Forfatter Emne: Flygtninge - Jeg fatter det ikke ?  (Læst 6070 gange)

Anklageren

• Gæst
Det er helt selvmodsigende
« Svar #15 Dato: Februar 08, 2015, 01:55:47 pm »
Citér
Jalmar, jeg har en ide om, hvad der er asylansøgernes bevæggrund. Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men mit gæt er at asylansøgerne ser sig selv som indvandrere. Flygtninge-hatten tager de på, for at muliggøre deres plan.
De er indvandrere, der ønsker "en bid af vores kage", i stedet for at opbygge et velfungerende samfund derhjemme.

Rollo

Det er langt hen ad vejen rigtigt, det med flygtninge-hatten. Og så er der desværre grund til at tilføje noget mere: Der er nogle ind imellem strømmene af asyansøgere, som har et endnu værre formål med at ville til Europa. Terror.
Som en "afhopper" i Norge har fortalt til NRK: "Undervurder ikke de celler, som Islamisk Stat har rundt omkring i Europa."
Disse "sovende celler" venter på at få besked fra IS om, hvor de skal slå til.
IS prøver nemlig at få smuglet terrorister ind i de Europæiske lande, idet de benytter sig af den store og kaotiske udvandring fra Syrien.

http://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE7215893/IS-afhopper-Der-er-sovende-celler-i-europa/

Debatten er med rette fyldt med skriverier om, hvor forfærdelig Islamisk Stat behandler borgerne, og når de så flygter fra rædslerne bliver årsagen til, at de "ønsker en bid af kagen".

Rollo

• Gæst
Sv: Flygtninge - Jeg fatter det ikke ?
« Svar #16 Dato: Februar 08, 2015, 02:07:11 pm »
Du har i lang tid beskyldt andre for at lyve, ikke kun mig. Jeg har været storsindet og bevaret roen, men jeg gider ikke vende den anden kind til når du og Tigermanden uddeler negativ karma.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Februar 08, 2015, 02:08:13 pm »
Vi har også flere og flere danskere der flygter fra rædslerne.
Hvor skal vi alle sammen flygte hen efter hånden som rædslerne breder sig ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Rollo

• Gæst
« Svar #18 Dato: Februar 08, 2015, 02:10:47 pm »
Det er langt hen ad vejen rigtigt, det med flygtninge-hatten. Og så er der desværre grund til at tilføje noget mere: Der er nogle ind imellem strømmene af asyansøgere, som har et endnu værre formål med at ville til Europa. Terror.
Som en "afhopper" i Norge har fortalt til NRK: "Undervurder ikke de celler, som Islamisk Stat har rundt omkring i Europa."
Disse "sovende celler" venter på at få besked fra IS om, hvor de skal slå til.
IS prøver nemlig at få smuglet terrorister ind i de Europæiske lande, idet de benytter sig af den store og kaotiske udvandring fra Syrien.
http://jyllands-posten.dk/international/mideast/ECE7215893/IS-afhopper-Der-er-sovende-celler-i-europa/

Ja, det havde jeg overset. Det er jo ikke til at vide, hvor stor en procentdel af asylansøgerne der er potentielle terrorister.

Anklageren

• Gæst
Du er en ringe debattør
« Svar #19 Dato: Februar 08, 2015, 05:15:19 pm »
Du har i lang tid beskyldt andre for at lyve, ikke kun mig. Jeg har været storsindet og bevaret roen, men jeg gider ikke vende den anden kind til når du og Tigermanden uddeler negativ karma.

Den gode debat handler ikke om at komme med beskyldninger, men at holde sig til emnerne og komme med argumenter. Her har dine beskyldninger oven i købet en generel karakter - og er helt uden dokumentation.

Kan du synke dybere?

Her er det for øvrigt ved at blive meget koldt, og vejrudsigten lover ned under -30 grader   :brr:

« Senest Redigeret: Februar 08, 2015, 06:43:27 pm af Anklageren »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Rollo kontra Anklageren
« Svar #20 Dato: Februar 09, 2015, 10:13:01 pm »
Kan du ikke lide ham der Rollo, Hr. Anklager?

Her i nedre Danmark, er der +5° og så må vi jo konstatere, at du fryser, mere end os :almirena_01:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Joakim

• Gæst
« Svar #21 Dato: Februar 09, 2015, 10:21:58 pm »

De evner ikke andet, tjek vores allesammens karmamåling, det er de to der smider røde fingre rundt.Ignorere dog de tåber, de er ikke værd at spilde krudt på.
Jeg ville først være bekymret, hvis de gav en grøn.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #22 Dato: Februar 09, 2015, 10:23:44 pm »
I får som fortjent :aww:
Midlerne er underordnede.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #23 Dato: Februar 10, 2015, 12:02:03 pm »
Ikke at det rører mig det fjerneste.   :aww: :Cherna_29:

Fruppe

• Gæst
« Svar #24 Dato: Februar 10, 2015, 01:13:11 pm »

Som kommunist og konverteret til islamist er du jo også hamrende ligeglad.

Rejs til Tjetenien, her kan du omgive dig med begge sekter alt det du lyster.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.4%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #25 Dato: Februar 10, 2015, 03:49:42 pm »

Som kommunist og konverteret til islamist er du jo også hamrende ligeglad.

Rejs til Tjetenien, her kan du omgive dig med begge sekter alt det du lyster.

Tja, jeg er i hvert fald ligeglad med din brug af karma-systemet.  :aww: :Cherna_29: