Forfatter Emne: Erdogan Moskeer i Danmark?  (Læst 1025 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Erdogan Moskeer i Danmark?
« Svar #45 Dato: November 07, 2017, 11:34:47 am »
:JC_doubledown:
Du skulle læse lidt statistik fremfor at glo på underlødige videoer på YouTube dagen lang.

Hvad fertilitetsraten angår er den i høj grad faldende, seneste opgørelse fra 2016:

"Ikke-vestlige indvandrere får nu kun lidt flere børn
Siden 1995 er den samlede fertilitet for ikke-vestlige indvandrere faldet fra 3.185 til 1.947 i 2015. Det nuværende niveau er kun marginalt højere sammenlignet med kvinder med dansk oprindelse, som i 2015 havde en samlet fertilitet på 1.736. Det betyder, at kvinder med dansk oprindelse i 2015 i gennemsnit fik 1,74 børn, mens ikke-vestlige indvandrere fik 1,95."

Dertil kommer effekten af systematisk indgifte. Islams bud om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand, sikrer evig islamisk opformering. Mens når en muslimsk mand får afkom med en ikke muslimsk kvinde, skal afkommet være muslimer.

Og England.

https://www.thetimes.co.uk/article/muslim-population-rising-10-times-faster-than-rest-of-society-2tr5r8kjzks
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: dk
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
Sv: Din og de øvrige nationalisters personforfølgelse virker ikke
« Svar #46 Dato: November 07, 2017, 12:41:51 pm »
Anklageren:
Citér
Din og de øvrige nationalisters personforfølgelse virker ikke

Nu er du selvfølgelig også kanon-høj i hatten, efter at du forleden var med til at jage en kvindelig debattør på porten. Det må virkelig have tiltalt dit ondskabsfulde, formørkede sind sådan at få pisket en stemning op mod en kvinde, hvis eneste brøde var, at hun mener noget andet om valgplakater på arabisk end dig og dine. Ih, hvor må I have følt jer!
Desværre virkede jeres mandschauvinistiske svinerier efter hensigten (og det kan man godt forstå.)

Citér
Nu er det blevet vinter og mørketid, og det er jeg heller ikke glad for, men jeg vænner mig til det - så jeg skal ned og skovle sne på min båd og på min jolle, når det bliver lyst.
Jeg ved ikke, om du kan forstå sammenligningen med vinter og mørketid?
- men det kan vælgerne tilsyneladende.
Jeg er i øvrigt ateist og kan ikke lide religion - ikke at jeg går ind for at forfølge tilhængerne.

Næh, rent ud sagt, jeg aner ikke, hvad fanden du sludrer om.
Vælgerne?    :unknw:

"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvorfor virker det så ikke på dig?
« Svar #47 Dato: November 07, 2017, 01:00:05 pm »
Anklageren:
Citér
Din og de øvrige nationalisters personforfølgelse virker ikke

Nu er du selvfølgelig også kanon-høj i hatten, efter at du forleden var med til at jage en kvindelig debattør på porten. Det må virkelig have tiltalt dit ondskabsfulde, formørkede sind sådan at få pisket en stemning op mod en kvinde, hvis eneste brøde var, at hun mener noget andet om valgplakater på arabisk end dig og dine. Ih, hvor må I have følt jer!
Desværre virkede jeres mandschauvinistiske svinerier efter hensigten (og det kan man godt forstå.)

Citér
Nu er det blevet vinter og mørketid, og det er jeg heller ikke glad for, men jeg vænner mig til det - så jeg skal ned og skovle sne på min båd og på min jolle, når det bliver lyst.
Jeg ved ikke, om du kan forstå sammenligningen med vinter og mørketid?
- men det kan vælgerne tilsyneladende.
Jeg er i øvrigt ateist og kan ikke lide religion - ikke at jeg går ind for at forfølge tilhængerne.

Næh, rent ud sagt, jeg aner ikke, hvad fanden du sludrer om.
Vælgerne?    :unknw:

:JC_stupid:

Vælgerne er dem, der stemmer ved valgene.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    5%
  • "Stå skal vort fædreland - som fri mænds arv!"
    • Vis profil
Sv: Hvorfor virker det så ikke på dig?
« Svar #48 Dato: November 07, 2017, 01:47:31 pm »
Anklageren:
Citér

Aaarh ja. Men det gør de så kun, når det er mørketid?

Sådan er det ikke her i Europa. Der gør de det sommetider om sommeren (jævnfør seneste danske folketingsvalg).

Kan godt forstå, du ikke kommenterede mht. dine og de andres svinerier.   :on_the_quiet:
"Gud giv dig Fremtid, som Han gav dig Minder. Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Hvorfor virker det så ikke på dig?
« Svar #49 Dato: November 07, 2017, 10:15:53 pm »
Anklageren:
Citér

Aaarh ja. Men det gør de så kun, når det er mørketid?

Sådan er det ikke her i Europa. Der gør de det sommetider om sommeren (jævnfør seneste danske folketingsvalg).

Kan godt forstå, du ikke kommenterede mht. dine og de andres svinerier.   :on_the_quiet:

Det er svært at svare for andre, men det var ikke meningen, at hun skulle mobbes ud.
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Sv: Det er jo ikke rigtigt
« Svar #50 Dato: November 08, 2017, 02:56:42 am »
Det eneste kloge er at fremstille "muslimerne" som forskellige -

De virker temmelig ens, efter hvad jeg har set. To køn, men ens indenfor de to køn.

Islam er slavesamfundets religiøse overbygning. Det første land der afskaffede slaveriet, var Tyrkiet i 1923 og det sidste var Saudi Arabien i 1961. Slavesamfundets sindelag præger muslimerne endnu. Det går galt når de kommer til en befolkning af frie, ansvarlige mennesker. De kan overhovedet ikke tåle frihed. Så går de amok.
« Senest Redigeret: November 08, 2017, 03:05:42 am af Carlo »

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    43.2%
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Sv: Det er jo ikke rigtigt
« Svar #51 Dato: November 08, 2017, 09:56:54 am »

De virker temmelig ens, efter hvad jeg har set. To køn, men ens indenfor de to køn.

Islam er slavesamfundets religiøse overbygning. Det første land der afskaffede slaveriet, var Tyrkiet i 1923 og det sidste var Saudi Arabien i 1961. Slavesamfundets sindelag præger muslimerne endnu. Det går galt når de kommer til en befolkning af frie, ansvarlige mennesker. De kan overhovedet ikke tåle frihed. Så går de amok.

Ja, det er påfaldende at de steder i Mellemøsten, hvor Vestlige lande kæmpede for mere frihed og frie valg til befolkningen - hvad gik de så hen og stemte på til frie valg? - tja.. så stemte de på Islam styre alligevel!

De var slet ikke klar over hvad demokrati er for en størrelse.
Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ligesom Dirch Passer og Anker Jørgensen var ens, fordi de var danskere
« Svar #52 Dato: November 08, 2017, 11:03:49 am »

Det kokser for dig, når du skriver, at de russiske hanner er dovne, uduelige og fordrukne og at Rusland holdes i gang af kvinderne - og det kokser, når du ikke kan kende forskel på en religion og noget etnisk.

Det bliver morsomt, hvor du indirekte betegner danskerne som frie ansvarlige mennesker i modsætning til "de andre" - men du har vel et stort behov for at føle det  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.8%
    • Vis profil
Sv: Ligesom Dirch Passer og Anker Jørgensen var ens, fordi de var danskere
« Svar #53 Dato: November 16, 2017, 04:55:48 pm »
Det bliver morsomt, hvor du indirekte betegner danskerne som frie ansvarlige mennesker i modsætning til "de andre" - men du har vel et stort behov for at føle det  :smile1:

Europæerne har haft 800 år til at vænne sig til stigende frihed. Muslimerne kommer fra nogle despotier og despotiske livsformer, og får frihed fra den ene dag til den anden. Det går galt. For dem bliver frihed til noget de omgående må nasse på.

Jeg kan også se det her i Thailand. For 50 år siden var de alle bønder i landsbysamfund, hvor alle bare havde at makke ret. Ikke på grund af religion, men på grund af omstændighederne. Nu er befolkningen i Thailand blevet forholdsvis velstående og har frihed, fra det trange landsbyliv.

Det kan de ikke tåle. De er ved at ryge, drikke og æde sig ihjel.

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Erdogan Moskeer i Danmark?
« Svar #54 Dato: November 16, 2017, 06:52:22 pm »
Citere::>

`Det kan de ikke tåle. De er ved at ryge, drikke og æde sig ihjel..`