Nu forholder jeg mig jo til, hvad vi forpligter os til, når vi deltager i Din-debat, og det burde du også gøre.
Præcis, og i modsætning til dig forholder jeg mig til, hvad vi forpligter os til, når vi deltager her på din-debat.
Når man tilmelder sig Din-debat, så er det sådan, at man binder sig til ikke at poste materiale, som er :"æreskrænkende, grov, vulgær, hadefuld, chikanerende, angribende, truende, blasfemisk".Det overtræder den nationale bande da ofte. Tænk på, hvordan de kalder Carlo for "Luder-Carlo" - eller hvordan de skriver fornedrende om Allah - det er jo blasfemi. Dette burde kunne få vidtrækkende, juridiske konsekvenser for de nationale!
Den eneste - der lever op til jeres fordomme
Hvad mener du med fordomme ?
Citat fra: anti-rød. efter November 13, 2017, 12:16:13 pmHvad mener du med fordomme ?Tykke er dovne og boksere er dummevi er udstyret med fordomme, fordi vi er forhåndsprogrammeret til at møde folk, der skiller sig ud fra gruppen, med skepsis og mistillid, da vi fra tidernes morgen har skullet kæmpe med hinanden om de ressourcer, der var.Nu er der mad nok, men fordommene består.
Ok - jeg fik ikke formuleret mig præcist nok.Hvad mener du med fordomme i den konkrete situation indlægget refererer til. Især udtrykket - den eneste.
Citat fra: anti-rød. efter November 13, 2017, 12:26:37 pmOk - jeg fik ikke formuleret mig præcist nok.Hvad mener du med fordomme i den konkrete situation indlægget refererer til. Især udtrykket - den eneste.Tigermanden er den eneste, der går ind for indvandring.For alle andre gælder det, at de går ind for varierende grader af restriktioner på indvandring. De har bare en forskellig tærskel.
Citat fra: Anklageren efter November 13, 2017, 12:36:02 pmCitat fra: anti-rød. efter November 13, 2017, 12:26:37 pmOk - jeg fik ikke formuleret mig præcist nok.Hvad mener du med fordomme i den konkrete situation indlægget refererer til. Især udtrykket - den eneste.Tigermanden er den eneste, der går ind for indvandring.For alle andre gælder det, at de går ind for varierende grader af restriktioner på indvandring. De har bare en forskellig tærskel.Hvad har det med (jeres) fordomme at gøre ?