Forfatter Emne: Ændre profil?  (Læst 3720 gange)

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Ændre profil?
« Svar #45 Dato: November 20, 2017, 04:29:50 pm »
Mon ikke vi har at gøre med en troll som har fundet Mingler-Polles facebookprofil og så lånt hans navn og billede?

Slet ikke!

Du er velkommen til at besøge mig på Facebook, så kan vi snakke sammen i Facebook PB systemet!

Så kan du få syn for sagen.

lillepolle  :JC_doubledown: :JC_doubledown:
https://www.facebook.com/profile.php?id=1786516570

Jeg administrerer 5 grupper på Facebook med tilsammen 1291 medlemmer p.t.!
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.

Only Me

• Gæst
« Svar #46 Dato: November 20, 2017, 04:49:38 pm »
Mon ikke vi har at gøre med en troll som har fundet Mingler-Polles facebookprofil og så lånt hans navn og billede?

Slet ikke!

Du er velkommen til at besøge mig på Facebook, så kan vi snakke sammen i Facebook PB systemet!

Man kan se derinde, at du har skrevet RETTENPAAVRANGEN. Jeg kender godt hans Youtube-side, Folkets Ret. Den er udmærket, hvor han bl.a. udstiller frimurerne o.s.v. :yes:

Frimureriet og svineriet i Danmark

https://www.youtube.com/watch?v=LrfgTANW_n4

Aner ikke hvad du snakker om her - det er ikke noget jeg kender til! :yes:

Ok, sært. D.v.s. at på facebook er man altså ikke selv herre over, hvilke sider, man har som favoritter? Det synes jeg er spøjt. Det vil altså sige at man bare automatisk bliver sat til at have bestemte sider som favoritter? :ohmy:

Men hvá, jeg kender jo heller ikke fjæsbogen, da jeg ikke selv er derinde.

Motivet er meget logisk. For at være på fjæsbogen, skal man vise fjæs. Hvilket jeg ikke vil. Ergo kan jeg ikke være på fjæsbogen.

I virkeligheden er fjæsbogen er overvågningsværktøj for NSA og CIA. De lokker alle til at vise deres fjæs og VUPTI, så ved CIA og NSA hvem alle er. Jeg synes det er dumt af folk at lade sig lokke til at vise fjæs for CIA og NSA. :yes:

Her tager du også helt forkert, da der er mange der ikke viser deres ansigt på Facebook!

De viser bare et andet billede, som kan være hvad som helst! :yes:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    23%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: November 20, 2017, 05:57:56 pm »

Slet ikke!

Man kan se derinde, at du har skrevet RETTENPAAVRANGEN. Jeg kender godt hans Youtube-side, Folkets Ret. Den er udmærket, hvor han bl.a. udstiller frimurerne o.s.v. :yes:

Frimureriet og svineriet i Danmark

https://www.youtube.com/watch?v=LrfgTANW_n4

Aner ikke hvad du snakker om her - det er ikke noget jeg kender til! :yes:

Ok, sært. D.v.s. at på facebook er man altså ikke selv herre over, hvilke sider, man har som favoritter? Det synes jeg er spøjt. Det vil altså sige at man bare automatisk bliver sat til at have bestemte sider som favoritter? :ohmy:

Men hvá, jeg kender jo heller ikke fjæsbogen, da jeg ikke selv er derinde.

Motivet er meget logisk. For at være på fjæsbogen, skal man vise fjæs. Hvilket jeg ikke vil. Ergo kan jeg ikke være på fjæsbogen.

I virkeligheden er fjæsbogen er overvågningsværktøj for NSA og CIA. De lokker alle til at vise deres fjæs og VUPTI, så ved CIA og NSA hvem alle er. Jeg synes det er dumt af folk at lade sig lokke til at vise fjæs for CIA og NSA. :yes:
Jeg tror også helt klart at PET læser med her.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #48 Dato: November 20, 2017, 11:58:52 pm »
Her tager du også helt forkert, da der er mange der ikke viser deres ansigt på Facebook!

