Forfatter Emne: Eksisterer Nessie?  (Læst 707 gange)

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Hej juHU
« Svar #15 Dato: November 04, 2017, 11:30:10 pm »
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Sv: Eksisterer Nessie?
« Svar #16 Dato: November 05, 2017, 10:28:10 am »
Når dette er sagt, er jeg åben overfor mange ting og sager. Også at Nessie faktisk eksisterer. Blot synes jeg, at de fotos, vi har set af Nessie, alle sammen ser lidt grynede ud. Men det er der jo også nogle, der siger om reptilbillederne. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...

Er den logiske konklusion på dette at Loch ness uhyret findes, eller at reptillians ikke gør?
Du er faretroende tæt på at anvende skeptisisme her :D

Min konklusion er, at jeg ikke vil sige noget med sikkerhed. Jeg tror umiddelbart ikke, at Nessie eksisterer, men siger blot, at dersom jeg tror på reptilians, ville det jo være dumt af mig at afvise eksistensen af Nessie, hvorfor jeg holder en lille dør på klem for, at han da skam muligvis eksisterer. :yes:

Måske er der underjordiske huler under Loch Ness-søen. Og måske er Nessie et kreatur, som lever i disse huler? Et slags gigantisk svømmende fortidsdyr?! :hyper:

Jeg mener at der en åbning ud til havet fra søen!? :smile1:
Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 05, 2017, 10:32:29 am »
« Senest Redigeret: November 05, 2017, 11:27:47 am af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 05, 2017, 11:11:46 am »

Det er ikke pænt at mobbe, hr. Me. :ohmy:

Hvem ved?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: November 05, 2017, 04:27:33 pm »

Det er heller ikke pænt at trolle.  :smile1:

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 05, 2017, 04:54:45 pm »

Hvem ved?

Ja me bestiller ikke andet end at mobbe - det er den eneste "debat" han kan levere! :JC_doubledown:

Og ja Loch Ness er forbundet med både Nordsøen og Atlanterhavet! :yes:

http://denstoredanske.dk/Geografi_og_historie/Storbritannien_og_Irland/Egne_i_Skotland/Loch_Ness

Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: November 05, 2017, 05:13:27 pm »
Only Me, hvorfor står du som online ind i mellem?

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 05, 2017, 09:53:53 pm »

http://denstoredanske.dk/Geografi_og_historie/Storbritannien_og_Irland/Egne_i_Skotland/Loch_Ness

Ja, det er Loch Ness nemlig via Caledonian Canal. Der er i øvrigt 29 sluser undervejs fra den ene ende til den anden, men uhyret venter naturligvis pænt på at sluserne åbner.

Nu er der jo ingen, der siger, at Loch Ness uhyret er en fisk, men for fisk gælder det, at de er tilpasset til livet i enten ferskvand eller saltvand, og det gælder formentlig også andre væsener.

Så hvis I forestiller jer, at Loch Ness-uhyret tager en sviptur til havs gennem 29 sluser - eller det halve - i ny og næ, bliver I nok slemt skuffede.

Der findes ganske vist arter, som kan omstille sig fra ferskvand til saltvand, men ikke alle, og det fik fiskerne i Limfjorden at sande, da Vesterhavet i løbet af en enkelt nat brød igennem Agger Tange i 1825.
I'm a Troll

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 06, 2017, 11:10:23 am »

Ja, det er Loch Ness nemlig via Caledonian Canal. Der er i øvrigt 29 sluser undervejs fra den ene ende til den anden, men uhyret venter naturligvis pænt på at sluserne åbner.

Nu er der jo ingen, der siger, at Loch Ness uhyret er en fisk, men for fisk gælder det, at de er tilpasset til livet i enten ferskvand eller saltvand, og det gælder formentlig også andre væsener.

Så hvis I forestiller jer, at Loch Ness-uhyret tager en sviptur til havs gennem 29 sluser - eller det halve - i ny og næ, bliver I nok slemt skuffede.

Der findes ganske vist arter, som kan omstille sig fra ferskvand til saltvand, men ikke alle, og det fik fiskerne i Limfjorden at sande, da Vesterhavet i løbet af en enkelt nat brød igennem Agger Tange i 1825.

Ha-ha, ja du har en pointe her! :yes: