Forfatter Emne: WordPress  (Læst 1907 gange)

Offline sun^lady (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
WordPress
« Dato: Juli 11, 2012, 09:09:26 am »
Nogen der laver hjemmesider i WordPress?
Jeg synes det er en rigtig god måde at lave hjemmesider på, men jeg foretrækker at lave mine egne designs, frem for de færdige templates man kan hente på nettet. Jeg har lige sendt naboens hjemmeside i luften i går: http://dortes-dagpleje.dk/ Der mangler dog stadig lidt finpudsning og nogle gallerier.

Den næste jeg skal lave, bliver for en veninde der opdrætter russian blue katte. Og så skal jeg vist have kigget lidt på min egen  ;D

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
    • Telefonpasning
Sv: WordPress
« Svar #1 Dato: Juli 11, 2012, 10:50:08 am »
det er en fin side..  sød med børnehænderne og pænt lavet også, det er jo lige så vigtigt :)
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline sun^lady (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 11, 2012, 11:32:25 am »
Tak skal I ha'  :)
Jo det er da vigtigt den er pænt lavet, men det er endnu vigtigere at man kan finde rundt på en hjemmeside. At det ikke bliver alt for rodet og uoverskueligt. Men igen - så er den jo selvfølgelig heller ikke så pæn så  :D

Jeg ville nok selv have valgt andre farver og et lidt andet design, hvis det havde været min side. Men det skal jo også passe til den person, siden er om og til. Og her synes jeg egentlig jeg har ramt meget godt. Min nabo er i hvert fald meget glad for den  :)

Den til min veninde bliver meget mere min egen smag. Jeg har lavet designet, og er selv vild med det. Men jeg venter på hun skal komme hjem fra ferie, så hun kan få købt sit domæne og webhotel.

Campanule

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 27, 2012, 02:28:29 pm »
Det er en flot side, du har lavet der, sun

Jeg bruger Sharepoint designer til min - det eneste jeg indtil videre har kunnet finde lidt ud af  :biggrin:

Kenneth

• Gæst
« Svar #4 Dato: Oktober 09, 2012, 03:26:51 pm »
Rigtig flot side, og gode farver.

Godt arbejde :)