Tror måske dog jeg ville sætte grænsen med neglelak, uanset køn, for det ville være besværligt at fjerne igen.
Svarer ja hele vejen ned. Og det tror jeg faktisk de fleste idag ville. Tror måske dog jeg ville sætte grænsen med neglelak, uanset køn, for det ville være besværligt at fjerne igen. Og så ville jeg iøvrigt udvise mit barn den anstændighed ikke at tage billeder af deres kønsrolle-leg til de sociale medier.
Når de fleste drenge leger med drengelegetøj og de fleste piger leger med pigelegetøj er det ikke fordi det er kønsroller der er påduttet dem af forældre eller samfundet, men fordi der simpelthen er forskel på piger og drenge om mænd og kvinder, og det er helt OK, sålænge ingen bliver tvunget til noget.
Selv med babyer har studier vist at drenge og piger har forskellige interesser. Der er naturligvis noget overlab som man ville forvente, men i snit interesserer drenge sig mest for nogle ting, og piger mest for nogle andre. Det er fakta. Hvis din lærer eller nogen anden påstår noget andet, er det af politiske grunde og så ved de ikke hvad de snakker om. Skriv endelig her igen, og så skal jeg nok finde kilder frem til mine påstande.
Held og lykke med jeres projekt.
Citat fra: GuBBi efter November 06, 2017, 10:24:41 amTror måske dog jeg ville sætte grænsen med neglelak, uanset køn, for det ville være besværligt at fjerne igen.Du skal starte med at lakere dine negle med en klar neglelak. Når den så er tør, så kan du lakere ovenpå med en farvet neglelak. Så undgår du at dine negle bliver permanent misfarvet.
Citat fra: Torsten Bonfils efter November 06, 2017, 10:35:58 amCitat fra: GuBBi efter November 06, 2017, 10:24:41 amTror måske dog jeg ville sætte grænsen med neglelak, uanset køn, for det ville være besværligt at fjerne igen.Du skal starte med at lakere dine negle med en klar neglelak. Når den så er tør, så kan du lakere ovenpå med en farvet neglelak. Så undgår du at dine negle bliver permanent misfarvet.Du taler måske af erfaring? ;))