Citat fra: Lunavecchia efter November 15, 2017, 06:46:07 pmDu kan ændre din profil lige så tosset, du vil.Bare spørg Licensnægteren aka Trump4Ever or whatever.Javel - men det vil jeg så prøve senere i dag-he-he!
Du kan ændre din profil lige så tosset, du vil.Bare spørg Licensnægteren aka Trump4Ever or whatever.
Citat fra: Only Me efter November 16, 2017, 08:59:14 amCitat fra: Lunavecchia efter November 15, 2017, 06:46:07 pmDu kan ændre din profil lige så tosset, du vil.Bare spørg Licensnægteren aka Trump4Ever or whatever.Javel - men det vil jeg så prøve senere i dag-he-he! Det er dig, der udgiver sig for at være ekspert på IT-området, så det burde være en smal sag.
Du trænger til at blive klippet.
Jamen, du er jo helt nydelig at se til... - du kunne faktisk godt minde lidt om min salig moders gamle jazzballet-veninde, Lydia... Hun var noget af et livsstykke, siger jeg dig - som ung ciklede hun engang fra Dragør til Kongelunden med en gulvspand over hovedet... - så deeeeet....
Hva' fa'en, Poul, du er da skam en flot mand. Du behøver da ej at være ked af, hvad naturen har givet dig - sådanne som du da skam holder dig i den tredje alder Og hvis man må spørge, på hvilke breddegrader kan man så møde sådanne en som dig? Du liger en frisk fyr, der kan fortælle en god historie, og det er jo aldrig for sent at få nye venner.Poul, om du måtte komme til Brønshøj et smut, ja da vil jeg da skam gerne være vært ved et lille arrangement, som sådanne to ældre mænner som vi da skam kunne finde interessant. Privat besked for flere detaljer Kærlig hilsen Albert Johansen
Jeg siger 78. Så er han stadig ung nok til ikke at kunne huske anden verdenskrig, men gammel nok til at være mærkelig-senil og ikke acceptere månelandingerne.
Ikke 66? ... Det er lige før jeg er skuffet.Citat fra: politisk ukorrekt efter November 17, 2017, 03:01:53 pmJeg gætter på 68 år. Men det er jo ikke til at vide, om billedet er to år gammelt ;)
Jeg gætter på 68 år. Men det er jo ikke til at vide, om billedet er to år gammelt ;)