Afstemning

Ville du lade dit barn passe af en homoseksuel mand?

Ja
3 (60%)
Nej
2 (40%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: December 02, 2017, 10:31:59 pm

Forfatter Emne: Ville du lade dit barn passe af en homoseksuel mand?  (Læst 1635 gange)

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Ville du lade dit barn passe af en homoseksuel mand?
« Dato: November 22, 2017, 10:31:59 pm »
Ja, det var altså bare noget jeg kom til at sidde og snakke med en ven om. Om det egentlig er normalt, at man helst ikke vil lade sine børn passe af en homoseksuel mand? Altså, hvis man nu fandt ud af, at en af pædagogerne i vuggestuen var bøsse, hvad ville man så gøre? Eller ville det betyde noget?

Nu er jeg selv sådan en rigtig enspændertype, der aldrig fik børn eller blev gift, så det er ikke noget personligt fra min side. Det er mere det teoretiske i det, fordi vi her i Danmark bryster os af at være åh-så frisindede og tolerante, men jeg har på fornemmelsen, at det bare er noget vi siger for manges vedkommende.

Nu min ven der, han siger han ville stemme på Alternativet, og det er da et parti, der nok har mange homoseksuelle vælgere, men han ville alligevel ikke være så glad for at hans lille dreng skulle have noget at gøre med en homse i skolen eller institution, men jeg sagde også til ham, at det ville han få svært ved at regulere, for man kan for det første ikke se det på dem. Jo ok, så dan nogle som Gustav, der er man nok ikke så meget i tvivl, men der er også mange flere bøsser der er mere almindelige.

Selv er jeg ret frisindet, og jeg har ikke noget imod, hvis de skal lave deres pride og alt det der, det er da bare festligt, og sjovt synes jeg. Og så er der typer som Albert herindefra, der nok overtræder manges grænser, når han hele tiden sender tilbud om at mødes i en parkeringskælder til alle. Jeg har ikke selv noget imod at få sådan nogle tilbud, for det er jo bare fis og ballade, og han ved ikke, hvor jeg bor alligevel  :blum: Men der er da aldre der ikke synes det er så sjovt, så det er igen det der med, hvor frisindede vi egentlig er?

Jeg tror mest de fleste er frisindede på den måde med, "de må gøre hvad de vil, bare de ikke har noget med mig at gøre". Men hvordan ville I selv stemme?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Har politisk ukorrekt fået sig en kone?
« Svar #1 Dato: November 22, 2017, 10:52:59 pm »
Du må undskylde, men det virker som om, du har fået politisk ukorrekt til at hjælpe dig med at skrive det der.

Er du hans kone?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Ville du lade dit barn passe af en homoseksuel mand?
« Svar #2 Dato: November 22, 2017, 11:26:31 pm »
Det er politisk ukorrekt him self - meget tyder på det, bare se det altseende øje der er brugt som avatar, der er ingen tvivl, endnu en troll,  :girl_blum2:
« Senest Redigeret: November 22, 2017, 11:28:03 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: November 23, 2017, 02:03:19 am »
He he, det er skam ikke mig, der er trådstarter. Hvis I tænker jer om, burde I også kunne se, at indlægget ikke helt afspejler mine holdninger (selvom avatar´en egentlig godt kunne være noget, jeg fandt på). Men lad mig derfor sige én gang for alle hvad jeg mener om sagen:

Jeg har ingen børn, men havde jeg det ville jeg ikke have nogle fordomme imod, at et barn blev passet af homoseksuelle, da jeg ikke generelt anser homoseksuelle for værre eller farligere mennesker end heteroseksuelle.

Noget andet er, at jeg er imod Illuminati´s homo-agenda, som handler om KUNSTIGT at manipulere homoseksualitet frem i befolkningen. For det er en satanisk agenda, der handler om befolkningsreduktion (homoer får som regel ikke så mange børn - selvom lesbiske jo KAN få dem).

I øvrigt tror jeg, at trådstarter er ham spøgefuglen, der elsker at drille folk ved at imitere andre. Det er sikkert ham, der også står bag ham, der efterligner Poul David p.t.. Jeg tror, at det er bevidst, at han forsøger at lyde som mig (især fordi han skriver det med at han er enespænder og bla bla bla - det har jeg nemlig selv skrevet :yes:).

Nicket Frederico er tydeligvis også et forsøg på at lyde italiensk (da jeg også er Italien-venlig). Blot vil jeg gøre opmærksom på, at han med sin stavefejl afslører, at han ikke selv er italiensk-kyndig. Frederik staves FEDERICO på italiensk og ikke FREDERICO! Det minder mig om dengang, PJ udgav sig for en italiener og kaldte sig nossuno. Det hedder nemlig nessuno (det betyder ingen) og ikke nossuno på italiensk, så også dengang afslørede han sine begrænsede italiensk-kundskaber. :blum:

Om det så er PJ eller den falske PJ, der står bag spøgefuglen Frederico, skal jeg dog være usagt.
« Senest Redigeret: November 23, 2017, 02:10:40 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 23, 2017, 02:12:37 am »

Nicket Frederico er tydeligvis også et forsøg på at lyde italiensk (da jeg også er Italien-venlig). Blot vil jeg gøre opmærksom på, at han med sin stavefejl afslører, at han ikke selv er italiensk-kyndig. Frederik staves FEDERICO på italiensk og ikke FREDERICO! Det minder mig om dengang, PJ udgav sig for en italiener og kaldte sig nossuno. Det hedder nemlig nessuno (det betyder ingen) og ikke nossuno på italiensk, så også dengang afslørede han sine begrænsede italiensk-kundskaber. :blum:

Om det så er PJ eller den falske PJ, der står bag spøgefuglen Frederico, skal jeg dog være usagt.

Hvorfor skulle man ikke kunne gøre det med vilje?

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Har politisk ukorrekt fået sig en kone?
« Svar #5 Dato: November 23, 2017, 02:13:37 am »
Du må undskylde, men det virker som om, du har fået politisk ukorrekt til at hjælpe dig med at skrive det der.

Er du hans kone?

Mon ikke han nærmere er en drillepind, der har ladet sig inspirere af mig? Jeg tror det. Lidt ligesom ham Venstrefløjens Hævner, der også udgiver sig for dig. Eller vil have folk til at tro, at I er den samme. :yes:

Hvorfor skulle man ikke kunne gøre det med vilje?

Det kan man vel i teorien også. Men det giver bare mest mening, at man ville undgå disse stavefejl, hvis man vil lyde overbevisende som én, der imiterer en italiensk-kyndig person. :yes:

Den allerklareste indikation på, at trådstarteren ikke er mig, er dog tidspunktet. 22.31 er indlægget skrevet. Der sad jeg nemlig og så Champions League fodbold mellem Juventus og Barcelona. Så jeg var slet ikke online der. :blum:
« Senest Redigeret: November 23, 2017, 02:16:27 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Tjoeh
« Svar #6 Dato: November 23, 2017, 02:23:35 am »

Mon ikke han nærmere er en drillepind, der har ladet sig inspirere af mig? Jeg tror det. Lidt ligesom ham Venstrefløjens Hævner, der også udgiver sig for dig. Eller vil have folk til at tro, at I er den samme. :yes:

Da jeg læste teksten tænkte jeg, at det var skrevet af dig, og overvejede om jeg skulle skrive det - men jeg bed mærke i pyramiden og afstemningen, og tænkte - at så dum er du alligevel ikke at gøre det, hvis du ville snyde os med en ny profil - og så skrev jeg det om din kone i stedet  :yes:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 23, 2017, 06:13:32 am »
Jeg har ingen børn, ....................

Det er vist også en god ide, at du lader være med at formere dig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: November 23, 2017, 11:45:07 am »
Jeg har ingen børn, ....................

Det er vist også en god ide, at du lader være med at formere dig.

