Forfatter Emne: Kæmpe selvmål fra DF  (Læst 277 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Kæmpe selvmål fra DF
« Dato: November 10, 2017, 02:28:01 pm »
Dagens Blæser er tilhænger af den samme form for nationalisme som jeg er. Det gør det meget nemt fra mig. Denne artikel er jeg 100% enig med og giver noget god kritik af DF (og også giver dem lidt ret når de siger noget rigtigt)

“Denne mand har sit på det tørre! Og nu donerer han så overskuddet fra sin bog til fædrelandets fordærv…” Således skriver Kenneth Berth, Kommune- og regionsrådsmedlem for Dansk Folkeparti i Vallensbæk og Hovedstaden, om FCKs norske manager Ståle Solbakken som nettop har udgivet bogen “Løvehjerte” om sin karriere som fodboldspiller. Kritikken går på at Solbakken giver overskuddet fra sin bog til såkaldte uledsagede flygtningebørn, hvoraf mange i virkeligheden er mænd i våbenførende alder som er kujoner eller kolonister, ofte begge dele, og har udtalt sig meget negativt om partier i Skandinavien der fører en “meget restriktiv” fremmedpolitik. Pengene går specifikt til Dansk Flygtningehjælps fritidspulje, en pulje som ved betaling af udstyr og foreningsmedlemskaber skal give Abdulla og Sambo et plausibelt tilhørsforhold så det bliver sværre at sende dem hjem hvor de hører til, og samtidig lære kommuner hvordan de selv kan undergrave eksisterende klubber ved at betale for medlemskab til fremmede ingen gider at være sammen med, så de danske medlemmer går deres vej.

Jeg vil gerne prise hr. Berth for hans kritik, for han har jo fuldstændig ret i at en nordmand ikke skal blande sig i danske anliggender. At kaste penge i grams til “integration” af folk fra lande med IQ så lave at de teknisk set er retarderede har borgerlige regninger med Berths eget Dansk Folkeparti i rykken klaret helt uden udenlandsk hjælp siden 2001, så nu skal en nordmand bestemt ikke komme og rende dem i hælene. DF der først efter 19 år i folketinget stoppede at stemme for statsborgerskaber til folkefremmede, og har brugt deres politiske magt som støtteparti til småforbedringer i ældreplejen eller begrænsning af skattelettelser, i stedet for at få sat en endelig stopper for den brune stormflod; er præcis det parti hvis politikere skal puste sig op, og tordne imod private penge til fremmedes fritidsaktiviteter.

Læs resten her https://xn--dagensblser-h9a.net/2017/11/10/selvmaal/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3%
  • Country: il
  • Køn: Mand
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
Sv: Kæmpe selvmål fra DF
« Svar #1 Dato: November 10, 2017, 02:44:35 pm »
Jeg havde aldrig forestillet mig at nogen kunne mene det var ondt, at der blev doneret til nogen af de aller fattigste og hjælp til at folk som er flygtet fra krig kan blive en del af samfundet.

Hvis det virkelig er hvad der står, håber jeg at nogen bare har skrevet det som en joke.
Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 10, 2017, 02:47:20 pm »
Jeg havde aldrig forestillet mig at nogen kunne mene det var ondt, at der blev doneret til nogen af de aller fattigste og hjælp til at folk som er flygtet fra krig kan blive en del af samfundet.

Hvis det virkelig er hvad der står, håber jeg at nogen bare har skrevet det som en joke.

Det kan jeg så sige at der er det bestemt ikke. Personen er også en af de to der har den nationalistiske radio266b som også er værd at lytte til.
https://soundcloud.com/radio266b
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 10, 2017, 02:55:10 pm »
Hvis den radiostation og website har den beskrevne holdning, at det er ondt at donere til de aller fattigste og til at folk som er flygtet hertil fra krig bliver en del af samfundet, vil jeg undlade at støtte stederne med reklame-kronerne de kan få ved at have flere besøgende.

Jeg tror fuldt og fast på, at nogen kun kan få den form for syn på andre mennesker, hvis de selv føler sig i en sårbar situation og derfor er bange.

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 10, 2017, 03:11:32 pm »
Hvis den radiostation og website har den beskrevne holdning, at det er ondt at donere til de aller fattigste og til at folk som er flygtet hertil fra krig bliver en del af samfundet, vil jeg undlade at støtte stederne med reklame-kronerne de kan få ved at have flere besøgende.

Jeg tror fuldt og fast på, at nogen kun kan få den form for syn på andre mennesker, hvis de selv føler sig i en sårbar situation og derfor er bange.
Hovedparten er velfærdsjægere eller terrorister. Der er ingen flytninge da ellers ville de kun flygte til et nært land. Derimod er de velfærdsjægere der bare vil nasse på samfundet. Syrien er et sikkert land at være i som helhed.

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 10, 2017, 03:24:16 pm »
Nabolandene er så overfyldte af flygtninge, at der er kommet mangel på både mad og vand i de lande. Flygtningelejrene i de områder har ikke tæpper, ikke mad nok, og de skal bo i telte i årevis levende kun af ris, uden mulighed for at deres børn for uddannelse eller de selv kan få job.

Jeg deler ikke det menneskesyn der ligger i at ville sende flygtninge ned til sult-lejrene igen, eller tilbage ind i krigs-zonen.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 10, 2017, 04:29:59 pm »
Hvad rager det Kenneth Christensen Berth, hvad Ståle Solbakken bruger sine penge til?
Han arbejder i Danmark og har gjort det de seneste 4 år, og forresten kan han sikkert også stemme til kommunal- og regionsvalget i november, hvis han skulle få lyst til det.
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
Hvilken krigszone?
« Svar #7 Dato: November 10, 2017, 04:41:46 pm »
Nabolandene er så overfyldte af flygtninge, at der er kommet mangel på både mad og vand i de lande. Flygtningelejrene i de områder har ikke tæpper, ikke mad nok, og de skal bo i telte i årevis levende kun af ris, uden mulighed for at deres børn for uddannelse eller de selv kan få job.

Jeg deler ikke det menneskesyn der ligger i at ville sende flygtninge ned til sult-lejrene igen, eller tilbage ind i krigs-zonen.
Syrien er et fredligt land og Assad har vundet krigen. Nu kan alle velfærdsjægerne sendes hjem igen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sludder
« Svar #8 Dato: November 10, 2017, 05:35:21 pm »

Syrien er et fredligt land og Assad har vundet krigen. Nu kan alle velfærdsjægerne sendes hjem igen.

Der er meget, du har misforstået.
Du tror kun, at krigen har været Syrien imod Islamisk Stat  :big_grin:

Efter 6 års krig kontrollerer Assad i dag det lyserøde, og hvem der kontrollerer resten fremgår af farverne på kortet (som er forklaret nedenunder kortet).

https://en.wikipedia.org/wiki/Syria

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 10, 2017, 05:55:56 pm »
De fredlige områder styret af Assad er da også sikre områder at være i. Dem der flygter er også militærnægtere. De skal bare retur allesammen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Lad os nu lige så en fredsslutning først
« Svar #10 Dato: November 10, 2017, 09:27:56 pm »
De fredlige områder styret af Assad er da også sikre områder at være i. Dem der flygter er også militærnægtere. De skal bare retur allesammen.

Er du øverstbefalende nogen steder?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Lad os nu lige så en fredsslutning først
« Svar #11 Dato: November 10, 2017, 09:56:23 pm »

Hvad i al verden skal vi bruge folk til, som har beskæftiget sig med Mellemøstens historie i årevis, når vi har en frisk gut som Licensnægteren, der ved alt, hvad der er værd at vide om Mellemøsten?
I'm a Troll

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 10, 2017, 10:21:47 pm »
Anklageren

Damaskus ... i det lyserøde felt.

Hvordan er det gået så galt... Jesus burde jo komme forbi.. igen.

Apost.G.9

v1  Saulus fnyste stadig af raseri og truede Herrens disciple med mord; han gik til ypperstepræsten v2  og bad ham om breve til synagogerne i Damaskus for at fængsle dem, der hørte til Vejen, og som han kunne finde, både mænd og kvinder, og føre dem til Jerusalem.

v3  Men undervejs, netop som han nærmede sig Damaskus, skinnede et lys fra himlen pludselig om ham. v4  Han faldt til jorden og hørte en røst sige: »Saul, Saul, hvorfor forfølger du mig?« v5  Han svarede: »Hvem er du, herre?« Han sagde: »Jeg er Jesus, som du forfølger. v6  Men rejs dig og gå ind i byen, så vil du få at vide, hvad du skal gøre.« v7  Hans rejseledsagere stod målløse; nok hørte de røsten, men de så ingen. v8  Så rejste Saulus sig op fra jorden, men skønt hans øjne var vidt åbne, kunne han ikke se. De måtte lede ham ved hånden og føre ham ind i Damaskus. v9  I tre dage kunne han ikke se, og han hverken spiste eller drak.

_____

Han blev nogle dage hos disciplene i Damaskus, v20  og han prædikede straks i synagogerne, at Jesus er Guds søn.

Citat slut

Men de har fået chancen... :mellow:

Offline Krøngel

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.6%
  • http://www.pottersworld.net/
    • Vis profil
Sv: Lad os nu lige så en fredsslutning først
« Svar #13 Dato: November 10, 2017, 10:22:13 pm »
Froken, miss or whatever. Spot on.

Hvad i al verden skal vi bruge folk til, som har beskæftiget sig med Mellemøstens historie i årevis, når vi har en frisk gut som Licensnægteren, der ved alt, hvad der er værd at vide om Mellemøsten?
Nu med fuldskæg

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 10, 2017, 10:46:08 pm »
Anklageren

Damaskus ... i det lyserøde felt.

Hvordan er det gået så galt... Jesus burde jo komme forbi.. igen.

Apost.G.9

v1  Saulus fnyste stadig af raseri og truede Herrens disciple med mord; han gik til ypperstepræsten v2  og bad ham om breve til synagogerne i Damaskus for at fængsle dem, der hørte til Vejen, og som han kunne finde, både mænd og kvinder, og føre dem til Jerusalem.

v3  Men undervejs, netop som han nærmede sig Damaskus, skinnede et lys fra himlen pludselig om ham. v4  Han faldt til jorden og hørte en røst sige: »Saul, Saul, hvorfor forfølger du mig?« v5  Han svarede: »Hvem er du, herre?« Han sagde: »Jeg er Jesus, som du forfølger. v6  Men rejs dig og gå ind i byen, så vil du få at vide, hvad du skal gøre.« v7  Hans rejseledsagere stod målløse; nok hørte de røsten, men de så ingen. v8  Så rejste Saulus sig op fra jorden, men skønt hans øjne var vidt åbne, kunne han ikke se. De måtte lede ham ved hånden og føre ham ind i Damaskus. v9  I tre dage kunne han ikke se, og han hverken spiste eller drak.

_____

Han blev nogle dage hos disciplene i Damaskus, v20  og han prædikede straks i synagogerne, at Jesus er Guds søn.

Citat slut

Men de har fået chancen... :mellow:

Jeg ved ikke lige med Jesus - men jeg deler dine frustrationer over styret i Damaskus. Jeg har også lært om de steder som barn.