Man kan kalde det hjerteløst i betragtning af at det lige har kostet 8 mennesker livet.
Paintball våben alligevel ? Det må siges at være et upgrade i forhold til Vegas...Waaaay to soon right?
MMQ: CitérPaintball våben alligevel ? Det må siges at være et upgrade i forhold til Vegas...Waaaay to soon right?MMQ. Jeg kan se, at du har skrevet 246 kommentarer siden den 17. oktober.Så mange havde du slet, slet ikke behøvet for at overbevise mig om, at du er en muhamedaner-rygslikker på linje med Anklageren og homofaber!Nattens otte-dobbelte morder på Manhattan råbte "Allahu akbar".Derfor skyndte du dig sent i aftes at sende noget om (Las) Vegas! Du er ynkelig.
Der er 7 milliarder mennesker på jorden. Det er mere end jordens ressourcer kan bære.Det logiske vil derfor være at reducere antallet. Hvem skal man reducere - de bedste mennesker eller de værste. Svaret er logisk nok de værste.
MMQ. Jeg kan se, at du har skrevet 246 kommentarer siden den 17. oktober.Så mange havde du slet, slet ikke behøvet for at overbevise mig om, at du er en muhamedaner-rygslikker på linje med Anklageren og homofaber!Nattens otte-dobbelte morder på Manhattan råbte "Allahu akbar".Derfor skyndte du dig sent i aftes at sende noget om (Las) Vegas! Du er ynkelig.
MMQ er muslim og stemmer Radikalt!
Tænk over dette.Der er 7 milliarder mennesker på jorden. Det er mere end jordens ressourcer kan bære.Det logiske vil derfor være at reducere antallet. Hvem skal man reducere - de bedste mennesker eller de værste. Svaret er logisk nok de værste.Hvem er de værste - svaret er indlysende, også kva episoden på Manhattan - muhammedanerne.Men de vil nok ikke frivilligt opgive deres nosser. Så de vil altså ikke bidrage til løsningen, men bliver en del af problemet.Præcis som på Nørrebro - er det sandt?(en vis galgenhumor forekommer)
Er helt enige i at antallet af mennesker på kloden, er for høj. Er også enig i at en udrensning af mennesket, virker som den bedste løsning på globale som nationale problemer. Men at fjerne de "værste" i forhold til de "bedste" i anti socials, moralske overbevisning kan jeg ikke følge. Jeg ville fortrække lotteri, da intet menneske er "bedst" eller "værst".
Citat fra: anti-rød. efter November 01, 2017, 02:12:43 pmDer er 7 milliarder mennesker på jorden. Det er mere end jordens ressourcer kan bære.Det logiske vil derfor være at reducere antallet. Hvem skal man reducere - de bedste mennesker eller de værste. Svaret er logisk nok de værste.Dem der skulle reduceres først skulle være dem der frådser mest med ressourcer. Så det rimelige ville være at lægge ud med at reducere amerikanerne.De sidste der skulle reduceres var muhamedanerne, for hver enkelt bruger ikke ret mange ressourcer.Nogen gode ideer til at gøre has på 320 millioner amerikanere? Det er i forvejen komplet værdiløse. Blot "useless eaters".
MMQ eller hvem du nu er ..."Mig og Anklageren" skriver du ... sjovt, du bruger samme udtryk som den berygtede "Tigermand" der huserer her engang imellem ... ?
Lotteri ??? Var det ikke bedst at Ulandene som absolut skal producere unger i massevis som de bagefter ikke kan brødføde bliver stoppet på lige det punkt ... Og hvordan ?? ... Det overlader jeg til JERES fantasi ... De varme Lande er noget lort !!
Gå da væk med disse latterlige beskyldninger. Jeg har EN konto på din-debat, og det er MMQ.
Det du er ude for er et forsøg fra J. Langgaard-Nielsen på at mobbe dig væk fra debatten, fordi han har et diktatorisk grundsyn, som ikke tolererer ytringsfrihed eller modstand.