Forfatter Emne: Terror på Manhattan "med paintball våben"  (Læst 527 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Terror på Manhattan "med paintball våben"
« Svar #15 Dato: November 01, 2017, 05:10:57 pm »

Det du er ude for er et forsøg fra J. Langgaard-Nielsen på at mobbe dig væk fra debatten, fordi han har et diktatorisk grundsyn, som ikke tolererer ytringsfrihed eller modstand.

Hahaha. Ja, kan der være noget om. Så er det da heldig at anarkister, ikke ligefrem er kendt for at vende det andet kind til. Men de der beskyldninger om dobbelt profiler, må simpelthen stop, ellers må der fandme findes nogen helt konkrete beviser frem. Så som at IP adresser der har været brugt til at logge ind på flere profiler.

Formålet med at beskylde dig for at have dobbeltprofiler er udelukkende at gøre dig gal i skralden - i håbet om at det kan gøre dig ked af at deltage i debatten, hvis du bliver ophidset.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline MMQ (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    38.2%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 01, 2017, 05:32:44 pm »

Formålet med at beskylde dig for at have dobbeltprofiler er udelukkende at gøre dig gal i skralden - i håbet om at det kan gøre dig ked af at deltage i debatten, hvis du bliver ophidset.

Min puls ligger på 60.

Der findes mange midler til provokation. Så som, trusler om at offentliggøre samtlige dobbeltprofiler på din-debat..."man er vel ikke pirat for sjov?"

Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 01, 2017, 08:56:01 pm »
Anklageren:
Citér
Synspunktet, at religion er en privatsag, må ikke eksistere på debatten. Man skal enten være for islam eller imod islam - og helst imod. Ellers falder der brænde ned.
Du skal være forberedt på lidt af hvert med de synspunkter, du har givet udtryk for. Mange bliver hurtigt kede af at blive høvlet ned, og forlader debatten igen.[/i][/u]

Flere gange er jeg stødt på det synspunkt her på Din-debat, at Anklageren har det med at beskylde en række brugere for ting, der passer slående på ham selv og hans egen adfærd herinde.
Påstanden "mange bliver hurtigt kede af at blive høvlet ned og forlader debatten igen" er rigtig nok - men det er da "Brovtebanden", der har høvlet og brugt infame metoder for at få nationale og borgerlige skribenter til at forsvinde.

Hvilke faste venstreorienterede/radikale skribenter har forladt Din-debat efter at være blevet "høvlet ned"? Anklageren burde have kronet sit bavl med at nævne nogle stykker, for han må jo kende navnene, siden han mener det er foregået....

Hvad så med det omvendte? Skal jeg nævne nogle skribenter, som forlod dette forum - nogle efter endda uhørte grovheder og svinerier?

I første omgang kan jeg nævne nogle, der netop skrev åbent, at de forlod os pga. sådant. Det gælder den mangeårige profil "fruppe", som jeg vil bedømme som en moderat borgerlig, måske konservativ vælger. Han skrev, da han forlod DD første gang, at det var fordi han ikke kunne udholde Tigermanden. Så gav "Musenfryd" Tigermanden en karantæne, hvorefter fruppe vendte tilbage - men kun indtil Tigermanden kom igen og begyndte at svine folk. Så sagde fruppe stop og har siden skrevet på Sol.debat. (Desværre for ham, har han også kunnet risikere at møde Tigermanden derinde.)
Noget lignende skal være sket for den ellers dygtige "Pastor kaj", som blev svinet ud af Tigermanden ved brug af injurier og "tilklipning" af hvad han virkelig havde skrevet. Det var før min tid på DD, men har læst om det.

Så var der "Rollo". Han skrev uden omsvøb, at han skred (også til Sol), fordi man på DD kan manipulere ved at gå ind og rette i sine indlæg. Nogle af os kan godt huske, hvem han sigtede til. Netop: Anklageren.

Og "Nordboen" (som DDs ejer tydeligt havde et horn i siden på, pga. profilens afsky for homoseksualitet), og ham med den stoute sømand i robåden - hans navn er væk lige her og nu. Men glemmer aldrig hvorfor han skred: Den virkelige millionprofil, yoJo/propov/determig osv. kunne tillade sig pludselig uden forudgående tvist at kalde manden pædofil!! Moderatoren rørte ikke en finger.

Og alle de andre. "Gunsmoke44", "Asbjørn Stridsmand". Tævet ud herfra med injurier og beskyldninger.
Særligt skal kvindelige debattører af nationalsindet observans holde sig væk - ellers.
En, der kaldtes "Spaghetti-pigen" blev svinet ud i juli, fordi hun ikke var italiener (det havde hun heller ikke påstået; det viste sig at hendes venner havde givet hende tilnavnet, fordi hun er god til at lave en bestemt ret!) Kan "politisk ukorrekt" mon huske sin rådne, svinske optræden? Jeg kan. Føj for satan da!!

Og Helle får sit, hver gang hun giver et lille pip fra sig. Hun er dog blevet hængende - på mindre end "halv kraft."

Jeg spørger igen: Er det os nationale, der har høvlet venstreorienterede ud herfra? Hvem?
[....]

Citér
Det du er ude for er et forsøg fra J. Langgaard-Nielsen på at mobbe dig væk fra debatten, fordi han har et diktatorisk grundsyn, som ikke tolererer ytringsfrihed eller modstand.

Ha ha ha!   :big_grin:  Jeg håber MMQ trods alt kan se det komiske i Anklagerens skinhellige gas.
« Senest Redigeret: November 01, 2017, 09:03:11 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline MMQ (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 01, 2017, 09:45:22 pm »
Ha ha ha!   :big_grin:  Jeg håber MMQ trods alt kan se det komiske i Anklagerens skinhellige gas.

Du mener Mr. Antageren ikke?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er ren og skær whataboutism - endda bygget på falske argumenter
« Svar #19 Dato: November 01, 2017, 11:35:02 pm »
Tigermanden er ikke venstreorienteret - han er bare en troll.

Alle her ved jo, at ingen har kunnet lide Tigermanden, som konstant har kompromitteret venstrefløjen. Tigermanden har til dato skrevet 4307 indlæg - og har kun fået 84 likes for alle de indlæg.

Det er vist bundrekord i popularitet her på Din-Debat.

Selv en fanatiker som dig DerRudi burde derfor kunne indse, at venstrefløjen aldrig har kunnet lide trollen, så du er uærlig for at sige det pænt.

Selvom vi her på debatten således bevisligt ikke har kunnet udstå manden - så er du så falskt blevet ved med at pådutte os, at vi er i båd med ham.

Det er bare endnu et af nationalisternes falske og feje angreb. Det skulle ikke undre mig, hvis han er din egen dobbeltprofil - for os har Tigermanden altid kun skadet.

Anklageren:
Citér
Synspunktet, at religion er en privatsag, må ikke eksistere på debatten. Man skal enten være for islam eller imod islam - og helst imod. Ellers falder der brænde ned.
Du skal være forberedt på lidt af hvert med de synspunkter, du har givet udtryk for. Mange bliver hurtigt kede af at blive høvlet ned, og forlader debatten igen.[/i][/u]

Flere gange er jeg stødt på det synspunkt her på Din-debat, at Anklageren har det med at beskylde en række brugere for ting, der passer slående på ham selv og hans egen adfærd herinde.
Påstanden "mange bliver hurtigt kede af at blive høvlet ned og forlader debatten igen" er rigtig nok - men det er da "Brovtebanden", der har høvlet og brugt infame metoder for at få nationale og borgerlige skribenter til at forsvinde.

Hvilke faste venstreorienterede/radikale skribenter har forladt Din-debat efter at være blevet "høvlet ned"? Anklageren burde have kronet sit bavl med at nævne nogle stykker, for han må jo kende navnene, siden han mener det er foregået....

Hvad så med det omvendte? Skal jeg nævne nogle skribenter, som forlod dette forum - nogle efter endda uhørte grovheder og svinerier?

I første omgang kan jeg nævne nogle, der netop skrev åbent, at de forlod os pga. sådant. Det gælder den mangeårige profil "fruppe", som jeg vil bedømme som en moderat borgerlig, måske konservativ vælger. Han skrev, da han forlod DD første gang, at det var fordi han ikke kunne udholde Tigermanden. Så gav "Musenfryd" Tigermanden en karantæne, hvorefter fruppe vendte tilbage - men kun indtil Tigermanden kom igen og begyndte at svine folk. Så sagde fruppe stop og har siden skrevet på Sol.debat. (Desværre for ham, har han også kunnet risikere at møde Tigermanden derinde.)
Noget lignende skal være sket for den ellers dygtige "Pastor kaj", som blev svinet ud af Tigermanden ved brug af injurier og "tilklipning" af hvad han virkelig havde skrevet. Det var før min tid på DD, men har læst om det.

Så var der "Rollo". Han skrev uden omsvøb, at han skred (også til Sol), fordi man på DD kan manipulere ved at gå ind og rette i sine indlæg. Nogle af os kan godt huske, hvem han sigtede til. Netop: Anklageren.

Og "Nordboen" (som DDs ejer tydeligt havde et horn i siden på, pga. profilens afsky for homoseksualitet), og ham med den stoute sømand i robåden - hans navn er væk lige her og nu. Men glemmer aldrig hvorfor han skred: Den virkelige millionprofil, yoJo/propov/determig osv. kunne tillade sig pludselig uden forudgående tvist at kalde manden pædofil!! Moderatoren rørte ikke en finger.

Og alle de andre. "Gunsmoke44", "Asbjørn Stridsmand". Tævet ud herfra med injurier og beskyldninger.
Særligt skal kvindelige debattører af nationalsindet observans holde sig væk - ellers.
En, der kaldtes "Spaghetti-pigen" blev svinet ud i juli, fordi hun ikke var italiener (det havde hun heller ikke påstået; det viste sig at hendes venner havde givet hende tilnavnet, fordi hun er god til at lave en bestemt ret!) Kan "politisk ukorrekt" mon huske sin rådne, svinske optræden? Jeg kan. Føj for satan da!!

Og Helle får sit, hver gang hun giver et lille pip fra sig. Hun er dog blevet hængende - på mindre end "halv kraft."

Jeg spørger igen: Er det os nationale, der har høvlet venstreorienterede ud herfra? Hvem?
[....]

Citér

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er du ikke lidt naiv
« Svar #20 Dato: November 02, 2017, 01:11:21 am »

Du mener Mr. Antageren ikke?

Du finder nok ud af, at DerRudi og J. Langgaard-Nielsen er pot og pande, og tilhører en fasttømret klike, der overfalder debatdeltagere i flok. Jeg kunne sagtens komme med en liste over dem, de har jaget væk, men det er jo ikke andet end mudderkastning, fordi vi ikke kan lave en domstol.

DerRudi har også et diktatorisk grundsyn, som ikke tolererer ytringsfrihed eller modstand.

A pro pos at jage nogen væk fra debatten. DerRudis "glansnummer" er:

Se, "DUECFB", der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!
Fiser den stille og roligt ind, din beskidte, slimede kloakrotte ?

Tak for kaffe. Man skal ikke være for paranoid anlagt, hvis man lægger sig ud med DerRudi.

Truslen blev slettet af moderator, men kan stadig ses, fordi den blev kopieret i et svar.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2729.msg30279#msg30279

Offline MMQ (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil
Sv: Er du ikke lidt naiv
« Svar #21 Dato: November 02, 2017, 02:37:56 am »

A pro pos at jage nogen væk fra debatten. DerRudis "glansnummer" er:

Se, "DUECFB", der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!

Tak for kaffe. Man skal ikke være for paranoid anlagt, hvis man lægger sig ud med DerRudi.

Truslen blev slettet af moderator, men kan stadig ses, fordi den blev kopieret i et svar.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2729.msg30279#msg30279

Hvor vil du hen med det?

Der findes fjolser og tomme trusler i alle kroge af Danmark.

Jeg antager, at de fleste der skriver på et forum, som anonym, også er fornuftige nok til at bruge en VPN, hvis de ytre sig med stærke holdninger, af den ene eller anden grad. Jeg tvivler stærkt på han finder nogen. De eneste der kan se IP adresser på den her side. Er admins, eller en kyndig hacker. Tvivler ærligt talt stærkt på at DerRudi, bliver nogen af disse.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: November 02, 2017, 02:57:37 am »
Hvor vil du hen med det?

Der findes fjolser og tomme trusler i alle kroge af Danmark.

Jeg antager, at de fleste der skriver på et forum, som anonym, også er fornuftige nok til at bruge en VPN, hvis de ytre sig med stærke holdninger, af den ene eller anden grad. Jeg tvivler stærkt på han finder nogen. De eneste der kan se IP adresser på den her side. Er admins, eller en kyndig hacker. Tvivler ærligt talt stærkt på at DerRudi, bliver nogen af disse.

Det eneste sted jeg vil hen er bare, at give et eksempel på DerRudis egen debatstil - så set i det lys er hans angreb på andres debatstil næsten komisk.

Offline MMQ (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: November 02, 2017, 04:52:31 am »

Det eneste sted jeg vil hen er bare, at give et eksempel på DerRudis egen debatstil - så set i det lys er hans angreb på andres debatstil næsten komisk.

At antage, at andre er naive, er naivt. At antage, en mand er naiv, når han er troende og overbevist om dette, er naivt. At antage, man ikke selv er naiv, er naivt.

At antage, er naivt, hr. Antager.

Jeg antager, dig og DerRudi, kaster med samme mængder mudder. Så kald mig blot naiv.

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.8%
    • Vis profil
HA ha ha ha ha
« Svar #24 Dato: November 02, 2017, 07:44:29 am »

At antage, at andre er naive, er naivt. At antage, en mand er naiv, når han er troende og overbevist om dette, er naivt. At antage, man ikke selv er naiv, er naivt.

Jeg antager, dig og DerRudi, kaster med samme mængder mudder. Så kald mig blot naiv.

Mere kul på lokomotivet  -  det hidser DAMPFÆTTEREN OP !

:hyper:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: November 02, 2017, 10:41:43 am »
Anklageren:
Citér
Du finder nok ud af, at DerRudi og J. Langgaard-Nielsen er pot og pande, og tilhører en fasttømret klike, der overfalder debatdeltagere i flok.

Læsere fra i går lagde nok mærke til, hvad jeg skrev om at beskylde andre for at være som man selv & kumpaner er.    :wink:

Citér
Jeg kunne sagtens komme med en liste over dem, de har jaget væk 

Saaaagtens! Blot mærkeligt at én, der har skrevet så mange tusinde indlæg, ikke gør det.    :blum: :big_grin:

Citér
DerRudi har også et diktatorisk grundsyn, som ikke tolererer ytringsfrihed eller modstand.

Sku' vi lige repetere, hvad det er Hans højhed Ankagleren plejer at skrive, når han møder modstand:
Duska'ikkebestemme blar blar blar, du/I vil så gerne skrive både hvad jeg tænker og hvad I selv mener.   :yes:

Citér

Ankagleren har omhyggeligt gemt de linjer fra 2015, hvor jeg ganske rigtigt forløb mig. Jeg skulle ikke have truet pågældende (hvad enten det nu var en kortvarigt opdukkende troll eller en af Anklagerens egne 'hjælperyttere', der havde skrevet en mængde rådden løgn. Jeg havde vist for en gangs skyld fået en bajer for meget, så skal man - som vi alle, joJO i særdeleshed - holde sig fra at skrive.
Anklageren er så kisteglad, fordi Landboen kopierede det, for det er helt sikkert det eneste eksempel han har på, at jeg har forløbet mig.

Citér

Nej, "Musenfryd" nåede ikke at slette det, det gjorde jeg selv.

PS Det er sjovt at se Ankagleren vride sig for at finde noget, han kan bruge mod os nationalsindede. Vi optager nemlig meget plads i hans AFA-lignende aggressive sind - så meget at han nu og da føler sig angrebet af "en national klub"  :big_grin:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2237.msg23630#msg23630
« Senest Redigeret: November 02, 2017, 10:45:51 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Velkommen i klubben
« Svar #26 Dato: November 02, 2017, 10:58:31 am »

Vil det sige, at du i den grad mangler selverkendelse - at du ikke indser, hvad du selv laver med denne kommentar

Med venlig hilsen

Antageren

Front Helle

• Gæst
Sv: 'Ankagleren' er på spanden
« Svar #27 Dato: November 02, 2017, 11:57:15 am »
DerRudi:
Citér
Ankagleren har omhyggeligt gemt de linjer fra 2015, hvor jeg ganske rigtigt forløb mig. Jeg skulle ikke have truet pågældende (hvad enten det nu var en kortvarigt opdukkende troll eller en af Anklagerens egne 'hjælperyttere', der havde skrevet en mængde rådden løgn. Jeg havde vist for en gangs skyld fået en bajer for meget, så skal man - som vi alle, joJO i særdeleshed - holde sig fra at skrive.
Anklageren er så kisteglad, fordi Landboen kopierede det, for det er helt sikkert det eneste eksempel han har på, at jeg har forløbet mig.

Lad ham bare braldre og brovte, Rudi. Vi, der har læst dig i årevis, ved godt, at det eksempel er den ene smutter i løbet af over 2 ½ år, så mange andre kan komme til at lave - i dit tilfælde et par døgn efter nytår.   :girl_haha:

Og du var jo også blevet provokeret umanerlig groft (hvilket 'Ankagleren' pudsigt nok undlader at nævne) ved at profilen med de mange bogstaver havde klippet noget sammen og påstået, det var skrevet af dig.
Det virkede forresten påfaldende 'Tigermand'sk'; det var jo sådan Pastoren blev svinet ud. Af ham.
Men der er jo ingen herinde, der opfatter den "skæver" som et udtryk for "din debat-stil."

Ankagleren skulle gå stille med dørene - hans små indlæg-overskrifter in mente!!   :ohmy:

Du har ret i din iagttagelse: Hver gang Ankagleren hidser sig op og bruger person-forfølgelse, ligner det han beskylder os andre for, grangiveligt den måde han selv agerer på. 
OG SÅ - videre til den egentlige debat.   :kiss2:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: November 02, 2017, 12:11:10 pm »
Hej Helle,
tak og blot lige en tilføjelse, der viser Tigermandsklubbens "stil":

Bemærk profilen Venstrefløjens Hævner, som på DD agerer 100 % som Tigermanden, dvs "en side af Anklageren" (det samme gjorde profilen "Dommeren", herunder de dybt åndssvage replikker som "var du der selv?").
Denne hævner har i går indsat Tigermandens gamle islam-kampråb "Allahu akbar" som signatur i sin profil.

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=928

Men meningen er så, at folk, der enten er født i morges eller indmeldt for ganske nylig, skal tro det er Solkorset, der går og råber sådan, fordi han har skrevet det som en uvenlig hilsen til V.H.

Det er Tigermandsklubbens væremåde på et debatforum!   :bad:
Manner, Manner!

Offline MMQ (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    38.2%
    • Vis profil
Sv: Velkommen i klubben
« Svar #29 Dato: November 02, 2017, 01:28:58 pm »

Vil det sige, at du i den grad mangler selverkendelse - at du ikke indser, hvad du selv laver med denne kommentar

Med venlig hilsen

Antageren

Tværtimod.

En mand, der ikke er selvbevidst om sine mangler, kender ikke sig selv.
En mand, der tror han ikke er naiv, mangler selverkendelse.
En mand, der antager, er naiv. En mand, der har tro, er overbevist.
En mand, er overbevist om sine mangler.

Kend dig selv - Plato

Kender, 12:30, DerRudi, Front Helle, eller Anklageren sig selv? Kald mig blot naiv, men jeg har min tvivl.