Politik- & Samfund > Samfund- & Kultur

Kan vi fortsat regne med, at hjemmehjælp kommer?

(1/3) > >>

DerRudi:
Hjemmehjælpere og andre indenfor SOSU og sygepleje, som er på vej for at hjælpe f.eks. ældre borgere, bliver gang på gang udsat for chikane og endda vold.
FOAs formand Dennis Kristensen siger, at vi er ved at få nogle sorte pletter på Danmarkskortet, hvor ambulancer må vente på eskorte fra politiet, og hvor hjemmehjælperne ikke kan være sikre på, at de kan køre ind uden at blive angrebet.

http://www.lokalavisen.dk/uhyggelig-udvikling-kvindelige-hjemmeplejere-faar-taesk-i-indvandrer-ghettoer-/20171103/artikler/171109775

I den ene af Slagelses to indvandrerghettoer, Ringparken, er det rigtig slemt. Kvinder på vej til et arbejde, der går ud på at hjælpe syge, er blevet slået og sparket.

Dennis Kristensen siger: - Konsekvensen kan blive, at hjemmehjælpen slet ikke kommer.

Ja, det ville sådan set ikke være mærkeligt. Hvor mange vil arbejde under sådanne forhold?

El_Nino:
Hvad med at ansætte nogle "Dørmænd" som forklædes som hjemmehjælpere, sættes sammen to - tre ad gangen med radiokontakt, og når de så bliver angrebet af "disse" "elementer" så falder hjemmehjælper kludene, og boksehandsken, uden handske kommer frem..

Hjerter ES:

--- Citat fra: El_Nino efter November 09, 2017, 02:54:32 pm ---Hvad med at ansætte nogle "Dørmænd" som forklædes som hjemmehjælpere, sættes sammen to - tre ad gangen med radiokontakt, og når de så bliver angrebet af "disse" "elementer" så falder hjemmehjælper kludene, og boksehandsken, uden handske kommer frem..

--- Afslutning på citat ---

"Boksehandsken uden handske"  :tommy:  :thumbsup:
Måske mener du nogle af de helt små uden postring, man kan bruge til at slå på "plethandsker" med - puha, men jo, det trænger de forbandede arabere til. Det er for langt ude, at de kan terrorisere bydele som de gør i øjeblikket.

Tænk, at der hver dag er nogen, der går på arbejde med det i tankerne - nu kommer de måske.

lyjse:
DerRudi

--- Citér ---Hjemmehjælpere og andre indenfor SOSU og sygepleje, som er på vej for at hjælpe f.eks. ældre borgere, bliver gang på gang udsat for chikane og endda vold.

Jeg bliver så harm  :angry: jeg troede du havde fundet en gammel artikel, men den er fra 3. November 2017

det vil sige... de har ikke gjort noget som helst  - siden 18. marts 2016

http://sn.dk/Slagelse/Politi-Ingen-politieskorte-til-hjemmehjaelpere-paa-Motalavej/artikel/560839

DerRudi:
lyjse:

--- Citér ---Jeg bliver så harm  :angry: jeg troede du havde fundet en gammel artikel, men den er fra 3. November 2017

det vil sige... de har ikke gjort noget som helst  - siden 18. marts 2016

http://sn.dk/Slagelse/Politi-Ingen-politieskorte-til-hjemmehjaelpere-paa-Motalavej/artikel/560839

Jeg havde det lidt på samme måde - det med pletterne på Danmarkskortet, hvor der må eskorte fra politiet til, for at man kan komme ind og passe sit arbejde. Nogle gange endda redde liv. Vi har hørt det før.
Det samme som vi også har hørt med brandbiler og Falcks redningskorps.

Desværre har du ret, lyjse. Det er ikke blevet bedre. Nu får hjemmehjælperne faktisk regulære tæsk!
Jeg behøver vist ikke at nævne, hvad jeg kunne unde overfalds-indvandrerne....Nino er inde på det.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version