Forfatter Emne: Valgudspil får Özlem Cekic op i det knaldrøde felt!?  (Læst 144 gange)

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    43.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Valgudspil får Özlem Cekic op i det knaldrøde felt!?
« Dato: November 08, 2017, 10:18:32 am »

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-11-08-valgudspil-faar-ozlem-cekic-til-at-sammenligne-df-med-hizb-ut-tahrir

”Dansk Folkeparti vil stramme reglerne for, hvornår udlændinge kan stemme og stille op til danske regions- og kommunalvalg.

- Jeg må nøgternt konstatere, at både Dansk Folkeparti og Hizb ut-Tahrir ønsker at fastholde parallelsamfund, hvor folk ikke bliver en del af det demokratiske fællesskab.”

Siger Cekic, og dermed mener hun, at muslimer og andre indrejste udlændinge, ikke skal bestå en danskprøve for at stemme!

Jeg er enig med DF her, at selv om udlændinge har boet i tre år her i Danmark, og ikke kan et ord dansk eller forstå/acceptere den danske kultur – heller ikke burde kunne stemme og stille op til valg.

Mener du at kunne tale og skrive det danske sprog, er vigtigt for at kunne stemme?

Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Valgudspil får Özlem Cekic op i det knaldrøde felt!?
« Svar #1 Dato: November 08, 2017, 10:28:42 am »
Mener du at kunne tale og skrive det danske sprog, er vigtigt for at kunne stemme?[/b]

Du kan da heller ikke det danske sprog. Dine indlæg her er mest copy&paste.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline The Honey

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 08, 2017, 02:49:37 pm »

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-11-08-valgudspil-faar-ozlem-cekic-til-at-sammenligne-df-med-hizb-ut-tahrir

”Dansk Folkeparti vil stramme reglerne for, hvornår udlændinge kan stemme og stille op til danske regions- og kommunalvalg.

- Jeg må nøgternt konstatere, at både Dansk Folkeparti og Hizb ut-Tahrir ønsker at fastholde parallelsamfund, hvor folk ikke bliver en del af det demokratiske fællesskab.”

Siger Cekic, og dermed mener hun, at muslimer og andre indrejste udlændinge, ikke skal bestå en danskprøve for at stemme!

Jeg er enig med DF her, at selv om udlændinge har boet i tre år her i Danmark, og ikke kan et ord dansk eller forstå/acceptere den danske kultur – heller ikke burde kunne stemme og stille op til valg.

Mener du at kunne tale og skrive det danske sprog, er vigtigt for at kunne stemme?

Ja, det mener jeg selvfølgelig, for man skal da kunne læse ordentligt for at kunne forstå, hvad de politiske partier lægger frem. Og vil man ligefrem deltage i debatten, siger det sig selv, at man skal tale og skrive dansk ordentligt.

Jeg tror, at det der ligger bag Özlem Cekics mening, er hendes ønske om at få møvet så mange muslimer ind i Danmark og ind i byrådene som overhovedet muligt osv. Det er det, det drejer sig om for hende. Og hvis ikke danske politikere er enige med hende er de som regel racister!
Hende bryder jeg mig bare ikke om. Har læst hendes bog, Fra Føtex til Folketinget. Det gjorde det ikke bedre.
« Senest Redigeret: November 09, 2017, 09:49:22 am af The Honey »

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    43.2%
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 08, 2017, 04:52:19 pm »

Ja, det mener jeg selvfølgelig, for man skal da kunne læse ordentligt for at kunne forstå, hvad de politiske partier lægger frem. Og vil man ligefrem deltage i debatten, siger det sig selv, at man skal tale og skrive dansk ordentligt.

Jeg tror, at det der ligger bag Özlem Cekics mening, er hendes ønske om at få møvet så mange muslimer ind i Danmark og ind i byrådene osv. Det er det, det drejer sig om for hende. Og hvis ikke danske politikere er enige med hende er de som regel racister!
Hende bryder jeg mig bare ikke om. Har læst hendes bog, Fra Føtex til Folketinget. Det gjorde det ikke bedre.

Ja, jeg er enig i dette indlæg her!

Forstår de ikke dansk, så får de vel bare at vide at de skal stemme på enten A-B-F eller Ø?

Så er den stemme hjemme hos de røde partier! :smile1:
Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!