Forfatter Emne: Muslimfrit Europa  (Læst 953 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Muslimfrit Europa
« Dato: November 25, 2017, 06:00:53 am »
Nej, det kan gøres lempeligere end en etnisk udrensning.

Nu bliver det sådanne sjove tankelege i Anti-rød stil, men alligevel............

Jeg prøver. To ting.

Den første er at honorere muslimer der vil tvangsgifte deres døtre til et muslimsk land. Giv en sådan far en million eller en stor Mercedes for at gøre det. Det vil være ren win-win. Muslimerne bliver glade, for de elsker tvangsægteskaber og vi bliver fri for et fertilt muslimsk underliv. Det vil ad åre tynde ud i muslimerne.

Det andet er at benytte gendercide. Give muslimer fri adgang til klinikker for de tidligt kan få kønsbestemt et foster, og hvis det er en pige, tilbydes abort. Det vil muslimer gladeligt sige ja til, for de vil helst have drenge. Det vil betyde reduktion af den muslimske befolkningsandel fra dag et.

Nummer to rummer dog det problem, at i samfund hvor der er underskud på kvinder, bliver de unge hanner mere kriminelle. Her skal vi selvfølgelig ikke være tilbageholdende med at tage noget Vestbredsagtigt noget i brug overfor dem.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Muslimfrit Europa
« Svar #1 Dato: November 25, 2017, 10:25:13 am »
Muhamzerne kan jo stadig sprede deres gener ved at besvangre de hvide kvinder.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 25, 2017, 11:52:31 am »

Har du selv en attest på, at du er 100% arisk?
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 25, 2017, 01:08:33 pm »

Det er der nok ikke mange hvide kvinder der føler trang til. Og dem der vil, skal der nok blive taget hånd om med LANDSFORVISNINGER.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 25, 2017, 01:10:22 pm »

Han er ihvertfald ikke sådan en muslim der ligger med pruttehullet op mod allah.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 25, 2017, 01:53:14 pm »

Han er ihvertfald ikke sådan en muslim der ligger med pruttehullet op mod allah.

Når du ikke ved, hvad gener betyder, så er der ikke noget at gøre  :JC_stupid:

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.2%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 25, 2017, 02:50:16 pm »

Hvad synes du om tankelegene i mit oplæg?

Hvorfor mon Genuine troll 'likede' det indlæg?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 25, 2017, 05:56:23 pm »

Hvad synes du om tankelegene i mit oplæg?

Hvorfor mon Genuine troll 'likede' det indlæg?

Torsken er modstander af, at muslimer besvangrer danske kvinder. Det kan man have af mange årsager, men Torsken vægter racemæssige årsager højt - fordi han tror - det vil medføre, at danskerne bliver mindre intelligente, hvis danskernes gener bliver "forurenede" med mellemøstlige gener.

Det kan du f.eks. se her, at han gør: http://www.din-debat.dk/index.php?topic=914.msg7111#msg7111

Du tror jo, at næsten alting handler om islam, men det har altså ikke noget med religion at gøre.

###

Hvis man belønner muslimer økonomisk for at rejse tilbage til deres forfædres hjemstavn, så bliver man nødt til at belønne andre indvandrere for det samme. Man belønner dem også for at få mange børn.

Selvom det måske alligevel kunne lade sig gøre, så vil man løbe ind i den følgende problemstilling. En af årsagerne til at danskerne føder få børn kan være, at det er svært at få råd til at få mere end to børn, fordi det er blevet dyrt at have børn med vuggestue, børnehave og mange andre ting.

De kan nemt blive sure over at høre, at en muslimsk familie får udbetalt store beløb, fordi de har mange børn, som udrejser. Pressen skriver jo altid om de ekstreme tilfælde - og så tror mange, at det er reglen - ligesom de plejer at gøre.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: November 25, 2017, 11:10:31 pm »

Hvornår er man egentlig 100% arisk?

Jeg har slægtsforsket og har ingen udlændinge de første fem generationer tilbage.

Fra 6-7 generation dukker der dog både nordmænd, svenskere og tyskere op. Så jeg har nogle 3-4 x tipoldeforældre, der var svenskere, nordmænd eller tyskere. Og dog - for nordmænd var jo dengang teknisk set danskere, da Danmark og Norge dengang hørte sammen! - Og lidt længere tilbage også hollændere og belgiere. Men de er vel stadig ariske. :yes:

De svenske og tyske grene har jeg ikke kunnet komme videre med. En af de svenske ender i Halmstad. En af de tyske ender i Mecklenburg. Men én af de norske grene (der er nemlig to, indtil videre) har jeg kunnet føre helt tilbage til 1300-tallet oppe i de norske fjelde. :hyper:
« Senest Redigeret: November 25, 2017, 11:15:36 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 26, 2017, 12:14:02 am »

Hvornår er man egentlig 100% arisk?

Arisk har flere betydninger. det er teorier som ikke er bevist. Efter 2. verdenskrig har tyskernes udgave sørget for, at det romantiske gik af arierne.

Arier er nævnt i vedaerne, som er nogen af de ældste religiøse skrifter, der eksisterer. De ældste er 3.400 år gamle, og stammer fra det nordlige Indien. Arierne er også nævnt blandt de beslægtede iranere i Avesta, der er knap 3.000 år gammel.

Fra 1.700 tallet og frem er der fremkommet forskellige teorier om et oprindeligt folk i den indoeuropæiske sproggruppe, der havde talt det oprindelige sprog. Dette urfolk kaldte man arier.

