Forfatter Emne: Lidt kulturberigelse fra sydsjællands politi seneste døgnreporter  (Læst 645 gange)

Bente C.

• Gæst
Sv: Lidt kulturberigelse fra sydsjællands politi seneste døgnreporter
« Svar #15 Dato: Oktober 23, 2017, 01:48:15 pm »
"Der er tosser alle steder."
Det var åbenbart svaret til, at jeg udbad mig danske eksempler på de - efter Anklagerens mening - mange "højreorienterede" voldshandlinger og terror....
 :wink:  Ak, ak, ak!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Eksempler på danske højreorienteredes vold?
« Svar #16 Dato: Oktober 23, 2017, 01:54:39 pm »

Der er tosser alle steder. Dansknationalist tror også, at CIA stod bag angrebet på World Trade Center - og politisk ukorrekt tror, at der bor aliens inde i jordkuglen.

Phil har en fuldstændig blind tillid til populistiske politikere osv.

Jeg har i hvert fald nul tillid til de gamle politiske pamper familie-dynastier.

Om jeg har tillid til de nye friske og uprøvede folk der nu forsøger sig i politik kan kun fremtiden vise, men hvor er det dog forfriskende at se noget nyt, og at de også har vælgernes opbakning. Vælgerne er tydeligvis lige så trætte af "the establishment" som vi andre er, - det skal nok brede sig, især nu hvor det har fået medvind fra så mange sider på så kort tid.

- og de skal godt nok kvaje sig grundigt hvis de skal være værre end de "gamle" politikere, - det kan næppe lade sig gøre.

« Senest Redigeret: Oktober 23, 2017, 02:00:01 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Du er jo ikke debattør..
« Svar #17 Dato: Oktober 23, 2017, 03:07:35 pm »
Det var åbenbart svaret til, at jeg udbad mig danske eksempler på de - efter Anklagerens mening - mange "højreorienterede" voldshandlinger og terror....

Problemet med dig er, at du både vil bestemme, hvad du selv mener - og hvad vi andre skal mene. Det kommer du aldrig til at bestemme.
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Du er jo ikke debattør..
« Svar #18 Dato: Oktober 23, 2017, 04:15:45 pm »

Problemet med dig er, at du både vil bestemme, hvad du selv mener - og hvad vi andre skal mene. Det kommer du aldrig til at bestemme.

Har du selv ondt et og andet sted? -  for du kommer heller ikke til at bestemme noget som helst.. :kattemad_03: :JC_PacMan:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    37.6%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Oktober 23, 2017, 04:23:37 pm »
Jeg troede Danmark var et demokrati. hvor folket bestemte, dermed både, Tiger, og Bente C ?

Kan selvfølgelig være jeg tager fejl.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Jamen Bente
« Svar #20 Dato: Oktober 23, 2017, 05:06:10 pm »
Der er så vidt jeg ved ikke nogen højreorienterede, som er kommet til skade under demonstrationer i Danmark.

I det mindste har jeg flere gange forgæves efterlyst eksempler på højreorienterede, som er kommet til skade under demonstrationer.

Derfor har jeg tværtimod flere gange peget på, at Danmark er et fredeligt land.

Der er jo ingen, der tror, at du er på forbrydernes side mod de gamle damer.
Jeg har læst en del af dine indlæg siden i august, og du kører nøjagtigt samme stil. Hvis nogen vover at kritisere de autonome og/eller Antifascistisk Front, er du der øjeblikkeligt. Så himler du op om, at det er de højreorienterede, der "har teten vedrørende vold og terror" (set i en anden tråd) !

Altså - hvem tror du, at du kan bilde sådan noget ind? 
Kom venligst med eksempler FRA DANMARK, tak! på alle disse "højreorienterede angreb". Det har du endnu ikke kunnet.

Og ellers fortsætter du med kommentarer, hvor du uforskammet gør nar af eventuelle tilskadekomne nationalsindede, spørger om ikke nogen på skadestuerne kunne give de tapre vikinger plaster på, eller at "der jo ikke var nogen døde eller hårdt sårede."   :girl_to_take_umbrage2:
Sjovt? Du giver ellers indtryk af selv at være en hyper-ømfindtlig person.

Tror du (påstået socialdemokrat), at Mette Frederiksen og Sass-Larsen (kan ikke huske hans fornavn) ville billige, hvis de læste dine håne-kommentarer om nationale mennesker, der bliver angrebet?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Ankagleren igen på slap linje
« Svar #21 Dato: Oktober 23, 2017, 06:15:44 pm »
Der er så vidt jeg ved ikke nogen højreorienterede, som er kommet til skade under demonstrationer i Danmark.

I det mindste har jeg flere gange forgæves efterlyst eksempler på højreorienterede, som er kommet til skade under demonstrationer.

Jeg har læst en del af dine indlæg siden i august, og du kører nøjagtigt samme stil. Hvis nogen vover at kritisere de autonome og/eller Antifascistisk Front, er du der øjeblikkeligt. Så himler du op om, at det er de højreorienterede, der "har teten vedrørende vold og terror" (set i en anden tråd) !

Kom venligst med eksempler FRA DANMARK, tak! på alle disse "højreorienterede angreb". Det har du endnu ikke kunnet.

Og ellers fortsætter du med kommentarer, hvor du uforskammet gør nar af eventuelle tilskadekomne nationalsindede, spørger om ikke nogen på skadestuerne kunne give de tapre vikinger plaster på, eller at "der jo ikke var nogen døde eller hårdt sårede."   :girl_to_take_umbrage2:

Tror du (påstået socialdemokrat), at Mette Frederiksen og Sass-Larsen (kan ikke huske hans fornavn) ville billige, hvis de læste dine håne-kommentarer om nationale mennesker, der bliver angrebet?

Jeg kan godt huske at Anders Gravers kom slemt til skade efter nogen AFAcister angreb ham. Der er dog et nyere eksempel her http://www.uriasposten.net/archives/89083
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
Kan du ingen finde?
« Svar #22 Dato: Oktober 23, 2017, 06:40:20 pm »

Jeg kan godt huske at Anders Gravers kom slemt til skade efter nogen AFAcister angreb ham. Der er dog et nyere eksempel her http://www.uriasposten.net/archives/89083

For ti år siden blev Anders Gravers alvorligt overfaldet i en parkeringskælder - og en skulle angiveligt ifølge Uriasposten være blevet slået i 2017 (men vi savner et citat fra politirapporten, som vi ellers får her på debatten).

Ingen af dem er kommet til skade under en demonstration - som ellers er det, der svares på.

Indrøm bare, at det hele er kogt op til noget, som det ikke kan bære.

« Senest Redigeret: Oktober 23, 2017, 06:45:43 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Kogt op...?
« Svar #23 Dato: Oktober 23, 2017, 08:48:21 pm »
Anklageren:
Citér

Forskellen på Anklageren og os andre er, at vi ikke har et privat kartotek over alt og alle, der har noget med debatten at gøre. Forskellen illustreres også i, at Anklageren + 'hjælpeprofiler' (ham selv under andre navne) har skrevet omkring 18.000 indlæg på Din-debat.

Citér
For ti år siden blev Anders Gravers alvorligt overfaldet i en parkeringskælder - og en skulle angiveligt ifølge Uriasposten være blevet slået i 2017 (men vi savner et citat fra politirapporten, som vi ellers får her på debatten).
Det er ganske uvæsentligt for debatten, at det er 10 år siden. Ved den lejlighed blev bl.a. Gravers´ samlever og en 73-årig kvinde fra Nordjylland maltrakteret med jernstænger og flasker. Det er sådanne modige nationale ofre, Anklageren håner i sine kommentarer og spydigt spørger, om skadestuen ikke kunne gi' dem lidt plaster på.
Her er det, jeg mener, at kun en varm sympatisør af voldsmændene kan udtrykke sig sådant (skadefro). Alle vi andre synes selvfølgelig, at det er afstumpet ud over alle grænser.

