Forfatter Emne: At "sende dem hjem".  (Læst 295 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
At "sende dem hjem".
« Dato: November 25, 2017, 01:51:07 am »
Jeg har tidligere været inde på at hvis vi skulle begynde at sende alle de vestlige hjem, ville det være en særdeles voldelig affære. Her er noget der peger på at jeg har ret.

Her forsøges en (1) sendt hjem.

https://ekstrabladet.dk/112/mand-doed-efter-kamp-i-koebenhavns-lufthavn-politiet-var-meget-barske/6929384

Så hvis 200 000 til 400 000 skal sendes hjem, bliver det et holocaust uden lige.

PS: jeg går da selv ind for et muslimfrit Europa, men tænker det til ende. Jeg kan se det med egne øjne her i Thailand, hvor der er negerjagt som i de amerikanske sydstater i 1800-tallet.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: At "sende dem hjem".
« Svar #1 Dato: November 25, 2017, 01:55:41 am »
Hvis det bliver et holocaust så glæder jeg mig til at se alle de flotte lampeskræme som muslimerne bliver lavet af......
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 25, 2017, 03:09:18 am »
Europa kan kun blive muslimfrit efter en etnisk udrensning.

I det mindste er der ingen historiske eksempler på noget andet. Nu blev Ratko Mladic idømt livstid forleden, og det er noget lignende, som det han blev dømt for ved krigsforbryderdomstolen, som vi taler om. NATO stoppede myrderierne, så den etniske udrensning blev ikke ført til ende.

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 25, 2017, 05:46:11 am »
Hvis det bliver et holocaust så glæder jeg mig til at se alle de flotte lampeskræme som muslimerne bliver lavet af......

Ville du selv være den der var vagt i udryddelseslejren og selv svinge kniplen, når de skal tvinges ind i gaskammeret? Eller ville du lade andre gøre det?

Du er en kryster, der gemmer sig ved mors skørter, hvis der sker noget slemt.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 25, 2017, 09:50:00 am »
Sverige med deres daglige bilbomber er farligere at bo end Syrien. Om 20-30 år vil Syrien være et rigtigt godt land at leve i imens Sverige er et muslimsk lorteland hvor der er udbrudt borgerkrig.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)