Politik- & Samfund > Almen

Hvem får trykt valgplakater plakater på arabisk osv.

(1/9) > >>

Bente C.:
Første gang jeg hørte om et parti, som fik trykt nogle af deres valgplakater på f.eks. arabisk er efterhånden nogle år siden. Jeg husker det sådan, at det var enten Det radikale Venstre eller Centrum-Demokraterne, men jeg kan ikke finde nogle af disse plakater på nettet i dag. Fjerner de dem hurtigt?...

Her i 2017-valgkampen er der formentlig også nogle partier eller enkeltpersoner, som udstiller deres position ved at få trykt plakater eller flyers på andre sprog. Jeg synes, det kunne være fedt, hvis brugerne herinde tager billeder af de plakater af slagsen, som de støder på. Send dem herind, så vi kan se deres skamløshed, når de gør sig til for alle disse afrikanske og mellemøstlige indtrængere, som er her for at erobre vores land.

Jeg bringer her Liberal Alliances ubehagelige plakat:

http://www.uriasposten.net/archives/89498

Uff! 

Carlo:
Bente C, du er da ellers en nam-nam tøs. Hvad med at smutte her forbi og og så finder vi ud af noget bedre end valgplakater på swahili.

huHU:
Bente er et af de ny frøkke damer her ind,  nu vil vi bare vide, er du single eller hvad og er der brugt silicon nogen steder?

Men nu ikke så troublet Bente, kom her og mød mig, tag to øl med og et pak smøger, så kan jeg hjælpe dig. Deal?

MMQ:

Licensnægteren:
LA har i lang tid været Radigale for mænd. Personer som Henrik Dahl prøver dog at give indtrykket at LA ikke er Radigale for mænd.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version