De bliver nok alligevel nødt til at ansætte et par flaskedrenge/piger til at få gang i flaskeautomaten, som er en af flaskehalsene i supermarkedet, når man står i køen for at aflevere tomme flasker.
Har du hørt om overvågning ? Det er et sådan system der fanger de fleste forbryder i dag. Faktisk, er jeg stærk tilhænger af indkøb uden personale, til at berøre købte vare på et bånd af lort, med fedtede teenage fingere. Der findes maskiner i dag, der selv kan tømme / fylde lastbiler med vare, indregistrer dem, sæt dem i systemer på reoller, og varetage alle opgaver, en lager, eller coop medarbejder ellers kan, og dette, både mere effektivt og billigere.
En robot kan vel heller ikke holde øje med om sidste salgsdato er ved at overskride og vel heller ikke lugte og se om grøntsagerne er ved at blive kedelige,Jeg ville helst også bevare kundekontakt els blir det hele så sterilt og ufølsomt,
For det første tror jeg ikke, at kunderne ville være særlig begejstret for en sådan overvågning når de handler - og for det andet ligger det med helt uden personale, nok et stykke ude i fremtiden.Men jeg vil da ikke udelukke, at fremtiden kan bringe sådanne systemer i Danmark som du beskriver her.Hvis det blev indført i Superbrugsen, ville jeg nok handle et andet sted med betjening og kontakt til personalet!
Citat fra: genuine Troll efter November 01, 2017, 09:44:38 amEn robot kan vel heller ikke holde øje med om sidste salgsdato er ved at overskride og vel heller ikke lugte og se om grøntsagerne er ved at blive kedelige,Jeg ville helst også bevare kundekontakt els blir det hele så sterilt og ufølsomt, Ja, jeg er enig i dette indlæg!Jeg handler i ihvertfald et andet sted, hvis det blev indført i Coop!
Jeg tror også det er fremtiden.Ville du ikke købe ind der, hvis varerne var 10% billigere? Spørgsmålet er bare om fortjensten ved selvbetjening går til supermarkedet eller til kunderne.Citat fra: Only Me efter Oktober 31, 2017, 04:35:36 pmFremtidsbutikker uden personale?
Fremtidsbutikker uden personale?