Forfatter Emne: Omar blev dødsdømt for terror: Nu bor han i Danmark og får offentlig forsørgelse  (Læst 754 gange)

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Det forstår jeg ikke rigtigt
« Svar #15 Dato: Marts 23, 2018, 10:04:06 pm »
Rygklappertråd? Hvordan?
Jeg ser det som et bevis på Danmarks totalt manglende evne til at dæmre op omkring den spirende terrorisme...

Der er blevet skudt en ved Krudttønden og en ved den israelske ambassade, og det overlevede gerningsmanden ikke.

Det synes jeg er glimrende resultater (både på grund af den lave terrorist-rate og på grund af at gerningsmanden blev skudt, inden han fik ram på flere).

Danmark har også gode resultater, hvis man ser på drab i øvrigt - hvis man altså bruger et lavt antal drab som succeskriterie.

- så - hvilket succeskriterie anvender du, når du skriver om "Danmarks totalt manglende evne til at dæmre op omkring den spirende terrorisme... "?

Det var nu ved synagogen og ikke ambassaden. Men, ja - vi har været rimeligt forskånet. Men hvad efterretningstjenesten har gjort eller ej, ved vi andre ikke. Måske har vi bare været heldige.

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
Vi har været heldige...
Det får vi jo sikkert ikke lov til at blive ved med!!!

Så meget vi kan fundere over, som vi sikkert ikke får lov til at blive ved med. Hvad er det for et mærke på kronprinsens kind?

Kronisk mugdannelse  :hyper:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Marts 24, 2018, 04:16:02 am »
Men, ja - vi har været rimeligt forskånet. Men hvad efterretningstjenesten har gjort eller ej, ved vi andre ikke. Måske har vi bare været heldige.

For en sikkerheds skyld må vi hellere gemme os ovre bag sofaen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Forn Siðr

• Fuld medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Marts 24, 2018, 03:10:56 pm »
Men, ja - vi har været rimeligt forskånet. Men hvad efterretningstjenesten har gjort eller ej, ved vi andre ikke. Måske har vi bare været heldige.

For en sikkerheds skyld må vi hellere gemme os ovre bag sofaen.

Mens man ryster i bukserne og beder til Vorherre!  :hyper: