Hvad med at ansætte nogle "Dørmænd" som forklædes som hjemmehjælpere, sættes sammen to - tre ad gangen med radiokontakt, og når de så bliver angrebet af "disse" "elementer" så falder hjemmehjælper kludene, og boksehandsken, uden handske kommer frem..
Hjemmehjælpere og andre indenfor SOSU og sygepleje, som er på vej for at hjælpe f.eks. ældre borgere, bliver gang på gang udsat for chikane og endda vold.
Jeg bliver så harm jeg troede du havde fundet en gammel artikel, men den er fra 3. November 2017det vil sige... de har ikke gjort noget som helst - siden 18. marts 2016 http://sn.dk/Slagelse/Politi-Ingen-politieskorte-til-hjemmehjaelpere-paa-Motalavej/artikel/560839
Desværre har du ret, lyjse. Det er ikke blevet bedre. Nu får hjemmehjælperne faktisk regulære tæsk!
Et eller andet sted ved I godt jeg har ret.
Desværre er dette her dagens Danmark som jeg prøvede at gøre opmærksom på i min tråd "skabe klarhed" Det nærmest ufattelige er danskerne finder sig i "tømmerflåden" brænder, men ingen gør noget.Vi er styret af mennesker der er anderledes end os. Læs for eks debatten jeg har haft med anklageren, om seruminstituttes salg af vaccine fabrikationen til muhammedanerne. Det anklageren hæfter sig ved er ikke skandalen, men at jeg formaster mig til at kritisere de der har skabt den, nemlig socialdemokraterne i regering med de radikale.De er der åbenbart ingen der tager notits af.
Citat fra: anti-rød. efter November 09, 2017, 05:01:33 pmDesværre er dette her dagens Danmark som jeg prøvede at gøre opmærksom på i min tråd "skabe klarhed" Det nærmest ufattelige er danskerne finder sig i "tømmerflåden" brænder, men ingen gør noget.Vi er styret af mennesker der er anderledes end os. Læs for eks debatten jeg har haft med anklageren, om seruminstituttes salg af vaccine fabrikationen til muhammedanerne. Det anklageren hæfter sig ved er ikke skandalen, men at jeg formaster mig til at kritisere de der har skabt den, nemlig socialdemokraterne i regering med de radikale.De er der åbenbart ingen der tager notits af. Jeg kritiserer at du lyver, for staten solgte vaccineproduktionen i 2016 - og det er svært at kommentere noget fra en, som man ikke kan stole på.
anti-rødCitérEt eller andet sted ved I godt jeg har ret.Jeg er enig, og jeg håber det efterhånden... også går op for, de røde hallal-hippier !
Måske en løsning der ligner den Israel anvender på Vestbredden. Der har de ikke problemer med at underkue dem, så de bliver på deres rette plads.