Forfatter Emne: Dak i tårer efter Vild med dans-exit?  (Læst 173 gange)

Offline Abernes Konge (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Dak i tårer efter Vild med dans-exit?
« Dato: November 11, 2017, 03:09:23 pm »
Det var en tydelig rørt Dak Wichangoen der fredag aften måtte forlade Vild med dans.

Kvartfinalen blev sidste stop for Dak og hendes dansepartner Thomas Evers Poulsen.

Efter en omdans mod Daniel Svensson og Karina Frimodt trak Dak og Thomas det korteste strå, da seerne valgte at sende Daniel Svensson og Karina Frimodt videre:

”Det har været så fedt at være med i Vild med dans. Det har været så overvældende”, sagde Dak efter afgørelsen, mens hun kneb en tåre.

Sammen med Thomas Evers Poulsen dansede hun fredag aften en argentinsk tango og en street dance før hun forlod det populære danseprogram på TV2.

”Jeg er rigtig ked af, at jeg ikke skal stå op i morgen og lære en ny dans og være frustreret, nu hvor jeg har vænnet mig til at være frustreret over noget. Men der var ikke noget, der gik galt. Vi fik bare ikke nok stemmer”, sagde ifølge avisen.dk og tilføjede:

”Det er lang tid siden, at jeg har haft det så fedt, og jeg har nydt hvert eneste øjeblik af hele det her. Det har været en kæmpe rutsjebane personligt, og det er bare overvældende”.

Thomas Evers Poulsen var meget tilfreds med sin dansepartners indsats.

”Vi blev nummer fire, og Dak er den mindst kendte, der er tilbage, så jeg synes bare, det er så godt. Vi har hele tiden sagt, at det vigtigste var, at vi selv var glade for det, vi dansede, og det har vi været. Så det er jeg virkelig stolt af”, sagde Thomas Evers Poulsen.

Tre par er nu videre til næste uges semifinale.

Finalen i Vild med dans bliver afholdt i Horsens fredag den 24. november.

Hvad mener du???????????????????????????????????????????????
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
Sv: Dak i tårer efter Vild med dans-exit?
« Svar #1 Dato: November 11, 2017, 06:33:26 pm »
Hvad er hun kendt for? Er det ikke meningen med det program at det er kendte mennesker der skal konkurrere med hinanden? Og hvem er ham Daniel Svensson?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 11, 2017, 09:59:40 pm »
Hvorfor så mange spørgsmålstegn????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 11, 2017, 10:09:34 pm »
Hvad er hun kendt for? Er det ikke meningen med det program at det er kendte mennesker der skal konkurrere med hinanden? Og hvem er ham Daniel Svensson?

http://underholdning.tv2.dk/kendte/2017-08-18-dak-wichangoen-og-thomas-evers-poulsen

Men den opmærksomme seer kender også Dak fra tv’et, hvor hun har delt ud af sine madlavningsevner i ‘Go’morgen Danmark’ og ‘Madklubben’.  :smile1:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 11, 2017, 10:21:38 pm »
De professionelle dansere fra programmet er efterhånden mere kendte end de "kendte" mennesker de skal lære at danse.