Forfatter Emne: Dobbeltliking?  (Læst 146 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Dobbeltliking?
« Dato: November 02, 2017, 09:03:47 pm »
Jeg (og har set det hos andre også) har prøvet hvor man klikker to gange og dermed har dobbeltliket det samme indlæg. Hvad er grunden til det og har andre oplevet det samme?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Dobbeltliking?
« Svar #1 Dato: November 02, 2017, 09:57:18 pm »
Mener det har været oppe at vende før. Hvis jeg husker rigtigt har det at gøre med at man kan gøre det fra to browsere, og på den måde dobbeltlike.

Det er jo en bug, men må tilstå at det ikke er på listen over ting jeg har tænkt mig at bruge energi på at fikse. Hvis der er folk der er sørgelige nok til misbruge dette vil jeg ærligt talt bare lade dem gøre det, for hvis det virkelig er så vigtigt for dem gider jeg ikke stå i vejen. Jeg synes et "like" skal ses som et lille skulderklap og ikke et objektivt mål på hvor godt ens indlæg er.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    51.2%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 02, 2017, 10:29:21 pm »
Mener det har været oppe at vende før. Hvis jeg husker rigtigt har det at gøre med at man kan gøre det fra to browsere, og på den måde dobbeltlike.

Det er jo en bug, men må tilstå at det ikke er på listen over ting jeg har tænkt mig at bruge energi på at fikse. Hvis der er folk der er sørgelige nok til misbruge dette vil jeg ærligt talt bare lade dem gøre det, for hvis det virkelig er så vigtigt for dem gider jeg ikke stå i vejen. Jeg synes et "like" skal ses som et lille skulderklap og ikke et objektivt mål på hvor godt ens indlæg er.

Ved ikke om man kan dobbelt like igennem flere browser, men for et par dage siden, dobbeltlikes jeg et indlæg af uheld. Trykkede dobbelt, fordi browser var langsom til at update, og på den måde registered 2 likes. Har dog gjord dette før, uden at den har registret dobbelt likes.

Helt enig, det er en ubetydelig bug.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 02, 2017, 10:54:06 pm »
Hvis jeg husker rigtigt har det at gøre med at man kan gøre det fra to browsere, og på den måde dobbeltlike.
Ja, det er rigtigt.
Hvis man har to browser aktive vil man kunne dobbeltlike.

Det må være uden betydning hvis man har liket en eller flere gange på den samme. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 02, 2017, 11:00:56 pm »

Ved ikke om man kan dobbelt like igennem flere browser, men for et par dage siden, dobbeltlikes jeg et indlæg af uheld. Trykkede dobbelt, fordi browser var langsom til at update, og på den måde registered 2 likes. Har dog gjord dette før, uden at den har registret dobbelt likes.

Helt enig, det er en ubetydelig bug.
Har prøvet at dobbeltlike da jeg ville like et indlæg. Det sker ikke så tit men det sker af og til.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 02, 2017, 11:59:38 pm »
Du kan åbne indlægget på flere faner (det kan godt være i samme browser), derefter kan du så like én gang på hver fane.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 03, 2017, 12:11:04 am »

Jeg synes selv, at likes og for den sags skyld også dislikes (hvor de eksisterer) burde afskaffes, da jeg har lagt mærke til, at det tit ender med, at folk giver likes til de personer, de kan lide, mens de aldrig giver likes til dem, de ikke kan lide. Uanset om de to personer så siger stort set det samme. Derfor er likes og dislikes ligegyldige.

Derfor liker jeg nu dig fire gange, fordi jeg bare synes at likes og dislikes er fis og ballade. Rent trolleri og intet andet.

Hovedpointen ved at afskaffe likes er dog, at mange bare bruger likes til at udtrykke deres holdninger. Og så behøver de ikke argumentere, når de bare liker andres indlæg. Det synes jeg grundlæggende er en tarvelig måde at debattere på. F.eks. hvis en person laver et personangreb på en anden person, har jeg lagt mærke til, at folk tit rotter sig sammen og giver 5-6 likes for dette personangreb. Det tangerer voksenmobning. F.eks. har jeg lagt mærke til, at hvis en bestemt bruger skriver noget (stort set uanset hvad han skriver), så går en anden bestemt bruger ofte ind og troller ham. Hvorefter han får 4-5-6 likes for sit trolleri. Det anser jeg som mobning. Gruppemobning. :yes:

Så nej tak til likes herfra.
« Senest Redigeret: November 03, 2017, 12:13:56 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 03, 2017, 12:38:45 am »

Jeg synes selv, at likes og for den sags skyld også dislikes (hvor de eksisterer) burde afskaffes, da jeg har lagt mærke til, at det tit ender med, at folk giver likes til de personer, de kan lide, mens de aldrig giver likes til dem, de ikke kan lide. Uanset om de to personer så siger stort set det samme. Derfor er likes og dislikes ligegyldige.

Derfor liker jeg nu dig fire gange, fordi jeg bare synes at likes og dislikes er fis og ballade. Rent trolleri og intet andet.

Hovedpointen ved at afskaffe likes er dog, at mange bare bruger likes til at udtrykke deres holdninger. Og så behøver de ikke argumentere, når de bare liker andres indlæg. Det synes jeg grundlæggende er en tarvelig måde at debattere på. F.eks. hvis en person laver et personangreb på en anden person, har jeg lagt mærke til, at folk tit rotter sig sammen og giver 5-6 likes for dette personangreb. Det tangerer voksenmobning. F.eks. har jeg lagt mærke til, at hvis en bestemt bruger skriver noget (stort set uanset hvad han skriver), så går en anden bestemt bruger ofte ind og troller ham. Hvorefter han får 4-5-6 likes for sit trolleri. Det anser jeg som mobning. Gruppemobning. :yes:

Så nej tak til likes herfra.

Vi har jo prøvet det før. Det er lavet om flere gange, og så starter vi forfra hver gang. Der har også været en dislike knap.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?