Forfatter Emne: Årets lærer  (Læst 131 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Årets lærer
« Dato: Oktober 26, 2017, 11:05:32 pm »
Jeg har verdens bedste arbejde som lærer i den danske folkeskole. For mig er det et privilegie at stå op og gå på arbejde, for det er nok det mest givtige, jeg kunne forestille mig at bruge min tid på. Og mine unger, som jeg kalder dem, er så venlige og flinke. Ja, bisserne i min store klasse tog rigtig fusen på mig den anden dag. Da jeg kom ind begyndte de at synge, og de havde pyntet med blomster. På tavlen havde de skrevet ”årets lærer” - tænk sig, jeg blev helt rørt. At se de unge mennesker udvise sådan en glæde ved det arbejde, jeg udfører med dem hver dag i skolen – og så blive udnævnt til årets lærer, det er ikke mange forundt. Jeg ville bare nævne det, for jeg blev så glad ved det.

:aww: :Cherna_29:
Observér, dokumentér, rapportér!

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    41.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Årets lærer
« Svar #1 Dato: Oktober 27, 2017, 08:58:01 am »
Hvad rager det os?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
Nåhhh - slikker Imamen din røv
« Svar #2 Dato: Oktober 27, 2017, 12:47:02 pm »
Jeg har verdens bedste arbejde som lærer i den danske folkeskole. For mig er det et privilegie at stå op og gå på arbejde, for det er nok det mest givtige, jeg kunne forestille mig at bruge min tid på. Og mine unger, som jeg kalder dem, er så venlige og flinke. Ja, bisserne i min store klasse tog rigtig fusen på mig den anden dag. Da jeg kom ind begyndte de at synge, og de havde pyntet med blomster. På tavlen havde de skrevet ”årets lærer” - tænk sig, jeg blev helt rørt. At se de unge mennesker udvise sådan en glæde ved det arbejde, jeg udfører med dem hver dag i skolen – og så blive udnævnt til årets lærer, det er ikke mange forundt. Jeg ville bare nævne det, for jeg blev så glad ved det.

:aww: :Cherna_29:

Du er og forbliver klam med din koranskole!

Har du fået lappet dine børns cykler???

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Årets lærer
« Svar #3 Dato: Oktober 27, 2017, 12:57:39 pm »
Tillykke med titlen som årets lærer på den lokale Koranskole.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.