Forfatter Emne: To begivenheder  (Læst 1482 gange)

The Honey

• Gæst
Sv: To begivenheder
« Svar #15 Dato: December 03, 2017, 03:09:59 pm »
Citér
Taler: Valgmenighedspræst JOHAN CHRISTIAN NORD.

Det lyder godt. Synes jeg.

https://www.youtube.com/watch?v=d8cKqVHT4Ag

Hjerter ES

• Gæst
Sv: Svulstig, nedladende Anklager
« Svar #16 Dato: December 03, 2017, 03:25:10 pm »
Det er karakteristisk for Anklageren, at han - selv om han antagelig næsten intet ved om Søren Krarup - VIL kommentere med noget. Og så har han jo en bemærkning fra et interview, hvor SK åbenbart taler for den sydslesvigske sag.

Det kan virke tvivlsomt, hvorvidt Anklageren nogensinde har talt med et rigtigt levende menneske fra det danske mindretal syd for 1920-grænsen.

Du bliver aldrig en seriøs debattør. Om man så pegede på bolden, og forklarede dig, at dette er bolden, som vi spiller med - så ville du ikke forstå det, og gå efter manden.

Danmark til Ejderen er en dødfødt idé, så Krarup fik "øretæver" af det danske mindretal i Sydslesvig.

Det danske mindretal i Sydslesvig omfatter trods alt i dag kun cirka 50.000 tyske statsborgere med dansk identitet ud af en befolkning i Sydslesvig på omkring 500.000.

Desuden vil et dansk politisk krav om genforening ødelægge det danske mindretals rettigheder.

Det er nationalismens natur at se hånt på den logik.

I øvrigt var en i min familie tysk soldat i skyttegravene i Frankrig under 1. verdenskrig. Det var han tvunget til som sydslesviger. Nu er han selvfølgelig død, selvom han blev meget gammel, men var et helt liv aktiv i Grænseforeningen.

Jeg læser, hvad Langgaard-Nielsen skriver her på Din-debat, og det virker seriøst nok.
Det synes jeg ikke, at Anklageren gør. Han svælger altid i at give andre debattører karakterer på sådan en "gammel degn-agtig" måde. Altid nedladende, som vi også ser det her - "du bliver aldrig en seriøs debattør."

Anklageren virker som én, der i sin indebrændte surhed, helst vil have Din-debat.dk ødelagt. (Vi ved jo, hvad han skriver om andre 24/7: De er dumme og lyver hele tiden!)   :dash2:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Ha ha ha - du er bare så sjov
« Svar #17 Dato: December 03, 2017, 05:41:10 pm »
Jeg læser, hvad Langgaard-Nielsen skriver her på Din-debat, og det virker seriøst nok.
Det synes jeg ikke, at Anklageren gør. Han svælger altid i at give andre debattører karakterer på sådan en "gammel degn-agtig" måde. Altid nedladende, som vi også ser det her - "du bliver aldrig en seriøs debattør."

Anklageren virker som én, der i sin indebrændte surhed, helst vil have Din-debat.dk ødelagt. (Vi ved jo, hvad han skriver om andre 24/7: De er dumme og lyver hele tiden!)   :dash2:

Langgaard-Nielsen er ikke seriøs, fordi han umotiveret startede med at svare:

* Det er karakteristisk for Anklageren, at han - selv om han antagelig næsten intet ved om Søren Krarup - VIL kommentere med noget.

* Det kan virke tvivlsomt, hvorvidt Anklageren nogensinde har talt med et rigtigt levende menneske fra det danske mindretal syd for 1920-grænsen.

* Hvad året 1864 er for Anklageren, står for mig hen i det uvisse, men jeg kan godt have mine bange anelser. Skal vi gætte på, Anklagerens "viden" om emnet stammer fra DR1s venstreorienterede makværk af en filmserie?

* Hvad er det 'Kagleren' vil prakke os på orkestreret med trofaste 'likes' fra den trådløse troll?

Det kaldes ikke seriøse argumenter om grænsespørgsmålet, der hvor jeg kommer fra.

Du får mig ikke til at rakke nogen af jer ned - som Langgaard-Nielsen ellers gør - jeg holder mig til at pege på, at det ikke er seriøse argumenter om grænsespørgsmålet - som enhver nok også kan indse.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Søren Krarup har også andre underlige standpunkter
« Svar #18 Dato: December 04, 2017, 01:08:26 am »
Ti år efter at det blev forbudt at slå børn, snakkede Søren Krarup stadigvæk om, at det er i orden at give børn smæk.

Marie Krarup bakker sin far op, men snakker mere om lussinger.

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Ja, du er sjov, 'Kagleren'!
« Svar #19 Dato: December 04, 2017, 01:56:20 pm »
Anklageren:
Citér
Du får mig ikke til at rakke nogen af jer ned - som Langgaard-Nielsen ellers gør - jeg holder mig til at pege på, at det ikke er seriøse argumenter om grænsespørgsmålet - som enhver nok også kan indse.

