Forfatter Emne: Det islamofile Radigale Venstre vil genoptage planer om stormoské  (Læst 537 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det islamofile Radigale Venstre vil genoptage planer om stormoské
« Dato: November 20, 2017, 05:11:03 pm »
Radigale knuselsker ISlam. Derfor er en af deres store mærkesager at der kommer en grim stormoske i Aarhus

Radikale Venstres byrådskandidat i Aarhus, Andreas Gram Drachmann, vil have en stor fællesmoské i byen på dagsordenen igen.

Han ser ideen om en fællesmoske som en måde, hvorpå man giver en håndsrækning til de moderate muslimer i Aarhus.

- Jeg synes, det er en måde at hjælpe de moderate muslimer. Vi vil hjælpe dem med at finde et sted, hvor de kan udøve deres tro, i stedet for de der kælderlokaler, de bruger nu, siger Andreas Gram Drachmann (R).

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/rad-v-vil-genoptage-planer-om-stormoske

Selv ikke Socdem er så islamofile at de er tilhænger af en stormoske i Aarhus.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
    • Vis profil
Sv: Det islamofile Radigale Venstre vil genoptage planer om stormoské
« Svar #1 Dato: November 20, 2017, 05:33:51 pm »
Fandt lige frem til den her
https://www.tv2ostjylland.dk/profil/andreas-gram-drachmann

Her er hans anden mærkesag

2.   Skabe bedre integration i Aarhus ved at tillade en ny fællesmoske i Gellerup.
Jeg tror på at integrationen lykkes, når folk mødes på tværs af sociale og kulturelle skel, og netop det vil en fællesmoske i Gellerup sikre. Folk fra forskellige religiøse kulturer kan derved mødes og lære af hinanden samt respektere hinanden.

Er det ikke bare typisk Radigalisme?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: il
  • Køn: Mand
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
« Svar #2 Dato: November 21, 2017, 10:39:25 am »
Jeg kan godt forstå, at muslimer gerne vil have et sted hvor de kan opsøge det hellige på deres egen måde. Jeg ville også blive ked af det hvis jeg ikke kunne vise respekt for det ophøjede på min.

Det virker mærkeligt, for mig, at nogen vil have at samfundet skal betale for noget som er målrettet en bestemt minoritet. Når en moske samtidig bliver argumenteret for ved at blive kaldt for fælles eller et mødested for forskelligheder. Det er et religiøst område, målrettet til en bestemt mindre gruppe. Den er designet til at være eksluderende for alle som ikke er en del af denne gruppe. Præcis som en kirke eller synagoge er designet netop til denne tro og udelukker andre.

Jeg har svært ved at forstå hvorfor nogen vil forbyde muslimer at bygge deres religiøse templer. Men jeg har også svært ved at forstå hvorfor jeg og samfundet skal bidrage til at betale for templer til andre. Det samme gælder også folkekirkens templer, som staten også støtter på forskellig vis.
Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 21, 2017, 11:08:53 am »
Du kan afmelde dig kirkeskatten nemt.

Only Me

• Gæst
« Svar #4 Dato: November 21, 2017, 11:26:45 am »
Jeg kan godt forstå, at muslimer gerne vil have et sted hvor de kan opsøge det hellige på deres egen måde. Jeg ville også blive ked af det hvis jeg ikke kunne vise respekt for det ophøjede på min.

Det virker mærkeligt, for mig, at nogen vil have at samfundet skal betale for noget som er målrettet en bestemt minoritet. Når en moske samtidig bliver argumenteret for ved at blive kaldt for fælles eller et mødested for forskelligheder. Det er et religiøst område, målrettet til en bestemt mindre gruppe. Den er designet til at være eksluderende for alle som ikke er en del af denne gruppe. Præcis som en kirke eller synagoge er designet netop til denne tro og udelukker andre.

Jeg har svært ved at forstå hvorfor nogen vil forbyde muslimer at bygge deres religiøse templer. Men jeg har også svært ved at forstå hvorfor jeg og samfundet skal bidrage til at betale for templer til andre. Det samme gælder også folkekirkens templer, som staten også støtter på forskellig vis.

Så vidt jeg har læst mig frem til på nettet, så finansieres Moskeer af rige oliesheiker i de muslimske lande!

Det drejer sig om at udbrede Islam til de Vestlige landes demokratier og til sidst indføre et Kalifat i Europa!

De røde partier incl. De Radikale har bare ikke opdaget dette endnu?

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Anklageren vil gerne have en moske alle steder...
« Svar #5 Dato: November 21, 2017, 12:44:30 pm »
Radigale knuselsker ISlam. Derfor er en af deres store mærkesager at der kommer en grim stormoske i Aarhus

Radikale Venstres byrådskandidat i Aarhus, Andreas Gram Drachmann, vil have en stor fællesmoské i byen på dagsordenen igen.

Han ser ideen om en fællesmoske som en måde, hvorpå man giver en håndsrækning til de moderate muslimer i Aarhus.

- Jeg synes, det er en måde at hjælpe de moderate muslimer. Vi vil hjælpe dem med at finde et sted, hvor de kan udøve deres tro, i stedet for de der kælderlokaler, de bruger nu, siger Andreas Gram Drachmann (R).

https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/rad-v-vil-genoptage-planer-om-stormoske

Selv ikke Socdem er så islamofile at de er tilhænger af en stormoske i Aarhus.

...ligesom hans datter, der synes at alle muslimer skal forsørges af vantro skatteydere!

:hyper:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 21, 2017, 01:05:31 pm »

Jaa- du kender jo ALT til det at afmelde:girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 21, 2017, 01:26:03 pm »

Jaa- du kender jo ALT til det at afmelde:girl_smile:
Desværre får man ikke nogen papirflyvere fra folkekirken når man har afmeldt sig....  :hyper: