Politik- & Samfund > Politik

Søren Pape - vatpik

(1/2) > >>

anti-rød.:
Aprospos, så har der været nye skyderier på Nørrebro, på trods af Søren "vatpik" Papes stålsatte jernvilje bandepakker der er fremadrettede.
Det er ren tegneserie, og skyderierne vil fortsætte uanset hvor mange pakker man laver, flyver med flyvemaskiner, eller andet pjat.

Søren pape har vist sig som et skvat der siger vi ikke kan gøre noget ved bander der skyder.
Han har åbenbart fortrudt sin udtalelse, for nu skal LTF forbydes. Ja ja - ja ja.
Ligesom Levakovic skulle udvises. Er der nogen der for alvor tror på Søren Pape - vatpik, får gennemført noget som helst.

Jeg ved hvad der hjælper. Indfang muhammedanerne og smid dem ud af landet, eller til et fængsel på discoøen eller eller færøerne, på livstid- muhammedanerne kan selv vælge.
De der sætter sig til modværge --- tja.

Anklageren:
I anti-rød samfundet vil man plaffe løs med maskingeværer på Nørrebro i myldretiden.

Du bliver i hvert fald ikke genvalgt  :big_grin:

For en sikkerheds skyld går du også ind for at skabe nye flygtningestrømme, så du har noget at gå til valg på. Du har lige rost Myanmar for at skabe 400.000 nye flygtninge.

Licensnægteren:

--- Citat fra: Anklageren efter November 02, 2017, 06:24:53 pm ---I anti-rød samfundet vil man plaffe løs med maskingeværer på Nørrebro i myldretiden.

--- Afslutning på citat ---
Men du gør det gang på gang selv............  :hyper: :hyper:

fedt:
Man kan leje, købe, bygge fængsler i eks. østlandene - Tyrkiet for en slik og så udstyre fængslerne med dansk ledelse og fængsel mandskabet med lokale.
Tror det vil afskrække de fleste bandemedlemmer, at komme eks. en tur til Sibirien

anti-rød.:

--- Citat fra: Anklageren efter November 02, 2017, 06:24:53 pm ---I anti-rød samfundet vil man plaffe løs med maskingeværer på Nørrebro i myldretiden.

For en sikkerheds skyld går du også ind for at skabe nye flygtningestrømme, så du har noget at gå til valg på. Du har lige rost Myanmar for at skabe 400.000 nye flygtninge.

--- Afslutning på citat ---

Du ved jo godt det ikke holder.
Politiet møder også op med motorbøsser, hvis situationen kræver det.
Jeg vil bare ikke diskutere med de kriminelle muhammedanere, de skal bare makke ret.
Nu vil man forbyde LTF. Hvilket vil sige de ikke må gå med kasketter mærket LTF. De samme personer må godt gå rundt i gaderne og sælge hash og skyde, og vil gøre det.
Ikke i anti-rød samfundet - det kan jeg garantere.

Jeg har henvist til forholdene i Myanmar ligner det der udløste krigen på Balkan. Hvad Myanmar
gør forholder jeg mig ikke til. Der er nu nok en grund til at de handler som de gør, tror du ikke?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version