Indvandringsteorierne af arier fra det nordlige Indien og Iran er ikke bevist.

Amerikaneren Madison Grants vision fra 1916.

« Senest Redigeret: November 26, 2017, 12:24:40 am af Anklageren »

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.2%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 26, 2017, 01:12:20 am »
Torsken er modstander af, at muslimer besvangrer danske kvinder. Det kan man have af mange årsager, men Torsken vægter racemæssige årsager højt - fordi han tror - det vil medføre, at danskerne bliver mindre intelligente, hvis danskernes gener bliver "forurenede" med mellemøstlige gener.

Det tror jeg ikke Torsten tror. Men det muslimske gen er dominant. Skal vi være halvnegre allesammen? Ikke noget kønt syn, men smag og behag.

Citér
Hvis man belønner muslimer økonomisk for at rejse tilbage til deres forfædres hjemstavn, så bliver man nødt til at belønne andre indvandrere for det samme.

Nej, ordningen skal kun gælde muslimer, men det er også lige meget, for tilbudene er kun interessante for muslimer. Det er muslimer der tvangsgifter og det er muslimer som anser det mest attraktivt at få drenge.

Citér
En af årsagerne til at danskerne føder få børn kan være, at det er svært at få råd til at få mere end to børn, fordi det er blevet dyrt at have børn med vuggestue, børnehave og mange andre ting.

Fint at danskerne får få børn. Vi trænger til en befolkningsredukton.

Citér
De kan nemt blive sure over at høre, at en muslimsk familie får udbetalt store beløb, fordi de har mange børn, som udrejser.

Ordningen skal kun gælde pigers udrejse.

Det giver overskud af hanner. Det giver problemer der hvor der er overskud af hanner. I Kina er de fuldstændigt desperate, fordi der nogle steder er 10% overskud på grund af at de har benyttet gendercide i en del år efterhånden.

Jeg taler meget med en græker her, og han fortæller at i Grækenland har de samme problem, selvom de ikke har fødselsoverskud af hanner. Men på grund af krisen, vil mændene ikke kunne forsørge en familie, så kvinderne vil ikke vide af dem. Kvinderne vil hellere være singler og bygge deres egen tilværelse op uden mand, som en klods om benet.

Men se lige her hvordan det ser ud i Fjernøsten:

http://www.economist.com/node/21526350?fsrc=scn/fb/te/pe/ed/asiaslonelyhearts

Så Phil kan tage det helt roligt. Den efterlyste befolkningsreduktion sker helt af sig selv.

Og specifikt i Thailand. Jeg bor i et område af Thailand, som er domineret af middelklasse. Men:

http://www.thebigchilli.com/feature-stories/thailands-uncertain-future-as-the-population-and-workforce-go-into-decline

Thailand har en fertilitetsrate på 1,5.

Men muslimske overbefolkede Indonesion. I guder og gudinder. De synes jo flere vi er, jo bedre går det.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 26, 2017, 08:54:58 am »

----- og derfor må alle EU-hvide kvinder voldtaget af en muhamz og derfor er blevet gravide, tilbydes abort, og muhamzen kastareres... :ireful1: :ireful2: :ireful3:
« Senest Redigeret: November 26, 2017, 11:45:53 am af El_Nino »
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Fordomsfulde Carlo
« Svar #12 Dato: November 26, 2017, 12:42:41 pm »

Det tror jeg ikke Torsten tror. Men det muslimske gen er dominant. Skal vi være halvnegre allesammen? Ikke noget kønt syn, men smag og behag.

Jeg har godt lagt mærke til, at du tror, at Torsken ikke mener "gener" - selvom Torsken skriver "gener".

Jeg er nu ret overbevist om, at Torsken skriver "gener", når han mener "gener". Han er nemlig ikke dum (selvom jeg kalder ham "Torsken").

Jeg synes faktisk, det er ret sært at læse "gener" - som om der står "islam" - men den slags gør du jo tit (som om du er besat)  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Lad os da bare kigge på, hvad Torsken virkelig mener. Han skal nok bekræfte min version - bare vent og se.

Anklageren: "Den primære forskel er, at Danskernes Parti mener, at indvandringen er skadelig af racemæssige årsager, og den holdning er Dansk Folkeparti lodret modstander af.

De kan så enes om at kritisere islam, og det er det eneste vedrørende indvandring, som islam kritikerne tør debattere her på debatten."

Torsken: "Det er nemlig rigtigt. Hos Dansk Folkeparti er race et fyord. De taler kun om religiøse og kulturelle forskelle."

Hvis du tror, at Torsken holder med DF i den sag, så følger du ikke ret godt med.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=914.msg7115#msg7115

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 26, 2017, 01:35:07 pm »
Her må jeg give Anklageren ret. Min uvilje imod indvandringen er først og fremmest racemæssigt betinget. Selvom en 'araber' konverterer til kristendommen, er lovlydig og forsørger sigselv, er jeg stadig modstander af at han er i Danmark.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 26, 2017, 01:46:41 pm »
Her må jeg give Anklageren ret. Min uvilje imod indvandringen er først og fremmest racemæssigt betinget. Selvom en 'araber' konverterer til kristendommen, er lovlydig og forsørger sigselv, er jeg stadig modstander af at han er i Danmark.

Hvordan med en Kineser, Philippiner eller Australier ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.