Forfatter Emne: Konservativ muslim stiller op for Alternativet?  (Læst 282 gange)

Offline Abernes Konge (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Konservativ muslim stiller op for Alternativet?
« Dato: November 08, 2017, 12:30:43 pm »
Konservativ muslim, Badar Shah, stiller op for cirkuspartiet, Alternativet?

Jeg er født og opvokset i København og Vesterbro har været, og vil altid være, mit hjem. Jeg er uddannet cand.jur. og i dag arbejder jeg for Skatteankestyrelsen.
Jeg er muslim og jeg er et barn af Pakistanske forældre. 
Hele mit liv har jeg arbejdet for lokalsamfundet. Fra at være frivillig hos Gadejuristen og Fatimas Hånd til at arbejde for studenterorganisationer og ungdomspolitiske organisationer, så har jeg altid arbejdet for at forbedre tingene.
Jeg synes, at mine handlinger viser min hensigt og min overbevisning. Jeg vil altid stå op og kæmpe mod uretfærdighed og hjælpe dem, som mindst har. En kandidatur til KV17 vil give mig mulighed for at hjælpe endnu flere mennesker, men jeg har brug for Jeres stemmer. Hvis I læser min præsentation igennem og er ikke overbevist om at stemme på mig, så vil jeg bede Jer om at snakke med mig til "Mød kandidaterne" eventet i Åbenrå. Mange tak for Jeres tid.

Hvilke 3-5 politiske områder vil du arbejde for
Der er så mange forskellige områder jeg gerne kunne tænke mig at arbejde med. Men jeg har forsøgt at fokusere på tre områder hvor jeg ikke alene har den brændende interesse, men også erfaringen og netværket.

Den mangfoldige by: København er en af de mest mangfoldige byer i Danmark, og dette vil jeg gerne arbejde videre med. Uanset om det er seksuelle, religiøse, etniske eller økonomiske minoriteter, så vil jeg gerne kæmpe deres sag. Københavns mangfoldighed er en af byens største styrker og vi kan kun blive stærkere, sammen. 

https://v6.valgservice.dk/alternativet/profiles/rpya4jwg-badar-shah

Hvad mener du??????????????????????????????????????????????????????????????????????

Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Konservativ muslim stiller op for Alternativet?
« Svar #1 Dato: November 10, 2017, 02:24:38 am »
Hvis jeg var en person, der gik op i populisme og i det, at sæt et krydt, på et styk papir uden betydning. Så lyder han faktisk, som et meget fornuftig valg, at sæt et kryds udfor, når man lige læser hans profil igennem.

Hvis du hentyder til, at han politiske dagsorden, ikke er den samme som hans private verbevisniner. Så må jeg desvære være den triste person, og fortælle dig, thats fucking politics !

“Democracy is so overrated.” - Frank Underwood
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Moses

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    3.6%
  • Country: il
  • Køn: Mand
  • Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet
    • Vis profil
    • Find sandheden om verden.
« Svar #2 Dato: November 10, 2017, 09:56:11 am »
Der er så mange der er bange for muslimer som gruppe og som bare forsøger at sprede frygt. Hvorfor kalder du ham konservativ og poster terror billeder med ham? Hvad har han sagt og gjort af den slags?

Søger du nogle forslag til rettroende kandidater?

Lad al synd blive tilgivet og alle slaver befriet!

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.8%
    • Vis profil
Anklageren har fået endnu en ny profil
« Svar #3 Dato: November 10, 2017, 12:09:35 pm »
Der er så mange der er bange for muslimer som gruppe og som bare forsøger at sprede frygt. Hvorfor kalder du ham konservativ og poster terror billeder med ham? Hvad har han sagt og gjort af den slags?

Søger du nogle forslag til rettroende kandidater?

:hyper:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 12, 2017, 08:51:52 am »
Jeg vil sige -: Stol ALDRIG på en Muslim!!
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!