Forfatter Emne: Simon Emil Ammitzbøll skal være far?  (Læst 236 gange)

Offline Abernes Konge (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Simon Emil Ammitzbøll skal være far?
« Dato: Oktober 28, 2017, 10:46:53 pm »
Danmarks økonomi- og indenrigsminister, Simon Emil Ammitzbøll og hans kæreste Kristina Bille skal være forældre foråret.

Simon Emil Ammitzbøll afslører på Twitter at han skal være far.

”Vi bliver en ekstra beboer hjemme hos os, når Kristine og jeg bliver forældre til foråret”, skriver han på Twitter, efterfulgt af et hjerte.

Simon Emil Ammitzbøll mistede sidste år sin ægtemand Henning Olsen, der døde efter længere tids sygdom.

10 måneder efter fandt politikeren atter kærligheden, denne gang i form af en kvinde, Kristine Bille, og Simom Emil sagde dengang til BT.

”Jeg tror ikke, det er så kompliceret for mig, som det kan være for andre. Fordi det er forelskelsen og kærligheden, som er i centrum,« sagde Ammitzbøll. Det kan godt være, at nogen vil dele den slags op i kasser, men så beklager jeg, at jeg ikke er så »Kvadratisk. Praktisk. God«, som en Ritter Sport-chokolade.”

Simon Emil Ammitzbøll og Kristine Bille mødte hinanden i Radikal Ungdom for 15 år siden, og de har været venner lige siden.

I en periode arbejdede Kristine Bille som personlig assistent for Simon Emil på Christiansborg.

I dag arbejder Kristine Bille som landssekretær i Europabevægelsen.

Hvad mener du?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
Sv: Simon Emil Ammitzbøll skal være far?
« Svar #1 Dato: Oktober 28, 2017, 11:51:30 pm »
Underligt spørgsmål. Det er jo meget normalt, at mennesker bliver forældre og så ønsker man dem tillykke.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 29, 2017, 12:50:38 am »
Hvad skal man mene om det?

Har intet at forholde mig til. Det er en mand, som skal være far...end of story.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Oktober 29, 2017, 01:16:59 pm »
Sådan en skabshetero.