Om din-debat.dk > Debat om debatten

Dobbeltliking?

(1/2) > >>

Licensnægteren:
Jeg (og har set det hos andre også) har prøvet hvor man klikker to gange og dermed har dobbeltliket det samme indlæg. Hvad er grunden til det og har andre oplevet det samme?

GuBBi:
Mener det har været oppe at vende før. Hvis jeg husker rigtigt har det at gøre med at man kan gøre det fra to browsere, og på den måde dobbeltlike.

Det er jo en bug, men må tilstå at det ikke er på listen over ting jeg har tænkt mig at bruge energi på at fikse. Hvis der er folk der er sørgelige nok til misbruge dette vil jeg ærligt talt bare lade dem gøre det, for hvis det virkelig er så vigtigt for dem gider jeg ikke stå i vejen. Jeg synes et "like" skal ses som et lille skulderklap og ikke et objektivt mål på hvor godt ens indlæg er.

MMQ:

--- Citat fra: GuBBi efter November 02, 2017, 09:57:18 pm ---Mener det har været oppe at vende før. Hvis jeg husker rigtigt har det at gøre med at man kan gøre det fra to browsere, og på den måde dobbeltlike.

Det er jo en bug, men må tilstå at det ikke er på listen over ting jeg har tænkt mig at bruge energi på at fikse. Hvis der er folk der er sørgelige nok til misbruge dette vil jeg ærligt talt bare lade dem gøre det, for hvis det virkelig er så vigtigt for dem gider jeg ikke stå i vejen. Jeg synes et "like" skal ses som et lille skulderklap og ikke et objektivt mål på hvor godt ens indlæg er.

--- Afslutning på citat ---

Ved ikke om man kan dobbelt like igennem flere browser, men for et par dage siden, dobbeltlikes jeg et indlæg af uheld. Trykkede dobbelt, fordi browser var langsom til at update, og på den måde registered 2 likes. Har dog gjord dette før, uden at den har registret dobbelt likes.

Helt enig, det er en ubetydelig bug.

Me:

--- Citat fra: GuBBi efter November 02, 2017, 09:57:18 pm ---Hvis jeg husker rigtigt har det at gøre med at man kan gøre det fra to browsere, og på den måde dobbeltlike.

Ja, det er rigtigt.
Hvis man har to browser aktive vil man kunne dobbeltlike.

Det må være uden betydning hvis man har liket en eller flere gange på den samme. :smile:

Licensnægteren:

--- Citat fra: MMQ efter November 02, 2017, 10:29:21 pm ---
--- Citat fra: GuBBi efter November 02, 2017, 09:57:18 pm ---Mener det har været oppe at vende før. Hvis jeg husker rigtigt har det at gøre med at man kan gøre det fra to browsere, og på den måde dobbeltlike.

Ved ikke om man kan dobbelt like igennem flere browser, men for et par dage siden, dobbeltlikes jeg et indlæg af uheld. Trykkede dobbelt, fordi browser var langsom til at update, og på den måde registered 2 likes. Har dog gjord dette før, uden at den har registret dobbelt likes.

Helt enig, det er en ubetydelig bug.

Har prøvet at dobbeltlike da jeg ville like et indlæg. Det sker ikke så tit men det sker af og til.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version