Forfatter Emne: danske kvinder er dejlige  (Læst 303 gange)

Offline Dominerende Muslim (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
danske kvinder er dejlige
« Dato: Oktober 30, 2017, 11:00:43 pm »
jeg kan godt lide danske kvinder og det kan mine venner også. De er dejlige, danske kvinder lær en muslimsk mand at kende. Vi frugtbare og tager os godt af vores kvinder.

Offline Muslimelskende Homokarl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Sv: danske kvinder er dejlige
« Svar #1 Dato: Oktober 31, 2017, 11:26:34 am »
jeg kan godt lide danske kvinder og det kan mine venner også. De er dejlige, danske kvinder lær en muslimsk mand at kende. Vi frugtbare og tager os godt af vores kvinder.

Glæden er gensidig. Som homokarl, der elsker mørke typer, må jeg sige, at jeg har haft et hav af frække oplevelser med muslimske fyre. De er godt nok frække. Og mange er modtagelige for homofile tilnærmelser, da de ofte er desperate for sex, fordi kvinder i muslimsk kultur er urørlige før ægteskabet.

Især har jeg hygget mig med en del unge muslimske fyre, som jo har et enormt sexbehov, de ikke kan få opfyldt på grund af Islam´s tåbelige forbud mod sex før ægteskabet. Bl.a. havde jeg på et tidspunkt en frækkert fra Marokko. Han var 18-20 år i de tre år, vi havde samkvem. Desværre levede han et dobbeltliv, fordi hans familie ville udstøde ham, hvis de vidste at han slet ikke var til kvinder. Mange muslimske homokarle lever et sådant dobbeltliv. Hvilket vi kan takke Islam´s dobbeltmoralske seksualmoral for. En seksualmoral hvor homofili er bandlyst, men hvor pædofili er accepteret, bare man er gift med pigen.

Offline Rene K. Hansen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De fleste smil starter med et andet smil
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 31, 2017, 11:47:59 am »
Vi hopper ikke på de ting der. Det er simpelthen for oplagt.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    23.4%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 31, 2017, 01:16:58 pm »

Dominerende Muslim be like....

Feed the Muslim troll...
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.