Forfatter Emne: Eksisterer Nessie?  (Læst 686 gange)

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    44.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Eksisterer Nessie?
« Dato: November 01, 2017, 10:39:44 am »
Eksisterer Nessie?

https://www.youtube.com/watch?v=ynUunC3YFkM

“World's Best Monster Mystery: Loch Ness (Mystery Documentary) - Real Stories”

Konspirations teorien om Loch Ness uhyret har stået på I mange år nu, men er det bare folks fantasi, eller er der noget om snakken?

Nessie som uhyret bliver kaldt, har for vane at dukke op til turist sæsonen om sommeren hvert år, hvor turisterne håber på at få et glimt af uhyret.

Og dette scenarie bringer skotterne en indtægt på ca. 600 millioner kroner om året.

Der findes mange fake billeder af Nessie, men nogle billeder og optagelser kan nok ikke lige tilbagevises?

Der er tale om en enorm sø på 56 km2 – 38 km lang og med en dybde på 240 meter.

Historien begynder allerede i 1933, hvor en skotsk avis omtaler iagttagelsen af et stort dyr, som plaskede rundt i søens overflade.

Imidlertid har sonarmålinger vist bevægelige objekter dybt nede i søen, som beskrives som 10-15 meter lange med lange halse og haler og små hoveder samt fire luffer.

Tja.. hvem ved, måske eksisterer Nessie virkelig? :ohmy: :yes:
Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
    • Vis profil
Sv: Eksisterer Nessie?
« Svar #1 Dato: November 01, 2017, 11:52:38 am »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 01, 2017, 04:13:29 pm »
Eksisterer Nessie?

- nej, men den afskyelige snemand eksisterer åbenbart i bedste velgående..`!  :JC_doubledown:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 01, 2017, 10:23:21 pm »
I er sq syge
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    44.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 02, 2017, 09:50:22 am »
I er sq syge

Ja desværre er der nogen herinde, som ikke ejer evnen til at debattere noget som helst! :yes:
Brug aldrig person angreb som stalker eller trolleri mod andre medlemmer - det sætter dig selv i et dårligt lys, og viser kun hvem du er som person!

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 02, 2017, 10:19:37 am »
I er sq syge

Ja desværre er der nogen herinde, som ikke ejer evnen til at debattere noget som helst! :yes:

Ja, jeg synes, at du af og til har nogle spændende debatoplæg, da jeg synes, at dine mange oplæg giver debatten nogle nye vinkler i forhold til de evindelige muslimdebatter. Så i stedet for at fokusere på din person, burde folk kunne forholde sig til emnerne. Hvis folk har et problem med dig som person, kan de jo skrive det til dig privat - der er ingen grund til at spamme debatten til med 117 snemænd.

Så er det da rigtigt, at du copypaster en del. Men hvá? - Det gør de andre da også, når de f.eks. poster debatoplæg, som er taget direkte fra f.eks. Uriasposten. Hvis bare man husker at angive sin kilde, ser jeg intet problem i den praksis.

Til emnet:

Jeg tror mest, at Nessie er en myte skabt af dygtige marketingsfolk, der bruger myten Nessie til at tiltrække turister til det skotske højland. Og den strategi er da vist lykkedes meget godt. :yes:

Når dette er sagt, er jeg åben overfor mange ting og sager. Også at Nessie faktisk eksisterer. Blot synes jeg, at de fotos, vi har set af Nessie, alle sammen ser lidt grynede ud. Men det er der jo også nogle, der siger om reptilbillederne. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...
« Senest Redigeret: November 02, 2017, 10:21:22 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 02, 2017, 11:18:41 am »
Man undrer sig over hvilke mærkelige teorier som nogen vælger at tro på og hvilke undlades.
Det ser ud til at enhver teori som kan henvises til en hemmelig satanisk verdensledelse accepteres.

Sikkert fordi denne hemmelige sataniske verdensledelse faktisk eksisterer. :yes:

Det mærkeligste i reptil-menneske teorien er... at det tilsyneladende ikke har nogen påvirkning når det oprindelige billede (i ordentlig kvalitet) IKKE så "mystisk" ud.
Men selvfølgelig, så kom den også så langt ud, at det måske ikke er fysiske øgler, men usynlige demoner fra rummet, som ikke kan måles, der sætter sig på folks sjæle. De kommer fra en planet som man kan se ved at lade tankerne (fantasien) flyve, helst med lukkede øjne. Morsomt nok, en teori som næsten matcher $cientologys tro, hvis ordet "demoner" blev udskiftet (Vil du vide med hvad, eller googler du det selv? Hint: Det er ikke Thetanerne).

Reptilerne har vi diskuteret mange gange før. Men jeg synes at den diskussion hører til i et andet emne, så jeg undlader at svare dybtegående hér. Dog vil jeg sige, at der også er mange historiske levn, der tyder på reptilernes eksistens. Så det handler ikke kun om Youtube-videoer af tvivlsom kvalitet, hvor øjnenes pupiller ser aflange og reptilagtige ud.

Jeg erklærer hermed, at der i Loch Ness søen er en rum-tids dimensions portal, som tillader det 5 meter høje krebsdyr fra Paleocæn-tiden at rejse igennem tiden eller til reptil-planeten, når det ikke har brugt 35 kr på at forklæde sig som et menneske. Den Sataniske Illuminati elite vil bare holde det hemmeligt, da krebsdyret "Nessie" bruger den samme holografiske forklædnings-teknik som reptil-menneskene.

Jeg har nu altid anerkendt, at du da skam har en udmærket humor. :yes:

Er der nogen der lige poster teorien på konspirations-sites og får feedback og udvikling til den?

Jeg skal tænke over det. Dog kan jeg p.t. ikke komme ind på David Icke´s forum, da der vist er tekniske vanskeligheder derinde. Ender med at jeg må oprette en ny konto derinde...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    37%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 02, 2017, 03:45:44 pm »
Warlock
[qoute]jeg erklærer hermed, at der i Loch Ness søen er en rum-tids dimensions portal, som tillader det 5 meter høje krebsdyr fra Paleocæn-tiden at rejse igennem tiden[/quote]

https://en.wikipedia.org/wiki/Saga_of_Pliocene_Exile

True story, is true. Der findes 5 meter høje krebsdyr i den Pliocene tid også.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Poul David (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    44.2%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 03, 2017, 04:11:44 pm »
I er sq syge

Ja, jeg synes, at du af og til har nogle spændende debatoplæg, da jeg synes, at dine mange oplæg giver debatten nogle nye vinkler i forhold til de evindelige muslimdebatter. Så i stedet for at fokusere på din person, burde folk kunne forholde sig til emnerne. Hvis folk har et problem med dig som person, kan de jo skrive det til dig privat - der er ingen grund til at spamme debatten til med 117 snemænd.

Så er det da rigtigt, at du copypaster en del. Men hvá? - Det gør de andre da også, når de f.eks. poster debatoplæg, som er taget direkte fra f.eks. Uriasposten. Hvis bare man husker at angive sin kilde, ser jeg intet problem i den praksis.

Til emnet:

Jeg tror mest, at Nessie er en myte skabt af dygtige marketingsfolk, der bruger myten Nessie til at tiltrække turister til det skotske højland. Og den strategi er da vist lykkedes meget godt. :yes:

Når dette er sagt, er jeg åben overfor mange ting og sager. Også at Nessie faktisk eksisterer. Blot synes jeg, at de fotos, vi har set af Nessie, alle sammen ser lidt grynede ud. Men det er der jo også nogle, der siger om reptilbillederne. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...

Jeg ved ikke om det er at copy paste et link fra nettet som man ønsker en debat om?

Men jeg forsøger altid at komme med min egen mening om linkets emne!

Ideen er så at høre andre meninger om det samme emne!.

Og ja Nessie har for vane at dukke op til turisterne ankommer om sommeren.

Nu gør det så ikke bedre, at mange fotos er fake billeder af Nessie - men der kan selvfølgelig være noget i den sø som kan være et fortids dyr. :ohmy: :smile1:

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 03, 2017, 04:19:13 pm »
Jeg ved ikke om det er at copy paste et link fra nettet som man ønsker en debat om?

Det er det vel. Men alle andre gør det jo også, hvorfor det er lidt morsomt, at kun du skal høre for det hele tiden... :yes:

Men jeg forsøger altid at komme med min egen mening om linkets emne!

Det har jeg skam bemærket. Derfor er det da også pudsigt, at Me altid hænger dig ud som troll, når han selv stort set aldrig har en mening om noget som helst emne. Bortset fra IT. :blum:

Ideen er så at høre andre meninger om det samme emne!.

Ja, jeg ser da heller ikke noget problem med den fremgangsmåde.

Og ja Nessie har for vane at dukke op til turisterne ankommer om sommeren.

Det virker søgt, ja.

Nu gør det så ikke bedre, at mange fotos er fake billeder af Nessie - men der kan selvfølgelig være noget i den sø som kan være et fortids dyr. :ohmy: :smile1:

Man ved jo aldrig. En myte opstår vel ikke på baggrund af slet ingenting. Måske har der før været et sjovt dyr i søen, som så er dødt og borte nu. Men for at fastholde turisterne, laver de så nogle fake fotos af og til for at holde gryden i kog.

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 03, 2017, 04:32:17 pm »

Er den logiske konklusion på dette at Loch ness uhyret findes, eller at reptillians ikke gør?
Du er faretroende tæt på at anvende skeptisisme her :D

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 03, 2017, 06:28:55 pm »

Er den logiske konklusion på dette at Loch ness uhyret findes, eller at reptillians ikke gør?

Min konklusion er, at jeg ikke vil sige noget med sikkerhed. Jeg tror umiddelbart ikke, at Nessie eksisterer, men siger blot, at dersom jeg tror på reptilians, ville det jo være dumt af mig at afvise eksistensen af Nessie, hvorfor jeg holder en lille dør på klem for, at han da skam muligvis eksisterer. :yes:

Måske er der underjordiske huler under Loch Ness-søen. Og måske er Nessie et kreatur, som lever i disse huler? Et slags gigantisk svømmende fortidsdyr?! :hyper:
« Senest Redigeret: November 03, 2017, 06:30:28 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 03, 2017, 06:32:27 pm »
Du kan få din egen Nessie, enda i dit køkken,  :girl_smile:  :girl_blum2:

Den fås her -->  til 99 Kr,

https://www.gaveideer.dk/nessie-grydeske.html
« Senest Redigeret: November 03, 2017, 06:41:05 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline juHU

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1%
  • How about being in family with Weinstein
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 03, 2017, 06:37:44 pm »

Min konklusion er, at jeg ikke vil sige noget med sikkerhed. Jeg tror umiddelbart ikke, at Nessie eksisterer, men siger blot, at dersom jeg tror på reptilians, ville det jo være dumt af mig at afvise eksistensen af Nessie, hvorfor jeg holder en lille dør på klem for, at han da skam muligvis eksisterer. :yes:

Måske er der underjordiske huler under Loch Ness-søen. Og måske er Nessie et kreatur, som lever i disse huler? Et slags gigantisk svømmende fortidsdyr?! :hyper:

Jeg er unhappy med hvad du umiddelbar tror og Voeres Helle er enig
VÅGN OP!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hej juHU
« Svar #14 Dato: November 03, 2017, 06:43:25 pm »
Nå - så er du her igen  :smile1:
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?