Forfatter Emne: Før "humanist-stormagten" glider ud i mørket...  (Læst 510 gange)

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    27.2%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Du har ikke forstået det
« Svar #15 Dato: Oktober 27, 2017, 12:09:01 am »
Eksempel på etnisk danske snotungers, muslimske kultur forståelse ... Happy vine...
https://www.youtube.com/watch?v=OO7mAEeNRoo
Eksempel 2:
https://www.youtube.com/watch?v=GvzIRLDZry4

præsetstyre ... lol

« Senest Redigeret: Oktober 27, 2017, 12:11:21 am af MMQ »
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Før "humanist-stormagten" glider ud i mørket...
« Svar #16 Dato: Oktober 27, 2017, 12:10:51 am »
MMQ! Hvor kan du finde på at poste sådan et racistisk foto! Kan du da ikke se, hvordan du er med til at fremstille et generaliserende billede af Nydanskere?!
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    27.2%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 27, 2017, 12:40:48 am »
MMQ! Hvor kan du finde på at poste sådan et racistisk foto! Kan du da ikke se, hvordan du er med til at fremstille et generaliserende billede af Nydanskere?!

Med alt respekt, til demokratiet som heller ikke ligefrem er frit, så er sharia lovgivning, præstestyre, endevælde og andre former for styrings metoder der nedprioritere min frihed, på nærmest alle leder og kanter, vil jeg lade DerRudi og hele den ekstreme venstrefløj bekæmpe med ekstremer. Så længe MIN frihed ikke bliver krænket, af latterlige overbevisninger, der nærmest udelukkende eksistere for at kontrollere andres overbevisninger og tro.

At man har en overbevisning, er man i sin ret til. Man er sågar i sin ret til at have overbevisninger der vil gøre alt for at fjerne andres overbevisninger. Men at tro, at mand ikke gør modstand, når en overbevisning ønsker at fjerne hans egen, er dumt og idioti.

Ejer ikke et gram racisme i mig. Sharia er en lovgivning, ikke en person eller race. Hvorvidt individers race og herkomst er på et billied, er komplet irrelevant. Da den gælder alle med overbevisninger, der omfatter at trække overbevisninger, og lovgivning ned over hovedet på andre, som krænker frihed på den mest absurde måde. Og kalde det mode, fantastiske privilegier, og god kultur.  :bad:

Så meget jeg er imod demokratiet, hvad får dig til at tro, jeg ikke ville dø for at fjerne sharia fra et samfund jeg lever i?

Med undtagelse af Nord Koreas, er sharia lovgivning, den mest frastødende form for styre, der stadig eksistere.

PS:At kalde en dansker for "NYdansker", er det mest generaliserende jeg længe har hørt !
« Senest Redigeret: Oktober 27, 2017, 12:51:09 am af MMQ »
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 27, 2017, 03:59:00 pm »

Det er da ellers et vellignende billede af disse "brøle-aber" lige som de er og ser ud! :JC_doubleup: :git:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!