Okay, det vil altså sige, at fjæsbogen tillader, at man ikke viser sit fjæs? Så er FJÆSbog da en falsk varebetegnelse! :yes:

Men du kan nok høre, at jeg ikke er ekspert i fjæsbogen. Jeg benytter den jo aldrig, så det eneste jeg ser til fjæsbogen er, når andre tvangsindlægger mig til at kigge med (hvilket sker en sjælden gang). Jeg synes, at fjæsbogen er fjollet. Fordi det er mit indtryk, at folk kun viser deres pæne og seje sider. Så derfor er fjæsbogen overfladisk og giver ikke et troværdigt billede af folk som personer. Fjæsbogen er et slags udstillingsvindue, hvor folk bare opstiller et unuanceret og glorificeret billede af dem selv.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: November 21, 2017, 01:05:41 am »
Okay, det vil altså sige, at fjæsbogen tillader, at man ikke viser sit fjæs? Så er FJÆSbog da en falsk varebetegnelse! :yes:

Men du kan nok høre, at jeg ikke er ekspert i fjæsbogen. Jeg benytter den jo aldrig, så det eneste jeg ser til fjæsbogen er, når andre tvangsindlægger mig til at kigge med (hvilket sker en sjælden gang). Jeg synes, at fjæsbogen er fjollet. Fordi det er mit indtryk, at folk kun viser deres pæne og seje sider. Så derfor er fjæsbogen overfladisk og giver ikke et troværdigt billede af folk som personer. Fjæsbogen er et slags udstillingsvindue, hvor folk bare opstiller et unuanceret og glorificeret billede af dem selv.

Vi glæder os til at høre om dine mørke sider og om dine fejl - her hvor man ikke glorificerer sig selv, fordi man er anonym  :blum:

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #50 Dato: November 21, 2017, 01:48:23 am »

Vi glæder os til at høre om dine mørke sider og om dine fejl - her hvor man ikke glorificerer sig selv, fordi man er anonym  :blum:

Find fem fejl....ved mig selv.

Okay, her er fem fejl/mørke sider:

1. Jeg har en dårlig døgnrytme. Går altid i seng efter kl. 1.
2. Jeg døjer med lejlighedsvis dårlig ryg. Men sådan er det jo at blive ældre. :yes:
3. Jeg drikker mindst 4 kopper kaffe om dagen.
4. Jeg er ugift og har ingen børn (ved ikke om det er en fejl? Men det er dog et tegn på, at jeg ikke er en mainstream villa, volvo og vovse-type).
5. Jeg er meget individualistisk og er svær at sætte i nogen kasse (ved igen ikke om det er en fejl, jeg synes også det har sine positive sider).

Mere du ville vide? :blum:

Only Me

• Gæst
« Svar #51 Dato: November 21, 2017, 10:38:36 am »

Tja.. men der er mange der ikke viser deres ansigt, samt at de bruger et opdigtet navn, i stedet for deres virkelige navne!

Det sidste du skriver er jeg heller ikke helt enig i, da der faktisk er flere muligheder for at skrive på Facebook!

Man kan jo skrive i åbne grupper og i lukkede grupper, hvis man er medlem er disse grupper.

Man kan jo også selv oprette en åben gruppe som alle kan se.

Man kan også selv oprette en lukket gruppe, som kun dem der er medlemmer af, kan se hvad der står og skrives i.

Man kan også oprette en hemmelig gruppe, som slet ikke kan ses af andre i Facebook - andet end de medlemmer som administratoren har indsat i gruppen.

Med hensyn til de hemmelige tjenester NSA i USA og andre landes PET osv., kan de vist med det såkaldte spion program Prism og Echelon komme ind i alt på nettet:

https://faktalink.dk/titelliste/eche

Jeg tør så ikke sige, hvordan det forholder sig med deres muligheder for at komme ind i en Linux computer og hvor ejeren gøre brug af Tor browseren?

Only Me

• Gæst
« Svar #52 Dato: November 21, 2017, 03:32:08 pm »
PET overvåger kun specifikke borgere som er mistænkt for at ville udføre terror.

Hvor arrogant at tro at de overvåger denne debat.

Jeg tror også helt klart at PET læser med her.

Det er noget med at de udsøger alle ord på nettet, hvor der står forskellige ord som terror, muslimer, bomber osv.!

Derefter går de ind på de specifikke sider, for nærmere at se hvad det drejer sig om!

Jeg tror at dette er meget mere omfattende, end vi sådan lige går og tror!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    89.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: November 21, 2017, 03:35:17 pm »

Det var da noget værre noget.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: November 21, 2017, 03:41:23 pm »

end vi sådan lige går og tror!

Du kan ikke udtale dig om hvad andre skal tro, du kan kun udtale for dig selv.
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    89.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: November 21, 2017, 03:47:54 pm »

end vi sådan lige går og tror!

Du kan ikke udtale dig om hvad andre skal tro, du kan kun udtale for dig selv.

Det er Majestaetis Pluralis.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: November 21, 2017, 03:54:36 pm »

Det er Majestaetis Pluralis.

Nå ja, en kongelig kan da også være en troll.  :big_grin:
Altid glad for at hjælpe. :smile: