Ja, "den humanistiske stormagt" glider ned ad slisken ind i det mørke, der kaldes masseindvandring.
I bilder jer forhåbentlig ikke ind, at det skyldes usædvanlig stor frugtsommelighed blandt de virkelige svenskere? En femårs-prognose sagde tidligt i 2017, at Sverige vil modtage en indvandring på 857.000 mennesker.Samtidig viser opgørelser, at den svenske befolkning (som ikke har noget med det svenske folk at gøre) er den hurtigst voksende i Europa.
Vi får at vide, at der kommer virkelig mange gennem udvalgte eksempler - men aldrig får vi at vide, hvor mange indvandrere, derrent faktisk er i Sverige.
Det jeg "bragte i går" var om danske forhold, ikke svenske. Men der tror jeg så, at DKA måske er i besiddelse af en justitsministeriel rapport, der er nyere end Peter Skaarup og andres kommentarer (som er et halvt år gamle i næste uge.)Man får normalt ikke andet end nedladende vrængen ud af at komme med en ganske almindelig henvisning til kilder, hvis du er modtager; alligevel synes jeg, du skulle læse den jeg bringer her. "UNGDOMSKRIMINALITET - de mest kriminelle", hedder den, og den er sprit-ny (okt. 2017.)http://justitsministeriet.dk/sites/default/files/media/Pressemeddelelser/pdf/2017/rapport_de_mest_kriminelle_unge.pdfIsær 6. -6.3 "Etnisk herkomst."Den omhandler godt nok "kun" unge, men der er meget i den, der peger på, hvad der er rivende galt.
Og vent nu bare, når først 51 % af befolkningen er Muslimer, ja så vil resten hurtigt komme i gang med at konvertere, da de godt vil være klar over, hvad det er for fantastiske privilegier, der følger med det at være Muslim.
Citat fra: Tigermanden efter Oktober 26, 2017, 11:17:25 pm Og vent nu bare, når først 51 % af befolkningen er Muslimer, ja så vil resten hurtigt komme i gang med at konvertere, da de godt vil være klar over, hvad det er for fantastiske privilegier, der følger med det at være Muslim. Det er da til at bræk sig over.Du mener at folk ændre deres overbevisninger, fordi andre gør?Den eneste årsag til at konvertere, er for at se, hvad der gemmer sig under tørklædet. Og det er langt fra nok, til at undvære bacon, resten af livet.
I et fremtidigt Muslimsk danmark kan man godt forestille sig, at det vil komme på mode at konvertere, fordi man gerne vil være med i fællesskabet. Du kan allerede nu i dag se, hvordan de unge ikke-Nydanske mennesker orienterer sig mod Islam, når de skal definere sig selv kulturelt. Det ses blandt andet hos de unge mænd, hvor det Islamiske langskæg er blevet så moderne inden for de sidste år. Islam er blevet smart og moderne, synes de unge, hvis man skal udtrykke det lidt poppet.
Citat fra: Tigermanden efter Oktober 26, 2017, 11:34:13 pmI et fremtidigt Muslimsk danmark kan man godt forestille sig, at det vil komme på mode at konvertere, fordi man gerne vil være med i fællesskabet. Du kan allerede nu i dag se, hvordan de unge ikke-Nydanske mennesker orienterer sig mod Islam, når de skal definere sig selv kulturelt. Det ses blandt andet hos de unge mænd, hvor det Islamiske langskæg er blevet så moderne inden for de sidste år. Islam er blevet smart og moderne, synes de unge, hvis man skal udtrykke det lidt poppet. Okay, og hvilken styreform, skulle et muslimsk Danmark være?
Hvorfor skulle man konventer til en overbevisning, man ikke tror på, fordi det er på mode?
Har selv "langskæg". Det gør mig hverken til, halt eller helt muslim.
De unge etniske dansker jeg ser på gaden, og kender til, koncentre sig mere om Bieber, likes på sociale medier og ti hi fnis fnis sexobjekter. Rimeligt langt fra en muslimsk overbevisning og kultur.Fordi en snotunge æder en kebab eller kan sige allahu akbar, gør ikke snotungen til muslimsk kultur dyrker.