Forfatter Emne: Muslimfrit Europa  (Læst 952 gange)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Muslimfrit Europa
« Svar #15 Dato: November 26, 2017, 02:35:45 pm »
Her må jeg give Anklageren ret. Min uvilje imod indvandringen er først og fremmest racemæssigt betinget. Selvom en 'araber' konverterer til kristendommen, er lovlydig og forsørger sigselv, er jeg stadig modstander af at han er i Danmark.

Hvordan med en Kineser, Philippiner eller Australier ?

Hvis jeg måtte bestemme, så skulle det være et krav at man tilhører den hvide race for at måtte bosætte sig i Europa.

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Muslimfrit Europa
« Svar #16 Dato: November 26, 2017, 03:16:34 pm »
Her må jeg give Anklageren ret. Min uvilje imod indvandringen er først og fremmest racemæssigt betinget. Selvom en 'araber' konverterer til kristendommen, er lovlydig og forsørger sigselv, er jeg stadig modstander af at han er i Danmark.

Hvordan med en Kineser, Philippiner eller Australier ?

De er i orden. De kommer ikke her med ders kyllinghjerner og sætter os i sving med at ævle om julemænd så også skal forbydes. Og her i Thailand er der temmelig frit for afrikanere. Det er jeg egentligt godt tilfreds med. Behøver de så absolut være alle vegne. Der har været negerjagt som i de amerikanske sydstater i 1800-tallet. De har fået fat i 700. Hvad der videre sker med dem, ved jeg ikke. Sælges måske til kinesiske betonvarefabrikker, eller sådan noget.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."