Forfatter Emne: Et stort had til DF muslim  (Læst 507 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.2%
    • Vis profil
Et stort had til DF muslim
« Dato: November 20, 2017, 07:53:07 am »
Hvor er det trist, at venstrefløjen hader jøder!

:hyper:

Tusindvis af valgplakater hænger i disse dage i lygtepæle, træer og over broer landet over, men ikke alle plakaterne hænger særligt længe.
Det har blandt andre 19-årige Isabella Sarchar, som både stiller op til kommunalvalget og regionsrådsvalget for Dansk Folkeparti, måttet sande. Ud af de 250 valgplakater, hun har hængt op i valgkampen, er omkring halvdelen af dem revet ned igen af ukendte gerningsmænd.
"De har hængt flere steder i byen blandt andet på Amager og i Nyhavn, men plakaterne forsvinder hele tiden. Nogle steder har jeg hængt nogle nye op, men jeg har nu ikke flere tilbage. Det er møgirriterende og dyrt," siger Isabella, som måske skal finde årsagen til chikanen i det usædvanlige faktum, at hun både er DFér og datter af en muslimsk far og en jødisk mor - begge fra Iran.

http://www.lokalavisen.dk/datter-af-muslim-og-medlem-af-df-isabellas-valgplakater-vandaliseres-af-ukendte-gerningsmaend-/20171117/artikler/171119341

:angry:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Et stort had til DF muslim
« Svar #1 Dato: November 20, 2017, 11:05:02 am »
Hvis du virkeligt er imod indvandringen, synes jeg da du burde overveje at finde et andet parti end DF. DF er jo i virkeligheden en flok svagpissere, som når det kommer til stykket har vist sig ikke at have ret meget kraft i bollerne. Stram Kurs, De Nye Borgerlige eller JFK21 synes jeg virker mere spændende.

Når dette så er sagt, ja, så er DF muligvis bedre end så mange af gammelpartierne. Så man kan selvfølgelig stemme på dem som det mindste onde...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Hjerter ES

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 20, 2017, 11:13:18 am »
Hvis du virkeligt er imod indvandringen, synes jeg da du burde overveje at finde et andet parti end DF. DF er jo i virkeligheden en flok svagpissere, som når det kommer til stykket har vist sig ikke at have ret meget kraft i bollerne. Stram Kurs, De Nye Borgerlige eller JFK21 synes jeg virker mere spændende.

Når dette så er sagt, ja, så er DF muligvis bedre end så mange af gammelpartierne. Så man kan selvfølgelig stemme på dem som det mindste onde...

Det var da et stygt garagesprog, men bortset fra det har DF også skuffet mig tit. Det gamle valgsprog "de har 'et vist kun i æ mund" har flere gang vist sig at passe for godt på dem. Af dem, du nævner, kender jeg kun Nye Borgerlige, og de virker ret gode. Kan det passe, at de har sagt, at Danmark skal stoppe al asylansøgning?
I'll fight 'em!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 20, 2017, 11:54:59 am »

Nye Borgerlige er også svagpissere der smider kandidater der er alt for politisk ukorrekte ud af partiet. Dansk Samling, Stram Kurs eller JFK21 som ikke stiller op nogen steder hvad jeg ved af fordi det er et enmandsparti er det man skal stemme på som nationalist nu hvor DP er nedlagt. Om 4 eller 8 år kan man nok også stemme på NMR hvis man også mener de andre partier er svagpissere......
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Højrefløjen her på debatten er tilhængere af fiaskoer
« Svar #4 Dato: November 20, 2017, 01:02:59 pm »
Stem du bare på nazisterne i NMR. Foreløbig har du ikke engang chancen for at være stiller, og det får du nok heller ikke  :smile1:

Du tror i fuldt alvor, at NMR står stærkt i Sverige, hvor NMR ikke er stærke nok til at være valgt ind nogen steder.

Det parti, som du har støttet, der har stået stærkest var fiaskoen Danskernes Parti, som på trods af et ihærdigt arbejde kun kunne samle omkring en fjerdedel af de nødvendige stillere for kunne stille op. Danskernes Partis hidtil bedste resultat var at få 0,6% af stemmerne ved kommunalvalget i Fredericia i 2013 - og så er det endda det parti med mest medvind, af de partier som du har støttet  :big_grin:

Det gælder generelt for højrefløjen her på debatten, at de er tilhængere af nogen fiaskoer - som ikke bliver valgt ind.

Nye Borgerlige er også svagpissere der smider kandidater der er alt for politisk ukorrekte ud af partiet. Dansk Samling, Stram Kurs eller JFK21 som ikke stiller op nogen steder hvad jeg ved af fordi det er et enmandsparti er det man skal stemme på som nationalist nu hvor DP er nedlagt. Om 4 eller 8 år kan man nok også stemme på NMR hvis man også mener de andre partier er svagpissere......
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 20, 2017, 02:28:17 pm »
''Du tror i fuldt alvor, at NMR står stærkt i Sverige, hvor NMR ikke er stærke nok til at være valgt ind nogen steder.''
De har haft en kandidat i Sverige i kommunen. Det er Pär Öberg som blev valgt ind som kandidat i en kommune.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
Hvorfor fyrer du påstande af som du godt selv ved er løgn?
« Svar #6 Dato: November 20, 2017, 02:30:50 pm »
Stem du bare på nazisterne i NMR. Foreløbig har du ikke engang chancen for at være stiller, og det får du nok heller ikke  :smile1:

Du tror i fuldt alvor, at NMR står stærkt i Sverige, hvor NMR ikke er stærke nok til at være valgt ind nogen steder.

Det parti, som du har støttet, der har stået stærkest var fiaskoen Danskernes Parti, som på trods af et ihærdigt arbejde kun kunne samle omkring en fjerdedel af de nødvendige stillere for kunne stille op. Danskernes Partis hidtil bedste resultat var at få 0,6% af stemmerne ved kommunalvalget i Fredericia i 2013 - og så er det endda det parti med mest medvind, af de partier som du har støttet  :big_grin:

Det gælder generelt for højrefløjen her på debatten, at de er tilhængere af nogen fiaskoer - som ikke bliver valgt ind.

Putins parti Forenet Rusland klarer sig meget godt, Trump klarer sig meget godt og Assad klarer sig super godt. Så er det PiS i Polen som også klarer sig super godt. Der er også Gyldent Daggry i Grækenland som også klarer sig ret godt. Hvorfor fyrer du påstande af som du godt selv ved er løgn?

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
Sv: Hvorfor fyrer du påstande af som du godt selv ved er løgn?
« Svar #7 Dato: November 20, 2017, 02:39:13 pm »
Putins parti Forenet Rusland klarer sig meget godt, Trump klarer sig meget godt og Assad klarer sig super godt. Så er det PiS i Polen som også klarer sig super godt. Der er også Gyldent Daggry i Grækenland som også klarer sig ret godt. Hvorfor fyrer du påstande af som du godt selv ved er løgn?

Så meget som jeg ikke bryder mig om Trump, hører han ikke til i kategori med de andre du nævner her. Trump er en megalomanisk elefant i en porcelænsbutik. Han er ikke ny-nazist og han har ikke tæppebombet sin egen befolkning. Trump er en realitystjerne der er blevet forfremmet til en stilling han absolut ikke kan bestride. Assad er en koldblodig massemorder.

Inb4 "MSM lies!!!!1!!"

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 20, 2017, 03:03:00 pm »
Hvorfor hører han ikke til sammen med PiS i Polen som deler meget af hans politiske holdninger? Jeg glemte at nævne Duterte som jeg også er stor tilhænger af og som også fik et kanon godt valg. Anklageren mener at jeg kun er tilhænger af småpartier.

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 20, 2017, 03:05:40 pm »
Hvorfor hører han ikke til sammen med PiS i Polen som deler meget af hans politiske holdninger? Jeg glemte at nævne Duterte som jeg også er stor tilhænger af og som også fik et kanon godt valg. Anklageren mener at jeg kun er tilhænger af småpartier.

Fordi det polske pis arbejder på at nedbryde magtens tredeling og grundlæggende liberale demokratiske rettigheder. Der er Trump ikke endnu i hvert fald. Duterte bifalder at politiet myrder løs af folk uden rettergang. Der er Trump heller ikke endnu.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 20, 2017, 03:29:13 pm »

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 20, 2017, 03:34:47 pm »
Trump og Duterte virker da til at have et godt samarbjde https://www.theguardian.com/world/2017/nov/13/you-are-the-light-philippines-duterte-sings-love-song-for-trump

Skiftende amerikanske præsidenter har også haft gode forhold til Saudi Arabien. Det betyder ikke at de er i politisk overensstemmelse med hinanden. Bare at de deler punkter på deres udenrigspolitiske dagsorden. Interessesammenfald.

Filippinerne har traditionelt flirtet med USA, men på det sidste også Kina, for at sikre det relativt fattige og svage land dets suverænitet.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Hvorfor fyrer du påstande af som du godt selv ved er løgn?
« Svar #12 Dato: November 20, 2017, 03:59:36 pm »

Hvis du har tænkt dig at emigrere til Syrien, Polen, Rusland eller andre fattige lande - så forstår jeg ikke, hvad der holder dig tilbage - men i mellemtiden kan du da ikke stemme på dem.

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    12%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 20, 2017, 09:48:32 pm »
Hvor er det trist, at venstrefløjen hader jøder!

:hyper:

Tusindvis af valgplakater hænger i disse dage i lygtepæle, træer og over broer landet over, men ikke alle plakaterne hænger særligt længe.
Det har blandt andre 19-årige Isabella Sarchar, som både stiller op til kommunalvalget og regionsrådsvalget for Dansk Folkeparti, måttet sande. Ud af de 250 valgplakater, hun har hængt op i valgkampen, er omkring halvdelen af dem revet ned igen af ukendte gerningsmænd.
"De har hængt flere steder i byen blandt andet på Amager og i Nyhavn, men plakaterne forsvinder hele tiden. Nogle steder har jeg hængt nogle nye op, men jeg har nu ikke flere tilbage. Det er møgirriterende og dyrt," siger Isabella, som måske skal finde årsagen til chikanen i det usædvanlige faktum, at hun både er DFér og datter af en muslimsk far og en jødisk mor - begge fra Iran.

http://www.lokalavisen.dk/datter-af-muslim-og-medlem-af-df-isabellas-valgplakater-vandaliseres-af-ukendte-gerningsmaend-/20171117/artikler/171119341

:angry:

Nu er der ikke dokumentation på hvem der river dem ned, men mon ikke det er racister...altså de racister som stemmer på venstrefløjspartier.