Jeg tror også at månelandningen var fake, selvom jeg må indrømme, at jeg aldrig har gidet undersøge sagen i detaljer. Fordi der har været andre konspirationsteorier, jeg har været mere optaget af. Der er alligevel så mange der beskæftiger sig med månelandingen, så det behøver jeg jo ikke. Jeg synes reptiler og aliens er mere spændende emner.
Citat fra: politisk ukorrekt efter Oktober 27, 2017, 01:01:44 pmJeg tror også at månelandningen var fake, selvom jeg må indrømme, at jeg aldrig har gidet undersøge sagen i detaljer. Fordi der har været andre konspirationsteorier, jeg har været mere optaget af. Der er alligevel så mange der beskæftiger sig med månelandingen, så det behøver jeg jo ikke. Jeg synes reptiler og aliens er mere spændende emner.Selvfølgelig er Aliens på Jorden - det er dem der laver korncirkler!
Selvfølgelig er Aliens på Jorden - det er dem der laver korncirkler!
RAZAS ALIEN DE LYRA REENCARNADAS EN SERES HUMANOS (Alien racer fra Lycra reinkarnerer som mennesker, betyder titlen. Jeg beklager, at videoen er på spansk. Men skulle nogen forstå spansk, anbefaler jeg at høre interviewet)https://www.youtube.com/watch?v=gyuOjJ0CwRcKvinden fortæller, at det er reptilians, der har herredømmet over hendes oprindelige hjemplanet. Men selv var hun en kattealien. Der bor nemlig også kattelignende aliens på Lycra. Påstår kvinden i hvert fald. Sådan skulle en kattealien se ud:Katte blev i øvrigt forgudede i det gamle Ægypten, hvilket måske hænger sammen med, at katte - ligesom mennesker - er aliens. Vi mennesker nedstammer IKKE fra aberne, men fra rummet.
Men du narrer INGEN,