Tja, du brokker dig jo altid over overbefolkningen. I det mindste kan du ikke klandre MIG for at bidrage til den. :blum:

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 23, 2017, 09:24:21 pm »
Det er politisk ukorrekt him self - meget tyder på det, bare se det altseende øje der er brugt som avatar, der er ingen tvivl, endnu en troll,  :girl_blum2:

Ja, goddag med dig, frk. Trådløse Anna, du har selvfølgelig helt ret i, at jeg ville kopierer mig selv hvis jeg prøvede at lave en troll-profil, som jeg ikke ville have genkendt. Ja, naturligvis ville jeg det, for det er den bedste måde at skjule sig på. :yes:

Nej, det er bare noget pjat, det jeg skriver. Selvfølgelig er jeg ikke ham dersens Politisk Ukorrekt, og jeg synes da egentlig heller ikke, vi minder særlig meget om hinanden. Eller nu kender jeg ham jo ikke i virkeligheden, men det indtryk jeg har af ham fra at læse med herinde - der synes jeg nu, vi ikke sådan lige er til at forveksle.

Jeg vil nu ikke lave nogen troll-profil nu, selvom jeg synes de nogen gange kan være sjove. Men hvis jeg skulle så det være en rigtig ekstrem en, sådan en der ville få Rudi til at ligne en lille skoledreng, med hagekors som avatarfoto og citater fra Mein Kampf efter hvert indlæg  :hyper:

Eller en ekstrem muslim ala Tigermanden, sådan en, der rigtig kan køre de nationale op i det røde felt. Det ville jeg synes var sjovt. Men det skulle alligevel være så ekstremt, at I andre ikke ville være i tvivl om, at det bare var fis og ballade det hele.

For jeg forstår alligevel ikke dem der, der bruger helt vildt lang tid på at trolle andre, som nu Trollerik, der har ligget og jagtet Poul Jørgensen med Flixtor, MarieS, Måneskin og hvad de ellers hedder. Der synes jeg det bliver lidt for meget, og det virker også direkte sygt, at de bruger hele deres liv på det. Enten det, eller de er reptilians  :hyper:

Men hvad er overhovedet en troll, det kan man også overveje, for grænserne er alligevel flydende. For eksempel er jeg sikker på, at Rudi mener, at Anklageren er en troll  :blum: Men det samme gør sig nok også gældende den anden vej rundt.

Et andet eksempel, hvor jeg selv er kommet i tvivl er med HuHU/JoJO og hvad han ellers hedder. Der synes jeg det virker lidt trollet det der med at åbne og lukke sine profiler så mange gange som han gør. Fordi det virker ikke helt seriøst alligevel, for det er der da ingen andre der gør. Også det der dengang da han skrev, at han gik med ble, det virkede lidt trollet. Men hvem ved, måske er han bare en voksenbaby, der da skam og skam da nyder at gå med ble, for nu at bruge Alberts ord.

Noget andet jeg alligevel synes er for meget er når Trollerik har opsnuset en eller andens navn og adresse, der skal man virkelig være påpasselig med hvad man oplyser. Jeg kan se, at der er flere, der har oplyst deres postnummer. Det ville jeg selv aldrig gøre. Jeg vil gerne give lidt oplysninger om mig selv, men jeg kunne aldrig finde på at give oplysninger ud om mig selv her på nettet, der kunne lede direkte frem til min identitet. Det gør dem, der har prøvet det herinde nok heller ikke igen.  :hyper:

Nå men Anna, det blev en længere sludder for en sladder - men for at svare helt kort: Nej, jeg er ikke Politisk Ukorrekt  :blum:

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 23, 2017, 09:35:22 pm »

Hej med dig Politisk Ukorrekt. Jeg ved ikke, om du allerede har læst det, men jeg har allerede skrevet og uddybet til frk. Trådløse Anna, at jeg ikke er dig, så det skulle da gerne stå fuldstændig klart nu. For jeg er sikker på, at der er plads til alle herinde så længe de bare opfører sig ordentligt.  :yes: Og der synes jeg egentlig også Gubbi har været god til at administrere med fast hånd men alligevel med plads til de originaler, som sådan en side nu tiltrækker.

Der er nok mange herinde, der ville være blevet udelukket fra andre sider, men der mener Gubbi at der er mere rummeligt her, og det er jeg sådan set enig i. Fordi hvad er det sjove ved at vi alle sammen går rundt og ligner hinanden? Der er jeg en meget rummelig person, der gerne går over og taler med nogen, der er helt anderledes end mig selv, bare for at se hvad de har at fortælle, og hvad de er for nogle.

Frederico er forresten et almindeligt navn i Portugal, hvor jeg har været glad for at rejse en del. Det bliver jeg selv kaldt, når jeg er dernede, og så kan du selv gætte dig til, hvad jeg hedder til fornavn. :blum:

Jeg har læst med i Poul Jørgensen-sagaen, dengang den kørte, og jeg synes alligevel det gik lidt for langt med Trollerik dengang. Ikke fordi der ikke er nogen, der må sige Poul Jørgensen imod eller må anfægte hans sag, for den synes jeg alligevel virkede lidt tynd, men det blev en personlig hetz, som jeg ikke brød mig om.

Så synes jeg det er meget sjovere med de andre uskyldige trolls herinde, som ikke gør en flue fortræd.  :yes:
« Senest Redigeret: November 23, 2017, 09:40:25 pm af Frederico »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: November 24, 2017, 01:43:32 am »
Hej med dig Politisk Ukorrekt. Jeg ved ikke, om du allerede har læst det, men jeg har allerede skrevet og uddybet til frk. Trådløse Anna, at jeg ikke er dig, så det skulle da gerne stå fuldstændig klart nu. For jeg er sikker på, at der er plads til alle herinde så længe de bare opfører sig ordentligt.  :yes: Og der synes jeg egentlig også Gubbi har været god til at administrere med fast hånd men alligevel med plads til de originaler, som sådan en side nu tiltrækker.

Selv hej med dig. :smile1:

Javel, jeg vidste jo godt, at du ikke er mig. Men der var et par andre, der åbenbart mente, at du var mig. Derfor mit behov for at benægte det. :yes:

Som du selv skriver, var det nu nemt nok at se, at du ikke var mig. Jeg ved ikke, hvorfor de andre troede du var mig? Der er vel andre ned mig, der kan finde på at bruge en pyramide som avatar. :blum:

Der er nok mange herinde, der ville være blevet udelukket fra andre sider, men der mener Gubbi at der er mere rummeligt her, og det er jeg sådan set enig i. Fordi hvad er det sjove ved at vi alle sammen går rundt og ligner hinanden? Der er jeg en meget rummelig person, der gerne går over og taler med nogen, der er helt anderledes end mig selv, bare for at se hvad de har at fortælle, og hvad de er for nogle.

Rummeligheden er det gode ved denne side. GuBBi giver jo plads til alskens originaler (på godt og ondt) og det synes jeg egentlig nok har sin charme. Nogle gange tager det måske overhånd. Men hellere det end et diktator-forum uden ytringsfrihed.

Frederico er forresten et almindeligt navn i Portugal, hvor jeg har været glad for at rejse en del. Det bliver jeg selv kaldt, når jeg er dernede, og så kan du selv gætte dig til, hvad jeg hedder til fornavn. :blum:

Jeg taler spansk og italiensk, men ikke portugisisk. Så jeg er ikke orienteret om dette navns udbredelse i Portugal. Men i Italien skrives det Federico og ikke Frederico.

Jeg har læst med i Poul Jørgensen-sagaen, dengang den kørte, og jeg synes alligevel det gik lidt for langt med Trollerik dengang. Ikke fordi der ikke er nogen, der må sige Poul Jørgensen imod eller må anfægte hans sag, for den synes jeg alligevel virkede lidt tynd, men det blev en personlig hetz, som jeg ikke brød mig om.

Jeg kan godt forstå, at folk drillede Pollemand lidt, fordi han var selv lidt ude om det, da han konstant udleverede sig selv og også kom med den ene røverhistorie efter den anden. Men jeg er også enig i, at hr. Trollerik kørte personhetzen lidt for langt ud. Jeg kender jo godt Trollerik fra mange år tilbage på diverse fora. Og han er såmænd meget sjov, når det kommer til stykket - bare han holder sig til almindeligt trolleri. Trollerik er jo én, jeg har debatteret med på godt og ondt i årevis. Vi har haft vore bataljer og slåskampe, men har også haft det sjovt af og til i mange tråde. Jeg ved dog ikke helt om jeg tror på, at Måneskin bor i Aalborg. Tror det er lidt hr. Trolleriks påfund for at drille mig. Jeg har nemlig ikke mødt hende/ham (?) endnu. :blum:

Jeg må indrømme, at jeg har svært ved at forstå at hr. Trollerik orker bruge så meget energi på Pollemanden. Men på den anden side har vi vel alle vore sære interesser. Jeg reptilians f.eks. Så kan Trollerik vel også have Pollemanden og Tryg-sagaen som interesse. Mens andre går op i frimærker eller billard.

Så synes jeg det er meget sjovere med de andre uskyldige trolls herinde, som ikke gør en flue fortræd.  :yes:

Ja jo, såmænd. Jeg fornemmer nu stadig at du småtroller lidt. Men fint nok, for det skal der også være plads til. :yes:
« Senest Redigeret: November 24, 2017, 01:47:00 am af politisk ukorrekt »

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 26, 2017, 10:12:04 pm »
Jeg er helt enig med dig i at vi to ikke er den sammen person, og det er noget jeg ved med sikkerhed. :yes: Det er også derfor jeg hurtigt gik ud og skrev det, så der ikke var nogen der skulle bygge videre på den idé af vi skulle være den samme.

Alligevel så siger man jo, at alle har en tvilling gående et sted i verden. Altså ikke en fysisk tvilling, som man deler mor og far med, men en fremmed, som man ligner på en prik. Det kan for mit vedkommende være i England eller Argentina - jeg ved det ikke. Eller det kan være her i Danmark, hvor vi to måske ligner hinanden fysisk  :yes: Og måske er det det, nogen kan fornemme, og så tror de, at vi er den samme. Det kunne da være lidt sjovt, hvis man lige rendte på hinanden og så var det som at gå imod sit eget spejlbillede.

Ja, ok, det virker nok usandsynligt, men vi kan da aldrig vide, og sådan er det jo i virkeligheden med alting. Det er også derfor det er så åndssvagt med alt det profilgætteri herinde, som bliver dyrket både på højrefløjen og på venstrefløjen, for der er jo ingen, der kan vide det alligevel. Selvfølgelig kan jeg godt se, det er påfaldende, når Anklageren, Dommeren, Tigermanden og Venstrefløjens Hævner alle forsvarer islams rolle i Danmark, og logger ind efter hinanden og liker hinandens indlæg.

Omvendt så ser vi også at Rudi, Helle, Åse, Dane, Langgaard, Sturmbannfører og solkorset og alle de andre, der måske ikke er aktive i flere dage, og så når en af dem først har skrevet et indlæg, så kommer alle de andre heeeelt tilfældigt på lige efter og skal give den første ret og like det, han/hun har skrevet.

Så jeg tror i virkeligheden alle på begge fløje er lige gode om det. For det virker alligevel for påfaldende, når alle logger på samtidig selvom de ikke har været der i en uge eller sådan noget. Så skulle det være noget med at de skrev mails til hinanden om at "nu skriver jeg et indlæg på din-debat, kom og bak mig op". Ja, ok, det kan da ikke udelukkes, men lyder det ikke lidt skørt, hvis der skulle være nogen, der går så meget op i debatten. Så skulle det da vist kun være sådan nogle pensionister, der ikke havde noget at lave i hverdagen, men Anklageren gik jo også på pension for noget tid siden, så det kan vel i teorien ikke udelukkes.  :hyper:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: November 28, 2017, 11:21:11 am »
Jeg er helt enig med dig i at vi to ikke er den sammen person, og det er noget jeg ved med sikkerhed. :yes: Det er også derfor jeg hurtigt gik ud og skrev det, så der ikke var nogen der skulle bygge videre på den idé af vi skulle være den samme.

Alligevel så siger man jo, at alle har en tvilling gående et sted i verden. Altså ikke en fysisk tvilling, som man deler mor og far med, men en fremmed, som man ligner på en prik. Det kan for mit vedkommende være i England eller Argentina - jeg ved det ikke. Eller det kan være her i Danmark, hvor vi to måske ligner hinanden fysisk  :yes: Og måske er det det, nogen kan fornemme, og så tror de, at vi er den samme. Det kunne da være lidt sjovt, hvis man lige rendte på hinanden og så var det som at gå imod sit eget spejlbillede.

Ja, ok, det virker nok usandsynligt, men vi kan da aldrig vide, og sådan er det jo i virkeligheden med alting. Det er også derfor det er så åndssvagt med alt det profilgætteri herinde, som bliver dyrket både på højrefløjen og på venstrefløjen, for der er jo ingen, der kan vide det alligevel. Selvfølgelig kan jeg godt se, det er påfaldende, når Anklageren, Dommeren, Tigermanden og Venstrefløjens Hævner alle forsvarer islams rolle i Danmark, og logger ind efter hinanden og liker hinandens indlæg.

Omvendt så ser vi også at Rudi, Helle, Åse, Dane, Langgaard, Sturmbannfører og solkorset og alle de andre, der måske ikke er aktive i flere dage, og så når en af dem først har skrevet et indlæg, så kommer alle de andre heeeelt tilfældigt på lige efter og skal give den første ret og like det, han/hun har skrevet.

Så jeg tror i virkeligheden alle på begge fløje er lige gode om det. For det virker alligevel for påfaldende, når alle logger på samtidig selvom de ikke har været der i en uge eller sådan noget. Så skulle det være noget med at de skrev mails til hinanden om at "nu skriver jeg et indlæg på din-debat, kom og bak mig op". Ja, ok, det kan da ikke udelukkes, men lyder det ikke lidt skørt, hvis der skulle være nogen, der går så meget op i debatten. Så skulle det da vist kun være sådan nogle pensionister, der ikke havde noget at lave i hverdagen, men Anklageren gik jo også på pension for noget tid siden, så det kan vel i teorien ikke udelukkes.  :hyper:

Faktisk kan jeg afsløre, at jeg er født som tvilling. Men min tvillingebror døde tre dage efter fødslen. Nu tror jeg jo på reinkarnation, så jeg tror han lever igen et eller andet sted. Men for at det skal kunne være dig, kræver det jo at du er yngre end mig for at pengene passer. :yes:

Bortset fra det, så synes jeg nu der er en del tvillingesjæle herinde. Anklageren og Venstrefløjens Hævner. Rudi og Langgaard-Nielsen samt et par andre fra højrefløjen. Krønge-banden, som alle har samme pudsige besættelse af en vis hr. Pøllemand. Trådløse og hende drilletrollen genuine Troll o.s.v. Så er det jeg tænker, om det mon nu kan passe, at vi alle har en dobbeltgænger/tvillingesjæl herinde, eller om der bare er en spøgefugl, der laver sjov med os alle og laver en parodi på hver af os?! Det kunne f.eks. være spøgefuglen Trollsen/Trollerik. Eller en af de andre spøgefugle, der med garanti også er herinde.

Men parodier kan nu også være meget sjove. Som ung lavede jeg selv ofte parodier på de kendte og underholdt et par gange nogle børn på skolen med at efterligne de kendte. Dronningen, Prins Henrik, Glistrup o.s.v. var nogle af dem, jeg efterlignede. Desværre har jeg ikke øvet mig siden dengang, så det er stadig de samme, jeg kan efterligne.
« Senest Redigeret: November 28, 2017, 11:26:54 am af politisk ukorrekt »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 28, 2017, 05:19:57 pm »
Er denne tråd ikke snart exausted - for he....., I fylder sq hele skærmsider - klaphatte med jeres "Ville du lade dit barn passe af en homo mand" - ævl , bræk , og savl - nej hvis man (jeg) vidste det, men I har sq bruge flere dage på dette emne herinde - Det må for he..... da nu være uddebatteret - eller ????
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!