Mens jeg er her.Jeg har villet gøre opmærksom det et stykke tid, men glemte det så for den virkelige debat:For mit vedkommende kan I ikke regne med 'like'-antallet længere, så egentlig har jeg lyst til at bede GuBBi om helt at holde mig ude af det like-system.Der er nemlig sket det, at personen Carlo, hvem jeg jo fra tid til anden har "pandet nogle verbale boksestød", har fundet ud af, hvordan han helt kan kaste grus i like-systemet. Han har simpelthen givet mig en masse likes, især når jeg har hængt ham op på snoren.Andet skal der ikke til - så kan Tigermanden og politisk ukorrekt efter nogen tid skrive herinde, at "Rudis antal likes er unaturligt højt!"Jeg ved ikke, om andre har oplevet lignende, men i hvert fald: For mit vedkommende er systemet ligegyldigt med disse falske likes "fra fjenden".
Det er godt nok synd for dig, at du skal ødelægge din nattesøvn med alle disse falske "likes" fra fjenden.
Jeg plejer da også at like Langgårds indlæg, når han rigtigt hidser sig op.
Carlo: CitérJeg plejer da også at like Langgårds indlæg, når han rigtigt hidser sig op.Jaaa, og så føler du dig sikkert som en stur, stur martyr, ikke? Jeg synes da ikke, Langgaard har det med at hidse sig op. Det er formentlig en fælles ønskekoncert hos Anklageren og dig...Klart at han skiver, hvad han mener om dig - men det er da ikke at hidse sig op. Det er ærlig snak. Jeg for eksempel, synes da også, at du er en ualmindelig usympatisk, klam slamrotte af de store og skidne!(Husk nu "tak for kaffe" og at give mig en idiotisk like, narrehat! )
Jeg fortryder nærmest, at jeg skrev det, efter at have set, hvad det afstedkom.
Mod likes'ne kæmper selv Rudi forgæves!!!
Jeg for eksempel, synes da også, at du er en ualmindelig usympatisk, klam slamrotte af de store og skidne!
Hvad gælder dog ophidselsen?
Måske har Rudi et problem med kloark rotter,? Tilkald dog skadedyrsbekæmpelsen,
Det forholder sig sådan, at brovterne virkelig tror, at vi nationalsindede sidder og raser og fråder ved computerne. Gas. Det er deres forestillinger om, hvordan vi er. Det er noget helt andet.Kan nogen huske, hvem det er der har en forkærlighed for at skrive med (kæmpe) stort?