Forfatter Emne: Aliens?  (Læst 460 gange)

Only Me

• Gæst
Aliens?
« Dato: November 17, 2017, 04:52:06 pm »
Er julemanden et rumvæsen? :ohmy:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Aliens?
« Svar #1 Dato: November 17, 2017, 06:03:44 pm »
Julemanden er et fantasivæsen, så du må selv bestemme om han er et rumvæsen eller ej.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 17, 2017, 07:00:14 pm »
Narj, det tror jeg sgu ikke...! :negative:

For et par år siden så jeg ham - flyvende hen over toppen af DLG-siloen i Stubbekøbing - i et mægtigt humør...! :santa2:

- sikkert fordi han var på vej i kanen med en gammel sæk fra Grønland...  :ROFL:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 17, 2017, 07:39:01 pm »
Hvor er julemanden?

Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 18, 2017, 04:37:01 am »
Jeg ved ikke, om Julemanden findes. I hvert fald er han temmelig levende, hvis jeg skal tro mit barnebarn.

Forleden blev jeg spurgt om, hvordan Julemanden og hans rener og kane kan flyve, og her blev jeg godt nok svar skyldig.
Jeg forsøgte mig med, at Julemanden ikke findes i virkeligheden, men den hoppede barnebarnet ikke på, for naturligvis findes Julemanden.
Efterfølgende blev jeg bedt om at ringe til Julemanden, så han blev opmærksom på den fine tegning, mit barnebarn havde lavet til samme Julemand, og her måtte jeg fortælle, at Julemanden desværre ikke havde telefon. Og det kom der en lang samtale ud af, for kunne det virkelig passe, at Julemanden ikke havde en telefon?
I'm a Troll

Only Me

• Gæst
« Svar #5 Dato: November 18, 2017, 10:31:38 am »
Jeg ved ikke, om Julemanden findes. I hvert fald er han temmelig levende, hvis jeg skal tro mit barnebarn.

Forleden blev jeg spurgt om, hvordan Julemanden og hans rener og kane kan flyve, og her blev jeg godt nok svar skyldig.
Jeg forsøgte mig med, at Julemanden ikke findes i virkeligheden, men den hoppede barnebarnet ikke på, for naturligvis findes Julemanden.
Efterfølgende blev jeg bedt om at ringe til Julemanden, så han blev opmærksom på den fine tegning, mit barnebarn havde lavet til samme Julemand, og her måtte jeg fortælle, at Julemanden desværre ikke havde telefon. Og det kom der en lang samtale ud af, for kunne det virkelig passe, at Julemanden ikke havde en telefon?

Kunne du ikke bare have ladet som om du ringede til Julemanden i Grønland-he-he!? :smile1:

Only Me

• Gæst
« Svar #6 Dato: November 18, 2017, 10:33:30 am »
Ja, jeg tænkte nok, at denne tråd lige var noget for me! :blum: :smile1:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil