Forfatter Emne: mænd vælges fra snår kvindre skal være mødre  (Læst 668 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: mænd vælges fra snår kvindre skal være mødre
« Svar #15 Dato: Juli 20, 2017, 12:02:01 am »
Tak, Øglemand, du er vågen her til aften.

Med venlig hilsen
Ieet

Nu er jeg også B-menneske, så er som regel mere vågen om aftenen end om dagen.

Men Olsen aka Ammefar er jo endnu nemmere at genkende end dig, så der er ikke så meget at tage fejl af her. :hyper:

Men nogen, der ikke kender vedkommendes - eller din - skrivestil, ville måske kunne blive snydt og tro, at det var den ægte ieet. Derfor følte jeg det nødvendigt at påpege, at der var tale om en copy cat.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Juli 20, 2017, 07:08:34 am »

Med venlig hilsen
Ieet

Men Olsen aka Ammefar er jo endnu nemmere at genkende end dig, så der er ikke så meget at tage fejl af her. :hyper:

Men nogen, der ikke kender vedkommendes - eller din - skrivestil, ville måske kunne blive snydt og tro, at det var den ægte ieet. Derfor følte jeg det nødvendigt at påpege, at der var tale om en copy cat.

Ieet kan ikke være dig selv, for han skriver med fed skrift, så alle kan kende ham  :big_grin: :big_grin:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 20, 2017, 07:21:44 am »

Med venlig hilsen
Ieet

Ieet kan ikke være dig selv, for han skriver med fed skrift, så alle kan kende ham  :big_grin: :big_grin:

Jeg har da heller aldrig udgivet mig for at være ieet eller nogen anden herinde. Det er mest Ammefar aka Olsen, der er kendt for at lave det nummer....det er også ham, der står bag de falske Poul Jørgensen'er.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Juli 20, 2017, 07:27:42 am »

Jeg har da heller aldrig udgivet mig for at være ieet eller nogen anden herinde. Det er mest Ammefar aka Olsen, der er kendt for at lave det nummer....det er også ham, der står bag de falske Poul Jørgensen'er.

Du har selv skrevet, at du har flere profiler, og du kan ikke bilde os ind, at du ikke forsøger at skjule det.

Man kan ikke regne med noget af det, du skriver.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juli 20, 2017, 07:32:58 am »

Du har selv skrevet, at du har flere profiler, og du kan ikke bilde os ind, at du ikke forsøger at skjule det.

Man kan ikke regne med noget af det, du skriver.

Jeg er åben om at jeg har haft profilerne Debatøglen og Lucifer 666, tror jeg den hed. Og så den her samt mutaforma. Jeg har IKKE haft andre end disse fire. Så må du dog ellers tro hvad du vil.😐

Du derimod skjuler at du både er tigeren og venstrefløjens hævner.😝
« Senest Redigeret: Juli 20, 2017, 07:34:56 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Juli 20, 2017, 07:51:24 am »

Jeg er åben om at jeg har haft profilerne Debatøglen og Lucifer 666, tror jeg den hed. Og så den her samt mutaforma. Jeg har IKKE haft andre end disse fire. Så må du dog ellers tro hvad du vil.😐

Du derimod skjuler at du både er tigeren og venstrefløjens hævner.😝

Du glemmer mange-profilos  :yes:

Af en eller anden dunkel grund - synes du - at personfnidder er meget mere interessant end debat.

Alene det - at du opretter tråde, hvor man kan stemme på deltagere - og hvor du så selv sidder og stemmer fra flere profiler ...