internettet.

Der var gang i usenet på universiteterne, hvor man i 1980'erne var helt bidt af Apple, der var det første selskab, som fik succes med at bruge en mus til at styre systemet med på en grafisk brugerflade. Kan du også huske det?

Det startede i 1970'erne, men fra 1984 blev Apple Macintosh en succes på universiteterne. Microsoft huggede så Apples styresystem og det kom til at hedde Windows - der var teknologisk underlegen, men kun kostede det halve. Det kørte der retssager om i mange år, som endte med et forlig, hvor Microsoft måtte bløde nogen milliarder.

Apple har været nyskabende, mens Microsoft har været meget konservative - og deres DOS-styresystem var altså meget nørdet - sammenlignet med at styre med musen. Microsoft kunne heller ikke se fremtiden i Internettet, og haltede i starten bagefter Netscape - men har hele tiden formået at komme godt med efter en dårlig start.

I dag er alt for meget multinational selskab over Apple, men det var spændende dengang.

« Senest Redigeret: December 04, 2017, 01:52:50 am af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 04, 2017, 08:47:13 am »
Mosaic-browseren var den første browser som der siden af omveje blev til Netscape. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile: