Forfatter Emne: [slettet]  (Læst 826 gange)

Offline Warlock (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
[slettet]
« Dato: Oktober 27, 2017, 10:19:22 am »
[slettet]
« Senest Redigeret: December 19, 2017, 03:48:05 pm af Warlock »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: The Trump-Files... Frigivelsen af Kennedy arkiverne
« Svar #1 Dato: Oktober 27, 2017, 11:09:58 am »
Så må vi jo vente nogle år endnu til den store afsløring så er man sikker på at de ansvarlige er døde,  :girl_sigh:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Oktober 27, 2017, 11:21:37 am »
Enhver der har set den film ved jo godt at når man åbner Pagtens Ark, så vælter det ud med alskens ulykker og ondskab. Den eneste grund til at helten og heltinden overlever er fordi de lukker øjnene og undlader at se indholdet. Spielberg er som bekendt medlem af Illuminati, så han har selvfølgelig gemt et budskab i sin film.
« Senest Redigeret: Oktober 27, 2017, 11:24:22 am af Torsten Bonfils »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 27, 2017, 12:59:32 pm »
Det eneste interessante ved de frigivne filer er, at det bekræftes at CIA i samarbejde med mafiaen forsøgte at snigmyrde bl.a. Fidel Castro. Det bekræfter jo bare, hvor skumle CIA er. Men det vidste jeg jo i forvejen.

Ellers er det ærgerligt, at Trump endte med at bøje sig for CIA og valgte at censurere de vigtigste filer. Men det bekræfter jo bare konspirationen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvad med at få hele historien?
« Svar #4 Dato: Oktober 27, 2017, 04:29:32 pm »
I 1992 blev der vedtaget en lov, som gik ud på at Kennedy dokumenterne skulle frigives efter 25 år. De skulle derfor være frigivet 26. april i år.

Det er imidlertid alligevel ikke alle dokumenterne, som er blevet frigivet og lagt online - Trump har tilbageholdt tusinder, som stadig er hemmelige.

Mon ikke de er de mest interessante?

https://www.nytimes.com/2017/10/26/us/politics/jfk-files.html
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Oktober 27, 2017, 06:09:02 pm »
Ja, noget i f.m. denne frigivelse mangler - jeg tror heller ikke på at det var Lee H. Oswald som skød J.F.K., der er noget mere sinister bagved - J. Edgar Hoover, H,W. Bush, L.B. Johnson, o. en masse a.
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Hvad med at få hele historien?
« Svar #6 Dato: Oktober 27, 2017, 07:40:35 pm »
I 1992 blev der vedtaget en lov, som gik ud på at Kennedy dokumenterne skulle frigives efter 25 år. De skulle derfor være frigivet 26. april i år.

Det er imidlertid alligevel ikke alle dokumenterne, som er blevet frigivet og lagt online - Trump har tilbageholdt tusinder, som stadig er hemmelige.

Det er jeg skuffet over. Jeg har ikke læst teorierne men de må vel have ret siden at de ikke vil frigive alle papierne?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Hvad med at få hele historien?
« Svar #7 Dato: Oktober 27, 2017, 09:03:14 pm »

Det er jeg skuffet over. Jeg har ikke læst teorierne men de må vel have ret siden at de ikke vil frigive alle papierne?

Det kan vi ikke vide. Der kan være andet, som de ikke vil have frem. På den anden side kan der også være noget, som understøtter konspirationsteorierne.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Oktober 28, 2017, 08:02:13 am »
Jeg har ikke sat mig ind i teorierne så jeg kan ikke selv give nogen mening om det. Men du har nok ret i at der helt klart er noget som befolkningen ikke må vide. Hvad ville CIAmafiaen havde ud af at IKKE frigive papirerne hvis de modbeviste konspirationsteorierne?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)