[...] kønne kvinder af den type, der kan finde på at blande sig i debatten[...]
Citat fra: J. Langgaard-Nielsen efter November 05, 2017, 09:45:18 pm[...] kønne kvinder af den type, der kan finde på at blande sig i debatten[...]Måske skulle jeg også bruge Cameron Diaz som profilbillede.
- men du skulle nok også have planlagt det fra begyndelsen.
Det er faktisk aldrig faldet mig ind, at en debattørs køn og/eller udseende skulle betyde noget.
fuldstændigt ligesom dengang for 35-40 år siden, hvor de ikke kunne opføre sig ordentligt i hallerne eller forsamlingshusene.
Allahu akbar!!
Stort tillykke - til Carlo, huHU, MMQ, Evalu, Venstrefløjens Hævner og Anklageren. Stolte, stolte mandfolk som har formået at mobbe en yngre dame, hvis meninger I ikke tolererede, ud fra Din-debat.dkI må virkelig føle jer som sande helte.
"Yngre dame"...hvad i alverden ved du om det? Fotoet var ikke af hende selv....
Dommeren:Citér"Yngre dame"...hvad i alverden ved du om det? Fotoet var ikke af hende selv....Hvad i alverden ved DU om det?
Citat fra: J. Langgaard-Nielsen efter November 07, 2017, 01:19:54 pmDommeren:Citér"Yngre dame"...hvad i alverden ved du om det? Fotoet var ikke af hende selv....Hvad i alverden ved DU om det? Det er et foto af den verdenskendte skuespillerinde Drew Barrymore...så deeet...http://pophaircuts.com/bob-hairstyles-2012-2013/drew-barrymore Case closed
MMQ skrev:CitérDu er helt væk makker.Det du snakker om, er præcis hvad du selv udøver, i præcis samme tråd.Bente C, har desuden slet ikke skrevet i denne tråd ...Man bør vel slet ikke besvare den slags hashtåge-lignende ævl, og jeg har ikke logget ind i nogle dage.Alligevel: Hvad er det J. Langgaard-Nielsen "udøver"?Og hvis ikke jeg har skrevet i denne tråd, hvem er så hende, der skrev oplægget??For min skyld behøver du ikke at svare, du virker nærmest som Anklageren på stoffer....Makker!
Du er helt væk makker.Det du snakker om, er præcis hvad du selv udøver, i præcis samme tråd.Bente C, har desuden slet ikke skrevet i denne tråd ...