Skal du virkeligt 200 år tilbage for at finde noget?
Efter krigen kom alt det med holocaust frem. Det betød at jøderne var fredede i en hel del år - og det er den periode, som vi kender bedst.
Citat fra: Carlo efter Oktober 31, 2017, 10:32:46 amSkal du virkeligt 200 år tilbage for at finde noget?Danskerne har heller ikke levet idyllisk sammen med jøderne. Efter krigen kom alt det med holocaust frem. Det betød at jøderne var fredede i en hel del år - og det er den periode, som vi kender bedst.
Kan du ikke grave noget frem om hvad der var årsagen til det had mod jøderne?
Mener du, at når der kommer nogle orker fra Mordor, 500 år senere, at så skal vi forbyde julemænd?
Hvad skal vi dog stille op med hvad en eller anden skrev i 1500-tallet? Folk skrev så meget underligt dengang. Også dengang.Mener du, at når der kommer nogle orker fra Mordor, 500 år senere, at så skal vi forbyde julemænd?Du bliver mig lidt for kringlet.
Hvorfor har i noget mod jøder ?Intelligent og logisk forklaring efterspørges.At jøder har været forfulgt lige siden fordrivelsen i år 70 er en historisk kendsgerning.Selv har jeg kun noget imod schæftning og visse ortodokse idiotiske forskrifter fra Talmud.Med god grund.Muhammedanere er beviseligt en verden fra jøderne i blodtørstighed og primitiv adfærd.Jøder opfinder og producerer, vinder Nobel priser. I det hele taget har de en civiliseret adfærd.
Citat fra: anti-rød. efter Oktober 31, 2017, 03:43:18 pmHvorfor har i noget mod jøder ?Intelligent og logisk forklaring efterspørges.At jøder har været forfulgt lige siden fordrivelsen i år 70 er en historisk kendsgerning.Selv har jeg kun noget imod schæftning og visse ortodokse idiotiske forskrifter fra Talmud.Med god grund.Muhammedanere er beviseligt en verden fra jøderne i blodtørstighed og primitiv adfærd.Jøder opfinder og producerer, vinder Nobel priser. I det hele taget har de en civiliseret adfærd.Jeg tror du skal spørge mere specifikt, hvis du vil have svar.F.eks. påstanden om at jøderne har opfundet holocaust og grunden til det.Eller påstanden om at jøderne styrer hele verdens økonomi (verdensherredømme), og f.eks. ejer den danske nationalbank.osv.
Ja måske skal jeg spørge sådan.Nu spurgte jeg med vilje bredt for at få belyst hvorfor man har noget imod jøder. Nah..... det er ikke helt rigtigt. Jeg vil vældig gerne have forklaringen, men må samtidig erkende jeg tror ikke på jeg får en intelligent og logisk forklaring. Kan være det er en subjektiv og dum, jeg tror dog mest på jeg slet ikke får nogen forklaring. Og det vil jeg også gerne vise.
Citat fra: Anklageren efter Oktober 31, 2017, 04:05:58 pmCitat fra: anti-rød. efter Oktober 31, 2017, 03:43:18 pmHvorfor har i noget mod jøder ?Intelligent og logisk forklaring efterspørges.At jøder har været forfulgt lige siden fordrivelsen i år 70 er en historisk kendsgerning.Selv har jeg kun noget imod schæftning og visse ortodokse idiotiske forskrifter fra Talmud.Med god grund.Muhammedanere er beviseligt en verden fra jøderne i blodtørstighed og primitiv adfærd.Jøder opfinder og producerer, vinder Nobel priser. I det hele taget har de en civiliseret adfærd.Jeg tror du skal spørge mere specifikt, hvis du vil have svar.F.eks. påstanden om at jøderne har opfundet holocaust og grunden til det.Eller påstanden om at jøderne styrer hele verdens økonomi (verdensherredømme), og f.eks. ejer den danske nationalbank.osv.Ja måske skal jeg spørge sådan.Nu spurgte jeg med vilje bredt for at få belyst hvorfor man har noget imod jøder. Nah..... det er ikke helt rigtigt. Jeg vil vældig gerne have forklaringen, men må samtidig erkende jeg tror ikke på jeg får en intelligent og logisk forklaring. Kan være det er en subjektiv og dum, jeg tror dog mest på jeg slet ikke får nogen forklaring. Og det vil jeg også gerne vise. Egentligt har det nok været grunden til jeg spurgte. Ikke at jeg/man kan bruge det så meget, men måske "nogen" så vil holde op med at skrive negativt om jøder i Danmark uden at begrunde det.