Totale antal stemmeafgivende: 4
Afstemingen er lukket: December 02, 2017, 10:31:59 pm
Nicket Frederico er tydeligvis også et forsøg på at lyde italiensk (da jeg også er Italien-venlig). Blot vil jeg gøre opmærksom på, at han med sin stavefejl afslører, at han ikke selv er italiensk-kyndig. Frederik staves FEDERICO på italiensk og ikke FREDERICO! Det minder mig om dengang, PJ udgav sig for en italiener og kaldte sig nossuno. Det hedder nemlig nessuno (det betyder ingen) og ikke nossuno på italiensk, så også dengang afslørede han sine begrænsede italiensk-kundskaber. Om det så er PJ eller den falske PJ, der står bag spøgefuglen Frederico, skal jeg dog være usagt.
Du må undskylde, men det virker som om, du har fået politisk ukorrekt til at hjælpe dig med at skrive det der.Er du hans kone?
Hvorfor skulle man ikke kunne gøre det med vilje?
Mon ikke han nærmere er en drillepind, der har ladet sig inspirere af mig? Jeg tror det. Lidt ligesom ham Venstrefløjens Hævner, der også udgiver sig for dig. Eller vil have folk til at tro, at I er den samme.
Jeg har ingen børn, ....................
Citat fra: politisk ukorrekt efter November 23, 2017, 02:03:19 amJeg har ingen børn, ....................Det er vist også en god ide, at du lader være med at formere dig.
Det er politisk ukorrekt him self - meget tyder på det, bare se det altseende øje der er brugt som avatar, der er ingen tvivl, endnu en troll,
Nicket Frederico er tydeligvis også et forsøg på at lyde italiensk (da jeg også er Italien-venlig). Blot vil jeg gøre opmærksom på, at han med sin stavefejl afslører, at han ikke selv er italiensk-kyndig. Frederik staves FEDERICO på italiensk og ikke FREDERICO! Det minder mig om dengang, PJ udgav sig for en italiener og kaldte sig nossuno. Det hedder nemlig nessuno (det betyder ingen) og ikke nossuno på italiensk, så også dengang afslørede han sine begrænsede italiensk-kundskaber.
Hej med dig Politisk Ukorrekt. Jeg ved ikke, om du allerede har læst det, men jeg har allerede skrevet og uddybet til frk. Trådløse Anna, at jeg ikke er dig, så det skulle da gerne stå fuldstændig klart nu. For jeg er sikker på, at der er plads til alle herinde så længe de bare opfører sig ordentligt. Og der synes jeg egentlig også Gubbi har været god til at administrere med fast hånd men alligevel med plads til de originaler, som sådan en side nu tiltrækker.
Der er nok mange herinde, der ville være blevet udelukket fra andre sider, men der mener Gubbi at der er mere rummeligt her, og det er jeg sådan set enig i. Fordi hvad er det sjove ved at vi alle sammen går rundt og ligner hinanden? Der er jeg en meget rummelig person, der gerne går over og taler med nogen, der er helt anderledes end mig selv, bare for at se hvad de har at fortælle, og hvad de er for nogle.
Frederico er forresten et almindeligt navn i Portugal, hvor jeg har været glad for at rejse en del. Det bliver jeg selv kaldt, når jeg er dernede, og så kan du selv gætte dig til, hvad jeg hedder til fornavn.
Jeg har læst med i Poul Jørgensen-sagaen, dengang den kørte, og jeg synes alligevel det gik lidt for langt med Trollerik dengang. Ikke fordi der ikke er nogen, der må sige Poul Jørgensen imod eller må anfægte hans sag, for den synes jeg alligevel virkede lidt tynd, men det blev en personlig hetz, som jeg ikke brød mig om.
Så synes jeg det er meget sjovere med de andre uskyldige trolls herinde, som ikke gør en flue fortræd.
Jeg er helt enig med dig i at vi to ikke er den sammen person, og det er noget jeg ved med sikkerhed. Det er også derfor jeg hurtigt gik ud og skrev det, så der ikke var nogen der skulle bygge videre på den idé af vi skulle være den samme. Alligevel så siger man jo, at alle har en tvilling gående et sted i verden. Altså ikke en fysisk tvilling, som man deler mor og far med, men en fremmed, som man ligner på en prik. Det kan for mit vedkommende være i England eller Argentina - jeg ved det ikke. Eller det kan være her i Danmark, hvor vi to måske ligner hinanden fysisk Og måske er det det, nogen kan fornemme, og så tror de, at vi er den samme. Det kunne da være lidt sjovt, hvis man lige rendte på hinanden og så var det som at gå imod sit eget spejlbillede.Ja, ok, det virker nok usandsynligt, men vi kan da aldrig vide, og sådan er det jo i virkeligheden med alting. Det er også derfor det er så åndssvagt med alt det profilgætteri herinde, som bliver dyrket både på højrefløjen og på venstrefløjen, for der er jo ingen, der kan vide det alligevel. Selvfølgelig kan jeg godt se, det er påfaldende, når Anklageren, Dommeren, Tigermanden og Venstrefløjens Hævner alle forsvarer islams rolle i Danmark, og logger ind efter hinanden og liker hinandens indlæg.Omvendt så ser vi også at Rudi, Helle, Åse, Dane, Langgaard, Sturmbannfører og solkorset og alle de andre, der måske ikke er aktive i flere dage, og så når en af dem først har skrevet et indlæg, så kommer alle de andre heeeelt tilfældigt på lige efter og skal give den første ret og like det, han/hun har skrevet.Så jeg tror i virkeligheden alle på begge fløje er lige gode om det. For det virker alligevel for påfaldende, når alle logger på samtidig selvom de ikke har været der i en uge eller sådan noget. Så skulle det være noget med at de skrev mails til hinanden om at "nu skriver jeg et indlæg på din-debat, kom og bak mig op". Ja, ok, det kan da ikke udelukkes, men lyder det ikke lidt skørt, hvis der skulle være nogen, der går så meget op i debatten. Så skulle det da vist kun være sådan nogle pensionister, der ikke havde noget at lave i hverdagen, men Anklageren gik jo også på pension for noget tid siden, så det kan vel i teorien ikke udelukkes.