Politik- & Samfund > Politik

Anna Mee Allerslev

(1/7) > >>

anti-rød.:
Er der nogen der ved hvor meget Anna Mee Allerslev står til i gyldne håndtryk, fede pensioner og nepotistiske frynsegoder.

Den slags på venstrefløjen plejer jo ikke at holde sig tilbage i solidariteten med sig selv, og mindre med dem der skal betale gildet.

Licensnægteren:
Højrefløjen er ikke et hak bedre. Carl Smart har også scoret pænt meget. Men jeg er sikker på at Anti-Rød er modstander af gyldne håndtryk, fede pensioner og nepotistiske frynsegoder lige meget hvilken fløj der gør det.

Lunavecchia:
Borgmestre fik en generel lønforhøjelse sidste år, så vidt jeg husker, begrundet i at deres løn havde stået i stampe gennem en lang årrække.
Bortset fra det er der faste retningslinjer for borgmestres lønninger, som afhænger af kommunens befolkningstal, og ligeså eventuel pension og eftervederlag, så det er ikke noget, man kan tildele sig selv.

Man kan mene, lønniveauet er for højt, men stadig har den ene ikke noget at lade den anden høre, uanset om man er DF'er eller Radikal.

anti-rød.:

--- Citat fra: Licensnægteren efter Oktober 25, 2017, 03:42:20 pm ---Højrefløjen er ikke et hak bedre. Carl Smart har også scoret pænt meget. Men jeg er sikker på at Anti-Rød er modstander af gyldne håndtryk, fede pensioner og nepotistiske frynsegoder lige meget hvilken fløj der gør det.

--- Afslutning på citat ---

Jeg er imod gyldne håndtryk. Undtagelsen er hvis det er et helt privat firma der ikke har en offentlig forpligtigelse som en bank eller andet.
Hvis en arbejdsgiver af sine egne penge vil give et gyldent håndtryk eller guldur, er det hans sag.

I anti-rød samfundet ville man ikke få et gyldent håndtryk som for eks. en kommunaldirektør der fyres fordi han har begået en kæmpebrøler. 

anti-rød.:

--- Citat fra: Lunavecchia efter Oktober 25, 2017, 03:55:25 pm ---Borgmestre fik en generel lønforhøjelse sidste år, så vidt jeg husker, begrundet i at deres løn havde stået i stampe gennem en lang årrække.
Bortset fra det er der faste retningslinjer for borgmestres lønninger, som afhænger af kommunens befolkningstal, og ligeså eventuel pension og eftervederlag, så det er ikke noget, man kan tildele sig selv.

Man kan mene, lønniveauet er for højt, men stadig har den ene ikke noget at lade den anden høre, uanset om man er DF'er eller Radikal.

--- Afslutning på citat ---

Nu gik spørgsmålet på om Anna Mee Allerslev der er 33 år, vist nok, skal forgyldes fordi hun har dummet sig godt og grundigt.
Lønninger er et andet spørgsmål, men generelt får den Brahma lignende kaste, akademikere, alt alt for meget. Det er de ganske enkelt ikke værd.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version