Citér
Ingen af dem er kommet til skade under en demonstration - som ellers er det, der svares på.
Indrøm bare, at det hele er kogt op til noget, som det ikke kan bære.
Måske skulle Anklageren kigge lidt på billederne fra artiklerne?

http://www.uriasposten.net/archives/5109

https://siaddk.wordpress.com/2011/02/19/mordforsøget-pa-siad-toppen/

"Kogt op".....?
Hvad mener I andre om en sådan bemærkning?
« Senest Redigeret: Oktober 23, 2017, 09:35:56 pm af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
Goddag mand - økseskaft
« Svar #24 Dato: Oktober 23, 2017, 10:02:28 pm »
Jeg synes det er forfærdeligt, at Anders Gravers blev overfaldet så groft for mange år siden - men det er volden ved demonstrationer, jeg omtaler som "kogt op".

Det skal ses i lyset af, at der ikke lader til at være nogen fra højrefløjen, som er kommet til skade under en demonstration.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: Oktober 23, 2017, 10:32:27 pm »
Måske fordi der er masser af politi til disse demonstrationer at der ikke sker noget. Hvordan tror du det ville ske uden politi? Hvordan tror du at det ville ske hvis der kommer en demonstration fra typer som ikke er bange for at give AFA noget vold tilbage (her tænkes på NMR) Det er kun et spørgsmål om tid før det sker.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Venstrefløjens Hævner

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Oktober 23, 2017, 10:35:05 pm »
Måske fordi der er masser af politi til disse demonstrationer at der ikke sker noget. Hvordan tror du det ville ske uden politi? Hvordan tror du at det ville ske hvis der kommer en demonstration fra typer som ikke er bange for at give AFA noget vold tilbage (her tænkes på NMR) Det er kun et spørgsmål om tid før det sker.

Venstrefløjen har aldrig skadet nogle af deres modstandere ved sådan nogle demoer.

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    37.6%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: Oktober 23, 2017, 11:11:45 pm »
Forskellen på Anklageren og os andre er, at vi ikke har et privat kartotek over alt og alle, der har noget med debatten at gøre. Forskellen illustreres også i, at Anklageren + 'hjælpeprofiler' (ham selv under andre navne) har skrevet omkring 18.000 indlæg på Din-debat.

Så er der sagtsusmen en mere i fælden.  :dash2:

Venter spændt på kilde og beviser for denne anklage om Anklageren.

Anklager af dobbelt profiler på dette forum, er jo simpelthen et ren gavebord af underholdning.

Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    99.6%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Oktober 24, 2017, 02:06:59 pm »

Så er der sagtsusmen en mere i fælden.  :dash2:

Venter spændt på kilde og beviser for denne anklage om Anklageren.

Anklager af dobbelt profiler på dette forum, er jo simpelthen et ren gavebord af underholdning.

Beviset er, at Tigermanden engang har efterlignet mig i en kommentar.

DerRudi "ved", at jeg glemte, at jeg var logget ind som Tigermanden - for han er en slags profet, som også kender fremtiden  :big_grin:

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: Oktober 24, 2017, 02:31:19 pm »
Anklageren:
Citér
Beviset er, at Tigermanden engang har efterlignet mig i en kommentar.
DerRudi "ved", at jeg glemte, at jeg var logget ind som Tigermanden - for han er en slags profet, som også kender fremtiden  :big_grin:

Vi var skam flere, som observerede Anklagerens fatale bommert i januar, da han kom til at skrive en for ham karakteristisk kommentar - som Tigermanden. Denne bommert var imidlertid - i sagens natur - begået, ellers kunne vi jo ikke se den. Dermed var den allerede datid, så jeg behøvede ikke at spekulere på fremtiden.

Det gjorde den stakkels Anklager derimod selv; han himlede op om, at nu skulle der gøres op med Tigermanden, som pludselig var "højrefløjens", og bare vent og se, hed det, nu ville der komme andre boller på suppen.
Jow, det kom der så?: Ikke blot er Tigermanden i funktion igen, det er Venstrefløjens Hævner og Dommeren - to andre Anklager-hjælpeprofiler - også.

Det forudså jeg imidlertid ikke.    :big_grin:
Manner, Manner!