Forfatter Emne: Nogle idéer om ny våbenlov i Danmark  (Læst 528 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Nogle idéer om ny våbenlov i Danmark
« Svar #15 Dato: November 11, 2017, 10:29:04 am »
Punkt 10: Her betalt licens.

DerRudi vil heller ikke kunne få våben, for han har tidligere fremsat voldstrusler her. Og så går han ind for selvtægt.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 11, 2017, 11:24:02 am »
Hvad har DR licens med våben at gøre? Der findes lande hvor våbentilladelsen har navnet våbenlicens men det er da noget andet?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 11, 2017, 01:16:13 pm »
Hvad har DR licens med våben at gøre? Der findes lande hvor våbentilladelsen har navnet våbenlicens men det er da noget andet?

Hvordan går det med hjulboltene? Har politiet fået fat i nogen af dem der gør det?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 11, 2017, 02:43:31 pm »

Hvordan går det med hjulboltene? Har politiet fået fat i nogen af dem der gør det?
Jeg har helt glemt det så jeg vil se om der er nye nu.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.8%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 11, 2017, 04:57:36 pm »
Prøv lige at lægge mærke til, hvor mange mennesker, herunder børn, der bliver dræbt
hvert år i USA, på grund af vådeskud, ulykker og sindsyge mennesker, der skyder løs
på andre.

Det skulle være mange flere, end der bliver dræbt ved terror.

Her har jeg fundet nogle artikler fra internettet:

https://www.information.dk/udland/2013/03/klar-saa-myrdet

https://www.dr.dk/nyheder/udland/skudulykker-i-usa-smaaboern-har-skudt-mindst-23-mennesker-i-aar

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 12, 2017, 02:59:53 pm »
Carlo:
Citér
DerRudi vil heller ikke kunne få våben, for han har tidligere fremsat voldstrusler her. Og så går han ind for selvtægt.

Det kan du tro, han kan - og har gjort for længe siden. Og ja, vedligeholder. Hvordan og hvorfor våbnet er erhvervet, kunne jeg selvfølgelig aldrig drømme om at fortælle en skiden smatka'l som dig.
Men jeg er ikke så meget som anmeldt for noget, endsige dømt. Dengsebandens vandrende røverhistorie om truslen, (som højst eksisterede nogle timer på DD, inden jeg selv slettede den), ved faste brugere jo, hvad var for noget. 

Det er ikke sikkert Luder-carlo'en kender ret meget til det danske retssystem, men man har altså ikke fået en plet på sin straffeattest, fordi der er nogle tumper på en lille debatside, der anmelder én til en administrator af siden. Det får man først, hvis man bliver dømt for ét eller andet i en retssal ude i det virkelige samfund!   :bad:   :tease:
« Senest Redigeret: November 12, 2017, 03:18:55 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 12, 2017, 05:17:23 pm »
DerRudi:
Citér
Det kan du tro, han kan - og har gjort for længe siden. Og ja, vedligeholder. Hvordan og hvorfor våbnet er erhvervet, kunne jeg selvfølgelig aldrig drømme om at fortælle en skiden smatka'l som dig.
Men jeg er ikke så meget som anmeldt for noget, endsige dømt. Dengsebandens vandrende røverhistorie om truslen, (som højst eksisterede nogle timer på DD, inden jeg selv slettede den), ved faste brugere jo, hvad var for noget. 

Det er ikke sikkert Luder-carlo'en kender ret meget til det danske retssystem, men man har altså ikke fået en plet på sin straffeattest, fordi der er nogle tumper på en lille debatside, der anmelder én til en administrator af siden. Det får man først, hvis man bliver dømt for ét eller andet i en retssal ude i det virkelige samfund!   :bad:   :tease:

Som i andre "indlæg", kan man tydeligt se, at Luder-Carlo forveksler den virkelige verden med sine gale fantasier.   :connie_nutzo:
Jeg forstår ikke, at personalet, dér hvor han er installeret, vedvarende lader ham benytte en computer, Men det er vel det med "lalle-Danmark"...?
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 12, 2017, 05:30:46 pm »
"Luder-Carlo". Uha, den sad.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 12, 2017, 11:33:03 pm »

Lad os gætte lidt. Du er pensionist, der har en nebengeschäft med et skydetelt i et omrejsende tivoli der kommer til byfester og ringridninger og den slags. Derfor våbentilladelsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
På en måned har J. Langgaard-Nielsen kun skrevet 19 kommentarer
« Svar #24 Dato: November 13, 2017, 12:22:17 am »
- men i de 19 kommentarer har han nået at skrive:

Den og hundreder af lignende overskrifter kommer fra én, som jeg kun kan betegne som en ualmindelig ulækker spand lort!   :bad:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6870.msg91379#msg91379

Den følelseskolde psykopat fortjener det, så du får lige en 'like' alene for overskriften.   :smile1:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6884.msg91535#msg91535

Bare ignorer typer som Carlo, huHU, Evalu og den slags.
Vi ved jo, at sådanne ulækre, overfyldte natpotter florerer på de internet-sider, som er uden - tja .... voksen administration.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6992.msg93599#msg93599

Jeg gør heller ikke - men dit endetarms-bavl har jo ikke andet formål end at "retfærdiggøre" jeres kravlegårds-mobberi.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6992.msg93732#msg93732

- og så den aktuelle: Som i andre "indlæg", kan man tydeligt se, at Luder-Carlo forveksler den virkelige verden med sine gale fantasier.   :connie_nutzo:
Jeg forstår ikke, at personalet, dér hvor han er installeret, vedvarende lader ham benytte en computer, Men det er vel det med "lalle-Danmark"...?

Det giver et gennemsnit på et svinsk angreb for knap hver fjerde kommentar - og hver eneste er en overtrædelse af Din-Debats regler.

Det vil sige, at 26% af J. Langgaard-Nielsens kommentarer den sidste måned er en overtrædelse af Din-Debats regler.

Det er ret tit, så det er nok ikke noget, som kan retfærdiggøres af, at det sker i kampens hede.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Sv: På en måned har J. Langgaard-Nielsen kun skrevet 19 kommentarer
« Svar #25 Dato: November 13, 2017, 01:16:08 am »
Det vil sige, at 26% af J. Langgaard-Nielsens kommentarer den sidste måned er en overtrædelse af Din-Debats regler.

Og så har han et billede af en præstegård på sit profilbillede. Mon han også er sådan fra prædikestolen i sin sognekirke?