Guderne må vide (og det gør de sikkert) hvordan disse jorden-er-flad-troende, så vil forklare hvorfor et skib ikke falder ud / ned ude v ed kanten?? - Jeg har sejlet i 11 år - inkl. i en rute som hed "Jorden Rundt" - og jeg er sq ikke faldet ned.
Citat fra: El_Nino efter November 09, 2017, 03:27:41 pmGuderne må vide (og det gør de sikkert) hvordan disse jorden-er-flad-troende, så vil forklare hvorfor et skib ikke falder ud / ned ude v ed kanten?? - Jeg har sejlet i 11 år - inkl. i en rute som hed "Jorden Rundt" - og jeg er sq ikke faldet ned.Nu er jeg ikke selv Flat Earth´er, men jeg ved, at teorien ifølge Flat Earth´erne er, at jorden er omkrandset af en stor ismur, som forhindrer at man falder ned. Og ismuren er så Antarktis, som Flad Jords-tilhængerne mener, går hele vejen rundt om den skive, som vi bor på.Så at nå ud til kanten kræver at man er på Antarktis. Og konspirationsteorien går så videre ud på, at magteliten ved, at kanten ligger på Antarktis og det er derfor, at der er så meget hemmelighedskræmmeri om Antarktis. F.eks. må passagerfly ikke flyve over Antarktis og selvom dette har den logik, at det jo er farligt, da der ikke rigtigt er nogle behagelige steder at nødlande o.s.v., så giver det omvendt ikke mening, at de siger, at der er for koldt på Antarktis til at flyve over det. Fordi når fly er højt oppe i luften, er der jo alligevel isnende koldt (typisk minus 50 grader). Så mange tror derfor, at grunden til, at passagerfly ikke må flyve over Antarktis, er, at jorden er flad og at folk ikke må se kanten.Konspirationsteorien får næring af, at der, så vidt jeg ved, ikke findes én eneste video, hvor man ser folk flyve tværs over Antarktis. Det er egentlig underligt, at ikke én eneste af en sådan video kan opdrives!
Så at nå ud til kanten kræver at man er på Antarktis. Og konspirationsteorien går så videre ud på, at magteliten ved, at kanten ligger på Antarktis og det er derfor, at der er så meget hemmelighedskræmmeri om Antarktis. F.eks. må passagerfly ikke flyve over Antarktis og selvom dette har den logik, at det jo er farligt, da der ikke rigtigt er nogle behagelige steder at nødlande o.s.v., så giver det omvendt ikke mening, at de siger, at der er for koldt på Antarktis til at flyve over det. Fordi når fly er højt oppe i luften, er der jo alligevel isnende koldt (typisk minus 50 grader). Så mange tror derfor, at grunden til, at passagerfly ikke må flyve over Antarktis, er, at jorden er flad og at folk ikke må se kanten.
Citat fra: politisk ukorrekt efter November 10, 2017, 11:27:25 amSå at nå ud til kanten kræver at man er på Antarktis. Og konspirationsteorien går så videre ud på, at magteliten ved, at kanten ligger på Antarktis og det er derfor, at der er så meget hemmelighedskræmmeri om Antarktis. F.eks. må passagerfly ikke flyve over Antarktis og selvom dette har den logik, at det jo er farligt, da der ikke rigtigt er nogle behagelige steder at nødlande o.s.v., så giver det omvendt ikke mening, at de siger, at der er for koldt på Antarktis til at flyve over det. Fordi når fly er højt oppe i luften, er der jo alligevel isnende koldt (typisk minus 50 grader). Så mange tror derfor, at grunden til, at passagerfly ikke må flyve over Antarktis, er, at jorden er flad og at folk ikke må se kanten.Er det nu, jeg igen skal anbefale dig at tage på en af de flyture, som man kan tage på fra Sidney for at se Sydpolen.Den næste flytur er 25. november 2017 - og det er en 10.500 km's rundtur over Sydpolen på omkring 12,3 timer.Det er sjovt så faktaresistent du er, når du allerede før er blevet gjort opmærksom på, hvor let man kan tage på en flyvetur over Sydpolen i lav højde.http://www.antarcticaflights.com.au/
http://politiken.dk/rejser/temarejser/art5630459/Snart-kan-turister-hoppe-p%C3%A5-et-fly-til-AntarktisJa, du kan flyve til Antarktis i 2018, men du kan ikke flyve over Antarktis!Det er et militært område som bevogtes af USA´s militær og som er beskyttet af en international traktat fra 1959.
Citat fra: Only Me efter November 11, 2017, 09:19:21 amhttp://politiken.dk/rejser/temarejser/art5630459/Snart-kan-turister-hoppe-p%C3%A5-et-fly-til-AntarktisJa, du kan flyve til Antarktis i 2018, men du kan ikke flyve over Antarktis!Det er et militært område som bevogtes af USA´s militær og som er beskyttet af en international traktat fra 1959.Og hvor læser du så lige, at Antarktis bevogtes af USA's militær?
Er det nu, jeg igen skal anbefale dig at tage på en af de flyture, som man kan tage på fra Sidney for at se Sydpolen.Den næste flytur er 25. november 2017 - og det er en 10.500 km's rundtur over Sydpolen på omkring 12,3 timer.Det er sjovt så faktaresistent du er, når du allerede før er blevet gjort opmærksom på, hvor let man kan tage på en flyvetur over Sydpolen i lav højde.http://www.antarcticaflights.com.au/
Citat fra: Anklageren efter November 10, 2017, 05:02:51 pmEr det nu, jeg igen skal anbefale dig at tage på en af de flyture, som man kan tage på fra Sidney for at se Sydpolen.Den næste flytur er 25. november 2017 - og det er en 10.500 km's rundtur over Sydpolen på omkring 12,3 timer.Det er sjovt så faktaresistent du er, når du allerede før er blevet gjort opmærksom på, hvor let man kan tage på en flyvetur over Sydpolen i lav højde.http://www.antarcticaflights.com.au/Jamen de tager jo stadig ikke hele turen tværs over Antarktis! Som er dét jeg efterlyser. Jeg har aldrig set nogen dokumentation for, at nogen har taget den tur tværs over hele Antarktis!At flyve lidt rundt i nogle timer over Antarktis beviser intet. De skal jo tage hele turen tværs over Antarktis for at bevise noget.
Ja, men det kan man heller ikke gøre, man kan heller ikke flyve hele vejen rundt om Antarktis, for på denne måde at bevise, at Antarktis er en kæmpe stor ø!For det første ville der ikke være flybrændstof nok til så lang en tur, og for det andet ville militæret forhindre det.