Mon det er derfor en betragtelig del af hans svar-overskrifter inde i trådene ser sådan ud?:

"Kniber det med at læse?/Du virker ikke for kvik/Uvidenhed kender ingen grænser/Slangetunge/Du lyder som en tosse/Forhold dig nu til din løgn/Du er helt umulig/Sikke noget gylle" osv. osv. osv.....
Det er jo sådan, vi kender den glammende køter fra de grønlandske vidder!    :dance2:

« Senest Redigeret: December 04, 2017, 02:55:31 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- om at afspore sin egen tråd :-)
« Svar #20 Dato: December 04, 2017, 04:01:28 pm »
Anklageren:
Citér

Mon det er derfor en betragtelig del af hans svar-overskrifter inde i trådene ser sådan ud?:

"Kniber det med at læse?/Du virker ikke for kvik/Uvidenhed kender ingen grænser/Slangetunge/Du lyder som en tosse/Forhold dig nu til din løgn/Du er helt umulig/Sikke noget gylle" osv. osv. osv.....
Det er jo sådan, vi kender den glammende køter fra de grønlandske vidder!    :dance2:

Tråden handler om et JULEOPTOG på Israels Plads af FOR FRIHED - som meget få bemærkede - og den mavesure gamle mand SØREN KRARUP, som er tilhænger af at små børn skal have en voldelig opdragelse.

Det er forståeligt, at du og trådholderen helst vil fjerne opmærksomheden fra den mislykkede demonstration - som var så lille og uinspireret, at den kun blev bemærket af de lokale beboere.

Når alt kommer til alt, så er jeg nok også mere interessant  :wink:

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.2%
  • Country: 00
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #21 Dato: December 04, 2017, 06:06:30 pm »
Sidste år deltog 25 personer i  FOR FRIHED's jule-demonstration på Nørrebro den 3. december 2016.

Det er ikke alverden at lave så meget ståhej ud af.

Nu handlede det om at få flere til at deltage. Hvorfor ønsker du færre til demonstrationen?
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #22 Dato: December 04, 2017, 06:10:39 pm »
Og stort tillykke til hædersmanden Krarup

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: December 04, 2017, 10:01:24 pm »
Sidste år deltog 25 personer i  FOR FRIHED's jule-demonstration på Nørrebro den 3. december 2016.

Nu handlede det om at få flere til at deltage. Hvorfor ønsker du færre til demonstrationen?

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7176.0

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #24 Dato: December 05, 2017, 03:54:34 pm »

Mener du det her?: "Vi skal prøve at få det bedste ud af det!"

Hertil ville jeg svare, at det er håbløst at tro vi kan få noget godt ud af det. En folkestemning kan vende på et splitsekund. Du kunne gøre det rigtige, at blive nationalist. Alt andet er defaitisme eller folkeforræderi.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: December 05, 2017, 07:43:40 pm »

Mener du det her?: "Vi skal prøve at få det bedste ud af det!"

Hertil ville jeg svare, at det er håbløst at tro vi kan få noget godt ud af det. En folkestemning kan vende på et splitsekund. Du kunne gøre det rigtige, at blive nationalist. Alt andet er defaitisme eller folkeforræderi.

Det er overhovet ikke frugtbart, at blive nationalist. Nationalister har ikke haft meget at skulle have sagt siden 1864. Nationalisterne kan ikke engang komme i folketinget.

Vi kan lige så godt forsøge at få det bedste ud af det - indvandrerne bliver alligevel ikke smidt ud - så der er ikke rigtig nogen alternativer.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: December 05, 2017, 08:35:22 pm »
Det er rigtigt hvad han siger. Lad os få det bedste ud af den borgerkrig der kommer om ca 30 år.......
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #27 Dato: December 05, 2017, 09:31:08 pm »
Det er rigtigt hvad han siger. Lad os få det bedste ud af den borgerkrig der kommer om ca 30 år.......

Den kommer ikke :(

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: December 06, 2017, 10:54:38 am »
Vi kan lige så godt forsøge at få det bedste ud af det - 

At "få det bedste ud af det" er f eks at tage til Haderslev lørdag aften og se aberne slås på Domkirkepladsen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: December 06, 2017, 11:05:26 am »
Anklageren:
Citér
Vi kan lige så godt forsøge at få det bedste ud af det - indvandrerne bliver alligevel ikke smidt ud - så der er ikke rigtig
nogen alternativer.

Selv om det er pjokket, er der alligevel tradition over det.

"Den danske Regering har under Protest besluttet at ordne Landets Forhold under Hensyn til den Besættelse, som har fundet Sted, og i Henhold hertil kundgøres følgende:
De tyske Tropper, der nu befinder sig her i Landet, træder i forbindelse med den danske Værnemagt, og det er Befolkningens Pligt at afholde sig fra enhver Modstand overfor disse Tropper. Den danske Regering vil forsøge at sikre det danske Folk og vort Land imod de af Krigsforhold følgende Ulykker og opfordrer derfor Befolkningen til rolig og behersket Holdning overfor de Forhold, som nu er opstået. Ro og Orden maa præge landet, og loyal Optræden maa udvises overfor alle, som har en Myndighed at udøve."

I det øjeblik den benævnte krig rammer Danmark i skikkelse af et islamisk angreb, vil der blive messet noget i stil med det citerede fra "ansvarlig" politisk side.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.