Forfatter Emne: I dejlige Duterteland har de allerede vundet over ISIS  (Læst 807 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Du må bare elske bureaukrati
« Svar #30 Dato: Oktober 28, 2017, 02:02:33 pm »

Det er skam også helt rigtigt. Men det ændre ikke på, at DR, selv bestemmer hvilke uafhængige produkter, og hvilke uafhængige selskaber, de køber disse produkter af.

Jeg ser ingen fornuft i, at det er DR, der forhandler priser med uafhængige selskaber af film produktion, når de på alle leder og kanter står for at fremvise kvantitet. Ville klart fortrække at det udelukkende var Det danske film institut. Som i det mindste, har en smule næse for hvad der dansk klenodie og kvalitet. Som havde licens pengene til rådighed, og kunne vælge om det er produktion, reklamation, udbyder, eller 3 part, der har mest brug for penge, for at udvikle bedre underholdning i Danmark.

Jeg kan derimod ikke se det fornuftige i, at en styrelse under ministeriet skal drive TV-virksomhed.

Er det ikke også mest fordi, du er imod noget?

Jeg vil igen pege på, at DR er mest populær - så danskerne er generelt tilfredse med modellen - de stemmer jo med fjernbetjeningen.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Du må bare elske bureaukrati
« Svar #31 Dato: Oktober 28, 2017, 02:29:55 pm »

Det er skam også helt rigtigt. Men det ændre ikke på, at DR, selv bestemmer hvilke uafhængige produkter, og hvilke uafhængige selskaber, de køber disse produkter af.

Jeg ser ingen fornuft i, at det er DR, der forhandler priser med uafhængige selskaber af film produktion, når de på alle leder og kanter står for at fremvise kvantitet. Ville klart fortrække at det udelukkende var Det danske film institut. Som i det mindste, har en smule næse for hvad der dansk klenodie og kvalitet. Som havde licens pengene til rådighed, og kunne vælge om det er produktion, reklamation, udbyder, eller 3 part, der har mest brug for penge, for at udvikle bedre underholdning i Danmark.

Jeg kan derimod ikke se det fornuftige i, at en styrelse under ministeriet skal drive TV-virksomhed.

Er det ikke også mest fordi, du er imod noget?

Jeg vil igen pege på, at DR er mest populær - så danskerne er generelt tilfredse med modellen - de stemmer jo med fjernbetjeningen.

Dansk Film Institut skal IKKE drive virksomhed, de skal formidle penge, som er indrevet igennem licens, ikke anderledes end det de allerede gør, bare med flere midler.

Jeg er bestemt, stærkt imod at indrive penge til udbydere af produkter. Havde Licens været en direkte indskud til producenter, og alt der forbedre dansk underholdning, og kvaliteten af dette, havde jeg været stærkt tilhænger af licens.

DR, er udelukkende populær på grund af Licens og aldrende mennesker, der med argumentationen, overnævnt, fortsætter med at bruge DR.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dine påstande holder ikke
« Svar #32 Dato: Oktober 28, 2017, 02:41:30 pm »

Dansk Film Institut skal IKKE drive virksomhed, de skal formidle penge, som er indrevet igennem licens, ikke anderledes end det de allerede gør, bare med flere midler.

Jeg er bestemt, stærkt imod at indrive penge til udbydere af produkter. Havde Licens været en direkte indskud til producenter, udvikling og , havde jeg været stærkt tilhænger af licens.

DR, er udelukkende populær på grund af Licens og aldrende mennesker, der med argumentationen, overnævnt, fortsætter med at bruge DR.

Jeg synes du skrev, at man skal kunne forhandle direkte med Dansk Film Institut om at producere programmer???

A pro pos aldrende seere

I uge 42 (16. oktober 2017 - 22. oktober 2017) havde DR's børnekanal RAMASJANG's ti mest sete programmer 41.000 seere eller mere.

Hvilke børneprogrammer hos andre udbydere havde flere?

I uge 42 (16. oktober 2017 - 22. oktober 2017) havde TV2's børnekanal zulu's ti mest sete programmer kun 31.000 seere eller mere.

http://tvm.gallup.dk/tvm/pm/2017/pm1742_LiveVosdal.htm
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Dine påstande holder ikke
« Svar #33 Dato: Oktober 28, 2017, 03:20:38 pm »

Jeg synes du skrev, at man skal kunne forhandle direkte med Dansk Film Institut om at producere programmer???

Nej. De skal være formidler. Og selvfølgelig skal en dansk udbyder også have del i kagen. Men ikke den % del de får nu. Jeg anser produktionen som TV2 lokal nyheder laver, som en ganske relevant produktion "ikke at jeg ser det, men er tilhænger af lokal nyheds produktion", og derfor, også TV2 som en relevant leverandør, som sagtens kunne modtage penge for at levere sådan et produkt og udbydelse til Danmark.

Citér
A pro pos aldrende seere

I uge 42 (16. oktober 2017 - 22. oktober 2017) havde DR's børnekanal RAMASJANG's ti mest sete programmer 41.000 seere eller mere.

Hvilke børneprogrammer hos andre udbydere havde flere?

I uge 42 (16. oktober 2017 - 22. oktober 2017) havde TV2's børnekanal zulu's ti mest sete programmer kun 31.000 seere eller mere.

http://tvm.gallup.dk/tvm/pm/2017/pm1742_LiveVosdal.htm

DR Ramasjang:
https://da.wikipedia.org/wiki/DR_Ramasjang

Hvad en 7 årige, eller derunder, måtte finde interessant at finde på forældres eller bedsteforældres fjernsyn af billige pakke løsninger. Er temmelig irrelevant. Har de muligheden for Netflix kæmpe udvalg af børne underholdning, ved jeg fra personlig erfaring, godt hvad de vælger.

De har ikke udviklet deres egen identitet, og kan dermed ikke vurderer om DR eller TV2 zulu "som ikke er en børne kanal"...bør være licens berettiget, eller for den sags skyld, er den bedste form for underholdning de kender til.

Hopper vi til gengæld frem til de børn, som HAR udviklet en identitet, og KAN uddybe deres årsager til valg om medie. Finder du en flok børn "unge mennesker", der udelukkende streamer eller downloader deres underholdning set på en, computer, tablet, mobil, eller fjernsyn. De sidder fandme ikke og ser Go morgen danmark, eller genudsendelse af Bonderøven. Og en del af dette indhold, forgår på Youtube, Netflix, Twitch, facebook, twitter, Instagram, Viaplay, Torrents, og Amazon Prime, som primære udbydere til underholdning og nyheder. IKKE DR, eller TV2.

Som sagt, TV med en fjernbetjening og et analog stik, er en stærk aldrende platform til underholdning og nyheder, som på ingen måder kan hamle op med det som du kalder "internationlisering af mediet".

Gallup undersøgelser på analog platforme, er komplet ligegyldige, hvis de ikke med beregner andre platforme af underholdning og nyheders muligheder.

https://www.youtube.com/watch?v=xzCevREWp7o

EN blogger, på EN youtube channel, fra EN dansker, på 3 dage = 61k views. Som fortæller meget godt, hvor der bliver brugt flest minutter på underholdning. Til sammenligning, kan du tjek, hvordan det går DR med 3,3 milliarder, til at nå dette publikum.

https://www.youtube.com/user/DR
« Senest Redigeret: Oktober 28, 2017, 03:25:22 pm af MMQ »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg forstår ikke det, du skriver MMQ
« Svar #34 Dato: Oktober 28, 2017, 08:04:51 pm »
Hvis en styrelse under ministeriet sidder og aftaler at producere udsendelser - som bliver vist - så deltager de da i selve TV arbejdet - fordi DR kun bestemmer tidspunktet for, hvornår programmerne vises. Ministeriet kunne lige så godt selv sende udsendelserne.

Desuden sidder 7-årige da selv og bruger fjernbetjeningen - og de tænder selv deres computer/smartphone/tablet.

Når de kommer i skole, så er langt hovedparten fortrolige med deres smartphone - og de har én.

I søndags på Dr ultra for de unge - så 36.000 LØVERNES KONGE 2,  32.000 så SIMBAS STOLTHED, 32.000 så STORE NØRD: BRANDSLUKNING og 26.000 så STORE NØRD: SVÆVEBANE.

Det kan blive til mange på en uge, når så mange ser en enkelt udsendelse.

Nu må det være din tur til at bevise dine underlige påstande om DR, som jeg flere gange har modbevist ved at se på, hvor mange seere de har.

Fornemmelser er ret tomme argumenter i en debat - så bevis da alderen på dem, der ser DR - DET ER JO DIG, DER PÅSTÅR. AT DU KENDER DEN.

Foreløbig har du været ringe kørende med hensyn til at underbygge dine påstande.

Du skriver også, at Gallup undersøgelser på analog platforme, er komplet ligegyldige  :big_grin: :big_grin: - men Gallup laver heller ikke sådan noget, da DR er digitaliseret.

« Senest Redigeret: Oktober 28, 2017, 08:28:41 pm af Anklageren »

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Jeg forstår ikke det, du skriver MMQ
« Svar #35 Dato: Oktober 28, 2017, 09:36:20 pm »
Hvis en styrelse under ministeriet sidder og aftaler at producere udsendelser - som bliver vist - så deltager de da i selve TV arbejdet - fordi DR kun bestemmer tidspunktet for, hvornår programmerne vises. Ministeriet kunne lige så godt selv sende udsendelserne.

NEJ NEJ NEJ NEJ !!!!!! Læs dog hvad jeg skriver. De skal IKKE som i ALDRIG selv producere noget som helst. De skal faktisk intet ændre på deres nuværende profil, tværtimod bibeholde det, og udføre deres arbejde "muligvis med flere medarbejder" præcis som hidtil, blot med flere penge til rådighed, som kan bruges på virksomheder, der beskiftiger sig med underholdnings medier i Danmark. De skal ikke deltage i andres arbejde, de skal stå for at kvaliteten af andres arbejde belønnes med en pose penge, til fremtidig kvalitet.

Citér
Desuden sidder 7-årige da selv og bruger fjernbetjeningen - og de tænder selv deres computer/smartphone/tablet.
Når de kommer i skole, så er langt hovedparten fortrolige med deres smartphone - og de har én.

At de kan tænde deres apparatur, gør dem ikke til et indvid der har en selvbevidsthed, til at skulle vælge bevidst mellem et, eller et andet produkt, på bagrund af kvalitet. At børn i dag, er langt bedre og informeret om mange ting, er til en gæld noget helt andet...Det kan vi tak internettet for.

Citér
I søndags på Dr ultra for de unge - så 36.000 LØVERNES KONGE 2,  32.000 så SIMBAS STOLTHED, 32.000 så STORE NØRD: BRANDSLUKNING og 26.000 så STORE NØRD: SVÆVEBANE.

Det kan blive til mange på en uge, når så mange ser en enkelt udsendelse.

Nu må det være din tur til at bevise dine underlige påstande om DR, som jeg flere gange har modbevist ved at se på, hvor mange seere de har.

Fornemmelser er ret tomme argumenter i en debat - så bevis da alderen på dem, der ser DR - DET ER JO DIG, DER PÅSTÅR. AT DU KENDER DEN.

Der findes ingen andre ind Gallup, der laver undersøgelser på analog TV i Danmark. Så at DR er det mest propæle produkt på analog TV, kan ikke modbevises, og det vil jeg heller ikke modbevise. Men at DRs produkter og brugerflade er det mest brugte som underholdning i Danmark. Kan jeg godt modbevise, selvom der ikke findes et institut der laver undersøgelser på det. Here we go...

https://www.youtube.com/channel/UCzri5SJekh8y1hq5aFbWUtg - 63k subs.
https://www.youtube.com/channel/UCv1zL1-3SEl--GAPkvdW_ew - 40k subs
https://www.youtube.com/channel/UC0S2opbvsfxVsQ003STdDlQ - 17k - subs
https://www.youtube.com/user/flamesman1  - 42k subs.
https://www.youtube.com/channel/UCznHpvvkhi2QxAJnMRU-0jg/featured - 153k subs.
https://www.youtube.com/user/RolfsASKME 113k subs
https://www.youtube.com/user/Vegiemoon - 224k subs.
https://www.youtube.com/user/ArminProductions -257k subs
https://www.youtube.com/user/RasmusBrohave 236k subs
https://www.youtube.com/user/Stupidaagaards 175k subs.

Alle disse youtubers, har 1/3 til 2/3 hits på deres videoer i gennemsnit pr upload i forhold til subs. Hvilket kan være alt imellem 100k og 1 mil. views om dagen, alt efter hvornår de uploader, og hvem der uploader.

https://www.twitch.tv/communities/danske_streamers

Et godt gæt, er 10k unikke views om dagen på twitch på alle dansk talene streamers. "Tør ikke gæt på, antallet af danskere der kigger på Engelsk talene streamers, men det er højt, da de tit offentliggøre deres subs nationaliteter, hvor Danmark altid er i top 3"

74 % af den danske befolkning, ejer et abonnent til enten, Viaplay, Netflix, HBO, eller TV 2 Play.

De præcise seertal på streaming, er aldrig blevet offentliggjord.

Torrents:

Der findes et par private tracker af dansk oprindelse, blandt andet https://danishbits.org/ med 14k bruger, der downloader alverdens underholding.

Der anslås at være et sted imellem  en halv til hel milion Danskere der dagligt forbruger torrents, i den ene eller anden form.

https://da.wikipedia.org/wiki/BitTorrent

Selvom Youtube, er langt nok, til at bevise min teori om hvad der er Danmarks største medie, findes der stadigvæk ikke nævnte streamings tjenster og undeholdning på nettet, som jeg ikke har nævnt, som også kan tælle med.

Det vel forhelved vel ikke for sjovt at Esport, snart er den største sports gren i verden? Det er faktisk kun Fodbold, der stadig har en større fanbase og økonomi.

https://www.esportsearnings.com/players

Og det der link, er udelukkende tuningsindkomst. dertil kommer deres private streams, donationer, og sponsere.

NEJ, der er ingen fin gallup undersøgelse, da det ikke er muligt at undersøge så bredt og ukontrolleret platforme. Men en ting er sikkert, der er flere dansker der benytter sig af andre medier og underholdning, ind den DR producere og viser.
At du så formindeligt vil blive ved med at fornægte alt hvad der kan benægtes omkring et nyt platform, og dens popularitet som medie og underholdning, er jo dit problem. Så vil jeg streame en film i 4k, der ikke kan ses på analog TV, så må du jo blive kvalt i "Kriminalkommisær Barnaby " her klokken 23.00 som er blevet genudsendt  gud ved hvor mange gange siden 90erne  :suicide2:

« Senest Redigeret: Oktober 28, 2017, 09:45:52 pm af MMQ »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Oktober 28, 2017, 10:10:15 pm »

NEJ NEJ NEJ NEJ !!!!!! Læs dog hvad jeg skriver. De skal IKKE som i ALDRIG selv producere noget som helst. De skal faktisk intet ændre på deres nuværende profil, tværtimod bibeholde det, og udføre deres arbejde "muligvis med flere medarbejder" præcis som hidtil, blot med flere penge til rådighed, som kan bruges på virksomheder, der beskiftiger sig med underholdnings medier i Danmark. De skal ikke deltage i andres arbejde, de skal stå for at kvaliteten af andres arbejde belønnes med en pose penge, til fremtidig kvalitet.

Jeg har læst, hvad du skriver.

Dansk Film Institut, skal aftale, at eksterne leverandører producerer TV udsendelser med tilskud - og når de er produceret, så kan Dansk Film Institut lige så godt streame dem selv.

Der er da ingen grund til at gøre det mere kompliceret ved at involvere DR.

« Senest Redigeret: Oktober 28, 2017, 10:15:18 pm af Anklageren »

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 28, 2017, 10:36:00 pm »

Dansk Film Institut, skal aftale, at eksterne leverandører producerer TV udsendelser med tilskud - og når de er produceret, så kan Dansk Film Institut lige så godt sende dem selv.

Du helt væk Anklageren.

Licenens penge, skal ikke gå til DR, eller andre for den sags skyld. Det skal gå til Dansk Film Institut, som faktisk har et ansvar om at bibeholde dask kulturarv, og holde et reelt kvalitets niervue, imodsætning til DR.

At DR, så kan få en del af den kage som hedder licens, fordi de er en dansk produktion af serie / film. Er en helt anden snak.

Jeg tror ærligt talt, du har misforstået hvad Dansk Film Institut er. Når du vælger at skrive "så kan Dansk Film Institut lige så godt sende dem selv." ...

Dette er Dansk Film Instituts forpligtigelser pr. Lovgivning fra filmloven;

Hovedformål

Ifølge filmloven er Filminstituttets hovedformål at fremme filmkunst, filmkultur og biografkultur i Danmark ved at varetage følgende opgaver:

At yde økonomisk støtte til manuskriptudarbejdelse, udvikling, produktion, lancering og forevisning af danske film og at sikre distribution af danske film.
At udbrede kendskabet til danske og udenlandske film i Danmark og at fremme salget af og kendskabet til danske film i udlandet.
At sikre bevarelsen af film og dokumentationsmateriale om film, at indsamle film- og tv-litteratur, at forske og at gøre samlingerne tilgængelige for offentligheden.
At sørge for et bredt udbud af publikumsrettede aktiviteter om film.
At sikre en løbende dialog med filmbranchen og væsentlige brugergrupper om Filminstituttets virksomhed.
At fremme professionelt eksperimenterende filmkunst og talentudvikling gennem drift af værksteder.
At sikre produktion af oplysende film bl.a. til undervisningsbrug.

DETTE ministerier, er de rette til at varetage medielicens. INGEN ANDRE. Hvis DR, skal have en rød reje, er det fordi DETTE sted mener de har fortjent det.
Det er sådan det BURDE fungere, og kan fungere, hvis licens skal have en fremtid, i en verden hvor analog platform, er på markant tilbagegang.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Ryger du pot?
« Svar #38 Dato: Oktober 28, 2017, 10:52:45 pm »

Dansk Film Institut, skal aftale, at eksterne leverandører producerer TV udsendelser med tilskud - og når de er produceret, så kan Dansk Film Institut lige så godt sende dem selv.

Du helt væk Anklageren.

Licenens penge, skal ikke gå til DR, eller andre for den sags skyld. Det skal gå til Dansk Film Institut, som faktisk har et ansvar om at bibeholde dask kulturarv, og holde et reelt kvalitets niervue, imodsætning til DR.

At DR, så kan få en del af den kage som hedder licens, fordi de er en dansk produktion af serie / film. Er en helt anden snak.

Jeg tror ærligt talt, du har misforstået hvad Dansk Film Institut er. Når du vælger at skrive "så kan Dansk Film Institut lige så godt sende dem selv." ...

Dette er Dansk Film Instituts forpligtigelser pr. Lovgivning fra filmloven;

Hovedformål

Ifølge filmloven er Filminstituttets hovedformål at fremme filmkunst, filmkultur og biografkultur i Danmark ved at varetage følgende opgaver:

At yde økonomisk støtte til manuskriptudarbejdelse, udvikling, produktion, lancering og forevisning af danske film og at sikre distribution af danske film.
At udbrede kendskabet til danske og udenlandske film i Danmark og at fremme salget af og kendskabet til danske film i udlandet.
At sikre bevarelsen af film og dokumentationsmateriale om film, at indsamle film- og tv-litteratur, at forske og at gøre samlingerne tilgængelige for offentligheden.
At sørge for et bredt udbud af publikumsrettede aktiviteter om film.
At sikre en løbende dialog med filmbranchen og væsentlige brugergrupper om Filminstituttets virksomhed.
At fremme professionelt eksperimenterende filmkunst og talentudvikling gennem drift af værksteder.
At sikre produktion af oplysende film bl.a. til undervisningsbrug.

DETTE ministerier, er de rette til at varetage medielicens. INGEN ANDRE. Hvis DR, skal have en rød reje, er det fordi DETTE sted mener de har fortjent det.
Det er sådan det BURDE fungere, og kan fungere, hvis licens skal have en fremtid, i en verden hvor analog platform, er på markant tilbagegang.

Det har du jo foreslået at ændre, så de også skal lave public service TV på den samme måde som DR gør (for de producerer jo heller ikke selv de film vi har debatteret).

Filminstituttet skal altså være det nye "DR".

« Senest Redigeret: Oktober 28, 2017, 10:56:51 pm af Anklageren »

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Ser du Barnaby?
« Svar #39 Dato: Oktober 28, 2017, 11:16:23 pm »

Det har du jo foreslået at ændre, så de også skal lave public service TV på den samme måde som DR gør (for de producerer jo heller ikke selv de film vi har debatteret)

DR procedere ikke "biograf" film nej. Men de producere en helvedes masse andet gejl. De er også leverandør af TV. Er radio producenter og leverandør, og har en online stream. De er på alle måder en virksomhed.

Filminstituttet, er som navnet beretter, et institut af kultur ministeriet. Og driver ikke virksomhed.

Jeg vil dog, ændre en lille bitte ting i lovgivning, hvis Filminstituttet skulle overtage licens.

Stk. 2. Ved film forstås i denne lov levende billeder af enhver art uanset optagelses- og forevisningsform, herunder fotografiske film og videogrammer, bortset fra tv-udsendelser.

Til at "TV udsendelser" også er berettiget til økonomisk støtte. Hvorvidt, de fleste af pengene så spredes hen, er så helt op til Filminstituttet at vurdere, hvor pengene er bedst placeret, for at imødekomme lovgivningen.
« Senest Redigeret: Oktober 28, 2017, 11:18:42 pm af MMQ »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Nej men DR gør.
« Svar #40 Dato: Oktober 28, 2017, 11:24:05 pm »

Der skal nu engang være nogen kunder til danske film, og biograffilm får i forvejen direkte støtte.

Vrøvl. Dansk film industri får intet fra medielicens. DR, køber sig til at vise danske film med licens penge.

At DR køber sig til at vise danske film fra dansk film industri med licens penge - er det samme som at sige, at dansk film industri får del i licenspengene.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Nej men DR gør.
« Svar #41 Dato: Oktober 28, 2017, 11:25:54 pm »

Der skal nu engang være nogen kunder til danske film, og biograffilm får i forvejen direkte støtte.

Vrøvl. Dansk film industri får intet fra medielicens. DR, køber sig til at vise danske film med licens penge.

At DR køber sig til at vise danske film fra dansk film industri med licens penge - er det samme som at sige, at dansk film industri får del i licenspengene.

Nej det er på ingen måde det samme. At du mener det er det samme, er helt korrekt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Dr har ikke andre penge end licenspenge
« Svar #42 Dato: Oktober 28, 2017, 11:29:18 pm »

Nej det er på ingen måde det samme. At du mener det er det samme, er helt korrekt.

De fleste andre mener også, at dansk film industri får del i licenspengene fra DR, fordi pengene ryger ind på deres bankkonto.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg har ikke glemt, hvad vi debatterer, men du rider bare nogen kæpheste
« Svar #43 Dato: Oktober 28, 2017, 11:35:44 pm »

Det har du jo foreslået at ændre, så de også skal lave public service TV på den samme måde som DR gør (for de producerer jo heller ikke selv de film vi har debatteret)

DR procedere ikke "biograf" film nej. Men de producere en helvedes masse andet gejl. De er også leverandør af TV. Er radio producenter og leverandør, og har en online stream. De er på alle måder en virksomhed.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6945.msg92856#msg92856

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    42.8%
    • Vis profil
Sv: Jeg har ikke glemt, hvad vi debatterer, men du rider bare nogen kæpheste
« Svar #44 Dato: Oktober 28, 2017, 11:47:52 pm »

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6945.msg92856#msg92856

Så vidt jeg ved, er kæphest en ret seriøs sport. Hvad du så mener med dette udtryk, har jeg ingen ide om.